Przetargi.pl
Budowa instalacji zasilającej do systemu ładowania autobusów elektrycznych przy ulicy Cieślaka 4 w Szczecinku, na terenie działek nr 15 i nr 16/1 w obrębie 14

Komunikacja Miejska Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 78-400 Szczecinek, Cieślaka
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 374 35 73, , fax. 94 374 35 86
  • Data zamieszczenia: 2018-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komunikacja Miejska Sp. z o.o.
    Cieślaka 4
    78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 374 35 73, , fax. 94 374 35 86
    REGON: 33003281700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.km.szczecinek.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa instalacji zasilającej do systemu ładowania autobusów elektrycznych przy ulicy Cieślaka 4 w Szczecinku, na terenie działek nr 15 i nr 16/1 w obrębie 14
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, projektem organizacji ruchu, szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami prawa budowlanego oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej instalacji zasilającej do systemu ładowania autobusów elektrycznych przy ulicy Cieślaka 4 w Szczecinku, na terenie działek nr 15 i nr 16/1 w obrębie 14. 2.Szczegółowy zakres robót do wykonania przez Wykonawcę określa projekt budowlano-wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, projekt organizacji ruchu, oraz szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 3.Wykonawca jest zobowiązany udzielić Zamawiającemu rękojmi za wady i gwarancji jakości na przedmiot zamówienia na okres określony w formularzu ofertowym, na okres nie mniejszy niż 12 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru robót. 4.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszystkie czynności w zakresie realizacji zamówienia z wyłączeniem czynności wykonywanych przez kierownika budowy i kierowników robót polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustaw z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy ( Dz.U. z 2018 r. poz. 108 z póź.zm.). 6.Przedmiot zamówienia jest dofinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego z projektu pn. „Zakup 10 sztuk miejskich autobusów elektrycznych niskopodłogowych wraz z budową stacji ładowania autobusów elektrycznych w Szczecinku” (umowa Nr RPZP.02.01.00-32-0012/16-00 z dnia 28 lipca 2017roku) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020, Oś Priorytetowa 2 „Gospodarka niskoemisyjna”, Działanie 2.1 „Zrównoważona multimodalna mobilność miejska i działanie adaptacyjne łagodzące zmiany klimatu”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231400-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie 10 000,00 PLN. 2. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z póź. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w o numerze: 77 1140 2118 0000 5180 3900 1001 z dopiskiem „Wadium Kod ZP-2/2018”. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert. 5. Zamawiający wymaga w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądzu wadium nieodwołalnego i bezwarunkowego, z którego wynika, że roszczenia Zamawiającego zostanie zaspokojone bez obowiązku spełnienia jakichkolwiek warunków związanych z oceną zasadności roszczenia przez Wykonawcę oraz warunków, które nie są w nim wymienione.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do ofert Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące Załącznik nr 2 do SIWZ w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy w Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie. 4. Oświadczenia dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Prawo zamówień publicznych oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 5. Dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 6. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 7. Pozostałe oświadczenia lub dokumenty, jakie ma dostarczyć Wykonawca: a/ wypełniony formularz ofertowy, b/ oryginał lub kopia poświadczona notarialnie pełnomocnictwa do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, w przypadku ustanowienia pełnomocnika, c/ oryginału dokumentu wniesienia wadium lub kopia przelewu bankowego, d/ wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom oraz wykaz podwykonawców z informacjami o ich nazwie, siedzibie i numerze NIP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach