Przetargi.pl
Budowa kanalizacji deszczowej w ramach zadania pn: „Przebudowa al. Brzozowej w Ligocie Pięknej oraz ul. Bocianiej w m. Malin”

Gmina Wisznia Mała ogłasza przetarg

  • Adres: 55114 Wisznia Mała, ul. Wrocławska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 127 025 , fax. 713 127 068
  • Data zamieszczenia: 2018-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wisznia Mała
    ul. Wrocławska 9
    55114 Wisznia Mała, woj. dolnośląskie
    tel. 713 127 025, fax. 713 127 068
    REGON: 93193489700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiszniamala.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji deszczowej w ramach zadania pn: „Przebudowa al. Brzozowej w Ligocie Pięknej oraz ul. Bocianiej w m. Malin”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Budowa kanalizacji deszczowej w ramach zadania pn: „Przebudowa al. Brzozowej w Ligocie Pięknej oraz ul. Bocianiej w m. Malin”. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na dwa zadania: 2.1. Zadanie nr 1*: Budowa kanalizacji deszczowej w m. Ligota Piękna al. Brzozowa i al. Sosnowa gm. Wisznia Mała 2.2. Zadanie nr 2* Budowa kanalizacji deszczowej w m. Malin ul. Bociania gm. Wisznia Mała 3. Zakres zamówienia obejmuje m.in.: 1) Zadanie nr 1*: Budowa kanalizacji deszczowej w m. Ligota Piękna al. Brzozowa i al. Sosnowa gm. Wisznia Mała a) budowa sieci kanalizacji deszczowej na odcinku Wyl1-S11 wraz z wpustami o długości ok. 236m b) demontaż istniejącego odcinka kanalizacji deszczowej c) wykonanie inspekcji TV kanalizacji deszczowej d) odtworzenie nawierzchni jezdni poprzez utwardzenie nawierzchni tłuczniem i niesortem kamiennym według konstrukcji: dolna warstwa o grubości 15 cm z tłucznia 0/63 mm, górna warstwa o grubości 8 cm z tłucznia 0/31,5 mm (grubość warstw po zagęszczeniu); 2) Zadanie nr 2*: Budowa kanalizacji deszczowej w m. Malin ul. Bociania gm. Wisznia Mała a) budowa kanalizacji deszczowej wraz z wpustami długości ok. 212m b) budowa studni chłonnej c) wykonanie inspekcji TV kanalizacji deszczowej d) odtworzenie nawierzchni jezdni poprzez utwardzenie nawierzchni tłuczniem i niesortem kamiennym według konstrukcji: dolna warstwa o grubości 15 cm z tłucznia 0/63 mm, górna warstwa o grubości 8 cm z tłucznia 0/31,5 mm (grubość warstw po zagęszczeniu) 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja przetargowa: Zadanie nr 1* 1). Dokumentacja projektowa a) Projekt budowlany pn.: Przebudowa drogi al. Brzozowa m. Ligota Piękna” wykonany przez Drogtim Adam Pawłucki wraz z pozwoleniem na budowę b) Projekt budowlany pn.: Przebudowa drogi al. Sosnowa m. Ligota Piękna” wykonany przez Drogtim Adam Pawłucki wraz z pozwoleniem na budowę c) Projekt Wykonawczy Branzy Odwodnieniowej pn: „ Przebudowa drogi al. Brzozowej i al. Sosnowej m. Ligota Piękna wykonany przez Drogtim Adam Pawłucki; 2). Dokumentacja geotechniczna badań podłoża gruntowego określająca warunki gruntowo-wodne w podłożu ul. Sosnowej i Brzozowej w Ligocie Pięknej 3). Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (SST); 4) SIWZ wraz z załącznikami 5) Książka Przedmiarów. UWAGA!! Zamawiający dołącza do niniejszej SIWZ przedmiary robót, jako materiał pomocniczy, w celu zapoznania się Wykonawcy z charakterem przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien sprawdzić ilości i charakter prac oraz dokonać wyceny prac, opisanych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, zgodnie z własnym rozpoznaniem przedmiotu zamówienia. W przypadku rozbieżności pomiędzy projektem budowlanym a przedmiarem robót Zamawiający za właściwe uzna zakres robót oraz ich ilości zawarte w projekcie budowlano - wykonawczym. Zadanie nr 2* 1). Dokumentacja projektowa d) Projekt budowlany pn.: Przebudowa ul. Bociania w m. Malin” wykonany przez Drogtim Adam Pawłucki e) Projekt Wykonawczy Branży Odwodnieniowej pn: „ Przebudowa ul. Bocianiej w Malin wykonany przez Drogtim Adam Pawłucki; 2). Dokumentacja geotechniczna badań podłoża gruntowego określająca warunki gruntowo-wodne w podłożu ul. Bocianiej w Malinie 3). Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (SST); 4) SIWZ wraz z załącznikami 5) Książka Przedmiarów. UWAGA!! Zamawiający dołącza do niniejszej SIWZ przedmiary robót, jako materiał pomocniczy, w celu zapoznania się Wykonawcy z charakterem przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien sprawdzić ilości i charakter prac oraz dokonać wyceny prac, opisanych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, zgodnie z własnym rozpoznaniem przedmiotu zamówienia. W przypadku rozbieżności pomiędzy projektem budowlanym a przedmiarem robót Zamawiający za właściwe uzna zakres robót oraz ich ilości zawarte w projekcie budowlano - wykonawczym. 4. Szczególne warunki realizacji zamówienia: 1). Wykonawca zobowiązany jest do dokonania w imieniu Zamawiającego niezbędnych formalności związanych z zajęciem pasa drogowego w tym: opracowania i uzgodnienia projektu organizacji ruchu zastępczego na czas wykonywania robót w pasie drogowym oraz projektu odbudowy nawierzchni jezdni; 2). Wykonawca w trakcie realizacji robót będzie musiał umożliwić przejazd i dojścia do wszystkich obiektów zlokalizowanych w rejonie budowy. Wszelkie prace na i w bezpośrednim sąsiedztwie obiektów należy wykonać w uzgodnieniu z właścicielami lub administratorem tych obiektów. Prace na czynnych sieciach należy wykonywać pod nadzorem użytkownika tych sieci. 3). Wykonawca jest odpowiedzialny za przejezdność i bezpieczeństwo ogólnodostępnego ruchu drogowego i pieszego prowadzonego po terenie budowy, zgodnie z zatwierdzoną organizacja ruchu. Wykonawca w czasie realizacji zamówienia zobowiązany będzie do wykonania prac utrzymaniowych (na własny koszt) na czynnych ogólnodostępnych drogach i chodnikach przebiegających przez teren budowy. 4). Wykonawca w ramach wynagrodzenia skompletuje niezbędną dokumentację powykonawczą. 5). Wykonawca będzie ponosić odpowiedzialność za ochronę instalacji i urządzeń podziemnych oraz zapewni ich właściwe oznakowanie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem w czasie wykonywania robót. W przypadku nieprzewidzianych kolizji z istniejącymi sieciami uzbrojenia podziemnego wykonawca zgłosi fakt zamawiającemu i właścicielowi sieci celem uzyskania odpowiednich uzgodnień dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 6). Wykonawca w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu harmonogramu rzeczowo -finansowego. Harmonogram powinien m.in. pokazywać kolejność postępowania, etapowanie robót, czas w jakim wykonawca proponuje wykonać roboty. Harmonogram musi uwzględniać wykonanie wszystkich robót objętych przedmiotem zamówienia i musi zawierać wszelkie koszty składające się na cenę oferty, niezbędne do zrealizowania zamówienia z ich podziałem na poszczególne elementy, które mogą stanowić osobny element odbioru częściowego z uwzględnieniem terminów realizacji każdego z tych elementów. W planowaniu czasu potrzebnego na wykonanie poszczególnych asortymentów robót Wykonawca uwzględni przerwy wynikające z przyczyn technologicznych oraz inne okoliczności mogące mieć wpływ na terminowość wykonania Umowy, zapewniające realizację przedmiotu Umowy w terminie określonym § 2 ust.2. Wykonawcę obowiązuje konieczność zgłaszania Zamawiającemu każdorazowej zmiany harmonogramu. Harmonogram każdorazowo wymaga akceptacji Zamawiającego. 7). Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia bieżącej obsługi geodezyjnej budowy, łącznie z geodezją inwentaryzacją powykonawczą wszystkich robót, sporządzenia mapy powykonawczej w tym ewentualnej aktualizacji w ewidencji gruntów i budynków sposobu użytkowania gruntu objętego inwestycją. 8). Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie i niezbędne do odbioru. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. 9). Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach: Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016 poz. 1570 ) oraz Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 poz. 1332 ze zm.) 10). Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów własnych, zgodnie z uzgodnieniami, technologią wskazaną w opisie, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, normami, wskazaniami Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (SST) do SIWZ). 11). Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. 12) Do obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie oraz obsadzenie funkcji kierownika budowy dla całości realizowanej inwestycji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232130-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE OD WSZYSTKICH WYKONAWCÓW, KTÓRE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ: 1). Wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1 2). Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. a). W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b). W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy). 3) Dokumenty i oświadczenia wymagane przy poleganiu na zasobach podmiotów trzecich: 1. Pisemne zobowiązanie (oryginał) podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmioty, na zdolnościach, których wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2. OŚWIADCZENIA, KTÓRE MA ZŁOŻYĆ KAŻDY WYKONAWCA W TERMINIE DO 3 DNI OD DNIA UPUBLICZNIENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJACEGO WYKAZU ZŁOŻONYCH OFERT: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach