Przetargi.pl
Budowa kanalizacji deszczowej dla odwodnienia drogi powiatowej Nr 5167 E w m. Grotniki, gm. Zgierz

Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Sadowa 6A
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 288 81 00 , fax. 42 719 08 16
  • Data zamieszczenia: 2015-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego
    ul. Sadowa 6A 6A
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 42 288 81 00, fax. 42 719 08 16
    REGON: 47206842300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji deszczowej dla odwodnienia drogi powiatowej Nr 5167 E w m. Grotniki, gm. Zgierz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie kanalizacji deszczowej dla odwodnienia drogi powiatowej Nr 5167 E w miejscowości Grotniki w gminie Zgierz. Inwestycja realizowana będzie na terenie działek o numerach ewidencyjnych: 156/7, 157/3, 157/5, 106, 105/1 położonych w obrębie Grotniki - gmina Zgierz. 2. Zamawiający oświadcza, że na dzień budowy odwodnienia w miejscowości Grotniki gmina Zgierz będzie dysponował umowami użyczenia do działek wymienionych w ust. 1, na których będzie realizowana inwestycja. 3. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie miedzy innymi następujących robót budowlanych: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, ustawienie barierek ochronnych z desek na słupkach drewnianych, rozebranie barierek ochronnych z desek na słupkach drewnianych, roboty ziemne, ręczne roboty ziemne w wykopach liniowych, ażurowe umocnienie ścian wykopów wraz z rozbiórką palami szalunkowymi stalowymi, podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich, grub. 15,0 cm, podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich z dodatkiem cementu grub. 14,0 cm, zasypanie wykopów, kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 200 mm, kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 160 mm, kształtki PVC kanalizacyjne jedno-kielichowe łączone na wcisk o śr. zewn. 160 mm, próba wodna szczelności kanałów rurowych o średnica nominalnej 200 mm, przecisk rurą stalową fi 300 z materiałem, studnie rewizyjne z kręgów betonowych o średnica 1000 mm w gotowym wykopie o głębokości 3,0 m, studnie rewizyjne z kręgów betonowych o średnicy 1000 mm w gotowym wykopie za każde 0,5 m różnicy głębokości, separator substancji ropopochodnych 3/30/600, wyloty drenarskie W-3 o średnicy 20 cm, układanie rur ochronnych z PCW o średnicy do 110 mm w wykopie, inspekcja telewizyjna, sporządzenie projektu organizacji ruchu na czas robót, geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza. Wykonawca jest zobowiązany realizować roboty budowlane zgodnie z dokumentacją projektową. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót objętych przedmiotem zamówienia oraz wymagania dotyczące ich wykonania zawarte są w dokumentacji projektowej: 1) operat wodno-prawny - załącznik nr 8 do SIWZ; 2) opinia geotechniczna - załącznik nr 9 do SIWZ; 3) projekt budowlany - załącznik nr 10 do SIWZ; 4) przedmiar robót - załącznik nr 11 do SIWZ; 5) szczegółowa specyfikacja techniczna - załącznik nr 12 do SIWZ; 6) zgłoszenie wykonania robót - załącznik nr 13 do SIWZ; 5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy z własnych materiałów zgodnie z przekazaną przez Zamawiającego dokumentacją techniczną, zasadami wiedzy technicznej, z obowiązującymi normami technicznymi i technologicznymi, standardami zabezpieczenia i bezpieczeństwa p. poż i bhp, przepisami prawa techniczno- budowlanego. 6. Wykonawca na koszt własny zorganizuje zaplecze budowy, zabezpieczenie placu budowy, ustawienie obiektów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia oraz zapewni miejsce składowania odpadów oraz ich usunięcie. 7. Wykonawca na koszt własny zobowiązany będzie do wykonania i zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas trwania robót oraz ponosić będzie koszty zmiany organizacji ruchu, oznakowana tymczasowego oraz jego utrzymanie i demontaż. 8. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie najpóźniej w dniu przekazania terenu budowy, przedstawić Zamawiającemu do akceptacji szczegółowy harmonogram robót budowlanych, uwzględniający poszczególne etapy robót wraz z terminami ich rozpoczęcia i zakończenia, z wyszczególnieniem zadań prostych i złożonych, wynikających z technologii prowadzonych prac. Harmonogram robót budowlanych musi zawierać takie rozłożenie prac w trakcie realizacji przedmiotu umowy gwarantujące ich wykonanie w terminie, o którym mowa w dziale III SIWZ. 9. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić 36 miesięcznego okresu gwarancji jakości na wykonanie robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia oraz rozszerzyć odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady na okres równy okresowi gwarancji jakości. 10. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie do opracowania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przebiegu przewodów kanalizacji sanitarnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324518
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 3000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100), 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - 5167 E Grotniki 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się WYŁĄCZNIE PRZELEWEM na rachunek bankowy Zamawiającego: konto bankowe: Bank Spółdzielczy w Poddębicach, nr konta bankowego: 16 9263 0000 0920 1389 2010 0004; 4. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany powyżej. 5. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu - oryginał dokumentu zachowującego ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą musi być wystawiony na rzecz Zamawiającego (Beneficjenta) tj. Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego. Oryginał dokumentu należy złożyć w KASIE Starostwa Powiatowego w Zgierzu ul. Sadowa 6 A, 95-100 Zgierz -pokój 205. 6. Wykonawcy wspólnie składający ofertę w przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu - w treści dokumentu muszą zostać wymienieni z nazwy i adresu wszyscy Wykonawcy, którzy składają jedną ofertę. 7. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz.275, z późn. zm.). 8. W dokumentach potwierdzających wniesienie wadium w formie niepieniężnej wymienionych powyżej, przesłanki zawarte w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy muszą być wskazane wprost. 9. Każda forma wadium musi gwarantować Zamawiającemu natychmiastowe i bezwarunkowe uzyskanie kwoty wadium, po zaistnieniu przesłanek zatrzymania wadium, dlatego gwarancje i poręczenia wnoszone jako wadium powinny być, nieodwołalne w trakcie trwania terminu związania ofertą oraz nie mogą być zastrzeżone pod warunkiem. 10. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w formie niepieniężnej nie mogą być uzupełniane w trybie art. 26 ust. 3 Ustawy i ich brak powodować będą odrzucenie oferty. 11. Okoliczności i zasady zwrotu wadium określa Ustawa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatzgierski.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach