Przetargi.pl
Budowa kanalizacji i sieci wodociągowej na terenie Gminy Zagnańsk

Gmina Zagnańsk ogłasza przetarg

  • Adres: 26-050 Zagnańsk, ul. Spacerowa
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 001 322 , fax. 413 001 373
  • Data zamieszczenia: 2019-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zagnańsk
    ul. Spacerowa 8
    26-050 Zagnańsk, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 001 322, fax. 413 001 373
    REGON: 29101086600000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji i sieci wodociągowej na terenie Gminy Zagnańsk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie 1 1.Wykonawca wykona projekt ,uzyska prawomocne pozwolenie/zgłoszenie na budowę i wybuduje odcinek kanalizacji od studni istniejącej do S15 wraz z przebudową wodociągu na odcinku W1-W2, oraz tylko zaprojektuje sięgacze boczne kanalizacji; - od S4 do S4,5; - od S12 do S12.2. a) długość sieci o średnicy 200 mm do zaprojektowania i wybudowania ok. 530 mb, b) długość sieci tylko do zaprojektowania ok. 234 mb, 1.1.Zakres rzeczowy obejmuje min.: a) Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz programem funkcjonalno – użytkowym. b) Wykonawca wykona koncepcje projektu i przedłoży ją zamawiającemu do zaakceptowania. c) Sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, d) Opracowanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa e) Uzyskanie wszystkich wymaganych decyzji, pozwoleń, opinii, uzgodnień i sprawdzeń dokumentacji projektowych w zakresie wynikającym z przepisów koniecznych do uzyskania prawomocnych decyzji o pozwoleniu na budowę (w tym uzgodnienie w Wodociągi Kieleckie Sp. z o.o. ul. Krakowska 64 25-701 Kielce). f) Opracowanie przedmiaru robót; g) Sprawowanie nadzoru autorskiego nad inwestycją wykonywaną na podstawie opracowanych dokumentacji projektowych w zakresie obowiązujących przepisów prawa oraz inne czynności określone wymaganiami Zamawiającego. h) Uzyskanie zgód właścicieli nieruchomości na lokalizację sieci kanalizacyjnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą. i) Uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę. j) Wybudowanie zaprojektowanej sieci kanalizacji sanitarnej, wraz z dopełnieniem wszystkich czynności formalno-prawnych związanych z oddaniem jej do użytku. k) Odtworzenie nawierzchni terenu oraz działek drogowych po wykonanych robotach budowy sieci kanalizacyjnej za pomocą kruszywa, wraz z dopełnieniem wszystkich formalności (jeżeli wymagane) w tym wykonanie projektu budowlanego (jeżeli wymagane); uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę / zgłoszenia (jeżeli wymagane), l) Wymienione obowiązki nie wyczerpują całego zakresu prac. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania wszystkich czynności nie wymienionych wprost w zamówieniu a koniecznych dla osiągnięcia zamierzonego w nim celu. m) Wykonawca przekaże zamawiającemu wszelkie prawa autorskie do wykonanej przez siebie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wykonanej dla potrzeb zadania ,,Wykonanie projektu oraz budowę kanalizacji sanitarnej na osiedlu Chrusty, ul. Laskowa w Zagnańsku’’ w ramach przedsięwzięcia ,,Budowa kanalizacji i sieci wodociągowej na terenie Gminy Zagnańsk’’ n) Zakres rzeczowy zamówienia nie wyklucza wykonania innych niezbędnych opracowań wynikających z przepisów min. Prawa Budowlanego. Wykonawca ponosi wszelkie koszty z tego tytułu bez dodatkowego wynagrodzenia w ramach złożonej ofert. 2. Wykonawca zapewni właściwy nadzór nad prowadzonymi robotami przez osoby posiadające uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności i aktualny wpis do właściwej izby inżynierów budownictwa. 3. Przed rozpoczęciem robót należy uzyskać wszelkie konieczne zgody/zgłoszenia, uzgodnienia konieczne do wykonania robót - między innymi uzyskanie pozwolenia na wycinkę drzew oraz krzewów, wykonanie zgłoszeń w ,,Wodociągach Kieleckich’’. 4. Przez okres realizacji Zadania należy zachować ciągłość dojazdu do posesji. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania jeżeli wystąpią okoliczności powodujące brak możliwości realizacji zadania (m.in. brak wystarczających środków finansowych). 6. Wszelkie użyte w dokumentacji przetargowej nazwy handlowe oraz pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy o których mowa w art. 29 oraz 30 ustawy Prawo zamówień publicznych, należy traktować wyłącznie jako informację uściślającą, które zostały użyte wyłącznie w celu przybliżenia potrzeb Zamawiającego. 7. Zamawiający dopuszcza przyjęcie rozwiązań równoważnych lub innych materiałów i urządzeń pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej oraz całości dokumentacji przetargowej. 8. Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej zrealizowanej infrastruktury (2 kpl.). Do odbioru należy przedstawić inwentaryzację geodezyjną powykonawczą lub szkic inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wraz z potwierdzeniem złożenia jej do Starostwa Powiatowego w Kielcach o zaewidencjonowanie. 9. Wszelkie koszty związane z odbiorem inwestycji m.in. koszty próby szczelności, kamerowaniem, koszty odbioru Wodociągów Kieleckich badania bakteriologiczne, płukanie i dezynfekcja sieci wodociągowej, inwentaryzacja powykonawcza oraz ewentualne koszty związane z zajęciem pasa drogowego ponosi Wykonawca. 10.„Wodociągi Kieleckie” Sp. z o. o. jako przyszły użytkownik (zakresu objętego zamówieniem) infrastruktury kanalizacji sanitarnej i wodociągowej będą stroną uczestniczącą w procedurze odbiorowej. 11.Po stronie Wykonawcy należy przygotowanie dokumentów do wystąpienia do organu Nadzoru Budowlanego o wydanie pozwolenia na użytkowanie lub zawiadomienia o zakończeniu robót budowlanych. 12. Wymienione obowiązki nie wyczerpują całego zakresu prac. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania wszystkich czynności nie wymienionych wprost w zamówieniu a koniecznych dla osiągnięcia zamierzonego w nim celu. Zadanie nr 2 Budowa sieci wodociągowej wraz z urządzeniami towarzyszącymi w miejscowości Chrusty, Gmina Zagnańsk Zakres rzeczowy obejmuje w szczególności: 1. Budowa sieci wodociągowej zgodnie z załączoną dokumentacją przetargową (projektem budowlano-wykonawczym, dokumentacją techniczną, przedmiarem, SIWZ, Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych ): a) Odcinek sieci od 12 (koniec komory pomp) do 48 (Według oznaczeń na profilu), b) Odcinek sieci od 24 do 24.3 (Według oznaczeń na profilu podłużnym) c) Odcinek sieci od 27 do 27.6 (Według oznaczeń na profilu podłużnym) d) Odcinek sieci od 45 do 48 (Według oznaczeń na profilu podłużnym) Łączna długość sieci wodociągowej 1332,08mb 1.1.Wyposażenie komory pomp - 1szt wraz z infrastrukturą towarzyszącą (konstrukcja, żelbetowa pompowni została wykonana w poprzednim etapie budowy) 2. Roboty towarzyszące zgodnie z dokumentacją projektowo-kosztorysową. 3. Dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót są dokumentami wzajemnie się uzupełniającymi. 4. Wykonawca zapewni właściwy nadzór nad prowadzonymi robotami przez osoby posiadające uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności i aktualny wpis do właściwej izby inżynierów budownictwa. 5.Przed rozpoczęciem robót należy uzyskać wszelkie konieczne zgody/zgłoszenia, uzgodnienia konieczne do wykonania robót - między innymi uzyskanie pozwolenia na wycinkę drzew oraz krzewów, wykonanie zgłoszeń w ,,Wodociągach Kieleckich’’. 6. Przez okres realizacji Zadania należy zachować ciągłość dojazdu do posesji. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania jeżeli wystąpią okoliczności powodujące brak możliwości realizacji zadania (m.in. brak wystarczających środków finansowych). 8. Zakres do wykonania robót został określony w dokumentacji projektowej, opracowaniu określającym geotechniczne warunki posadowienia, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarze robót oraz zapisami zawartymi w SIWZ. 9. Wszelkie użyte w dokumentacji przetargowej nazwy handlowe oraz pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy o których mowa w art. 29 oraz 30 ustawy Prawo zamówień publicznych, należy traktować wyłącznie jako informację uściślającą, które zostały użyte wyłącznie w celu przybliżenia potrzeb Zamawiającego. 10.Zamawiający dopuszcza przyjęcie rozwiązań równoważnych lub innych materiałów i urządzeń pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej oraz całości dokumentacji przetargowej. 11.Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej zrealizowanej infrastruktury (2 kpl.). Do odbioru należy przedstawić inwentaryzację geodezyjną powykonawczą lub szkic inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wraz z potwierdzeniem złożenia jej do Starostwa Powiatowego w Kielcach o zaewidencjonowanie. 12.Odtworzenie nawierzchni terenu oraz działek drogowych po wykonanych robotach budowy sieci wodociągowej za pomocą kruszywa, wraz z dopełnieniem wszystkich formalności (jeżeli wymagane) w tym wykonanie projektu budowlanego (jeżeli wymagane); uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę / zgłoszenia (jeżeli wymagane) 13.Wszelkie koszty związane z odbiorem inwestycji m.in. koszty próby szczelności, badania bakteriologiczne, płukanie i dezynfekcja sieci wodociągowej, inwentaryzacja powykonawcza oraz ewentualne koszty związane z zajęciem pasa drogowego ponosi Wykonawca. 14. „Wodociągi Kieleckie” Sp. z o. o. jako przyszły użytkownik (zakresu objętego zamówieniem) infrastruktury kanalizacji sanitarnej i wodociągowej będą stroną uczestniczącą w procedurze odbiorowej. 15.Po stronie Wykonawcy przygotowanie dokumentów do wystąpienia do organu Nadzoru Budowlanego o wydanie pozwolenia na użytkowanie lub zawiadomienia o zakończeniu robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 18.1. Wykonawca przystępujący do postepowania jest obowiązany wnieść wadium w wysokości:. a) dla zadania 1: - 3 000,00 zł.; b) dla zadania 2: - 10 000,00 zł.; 18.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawcę na większą ilość zadań niż jedno, kwoty wadiów z zadań muszą się zgadzać w sumarycznej kwocie w zależności od ilości zadań, na które Wykonawca składa ofertę 18.3. Wadium może być wniesione: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 18.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Samsonowie: nr 58 8512 0002 2001 0000 0143 0005 z dopiskiem „Wadium w postępowaniu pn . „Budowa kanalizacji i sieci wodociągowej na terenie Gminy Zagnańsk” Zadanie 1-„Wykonanie projektu oraz budowa kanalizacji sanitarnej na osiedlu Chrusty, ul. Laskowa w Zagnańsku”; Zadanie 2 -„”Budowa sieci wodociągowej wraz z urządzeniami w miejscowości Chrusty, Gmina Zagnańsk”; Należy wskazać numer zadania/zadań których dotyczy wadium 18.5. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt 18.4 rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 18.6. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń lub gwarancji - wraz z ofertą należy złożyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. Uwaga! Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 ustawy, zwróci Wykonawcy oryginał dokumentu wadium, wobec tego zaleca się nie spinać w sposób trwały oryginału dokumentu wadium z ofertą. Dodatkowo wskazane jest dołączenie do oferty kopii tego dokumentu poświadczonej „za zgodność z oryginałem”. 18.7. Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc dzień składania ofert, tj. musi obejmować termin związania ofertą. 18.8. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 18.9. Zamawiający zwróci również wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Wniosek o zwrot wadium musi być podpisany przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 18.10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy, oświadczeń , o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 18.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach