Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 40 34 451 , fax. 77 40 34 451
- Data zamieszczenia: 2019-05-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych
ul. Piramowicza 32
47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
tel. 77 40 34 451, fax. 77 40 34 451
REGON: 52450700000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa instalacji sygnalizacji alarmu pożarowego (SAP) w ramach zadania: „ Adaptacja dwóch kondygnacji budynku przy ul. Piotra Skargi 11 na cele Środowiskowego Domu Pomocy Społecznej- PROMYCZEK”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Budowa instalacji sygnalizacji alarmu pożarowego (SAP) w ramach zadania: „Adaptacja dwóch kondygnacji budynku przy ul. Piotra Skargi 11 na cele Środowiskowego Domu Pomocy Społecznej- PROMYCZEK”. Wspólny słownik zamówień (CPV): 45400000-1- Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45311000-0- Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych A. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie części robót z udostępnionej dokumentacji projektowej tj.: 1. Roboty elektryczne: 1) oświetlenie ewakuacyjne i awaryjne, 2) montaż instalacji sygnalizacji p.poż w budynku: a) piwnica b) sala gimnastyczna c) II piętro d) poddasze-strych 2. Roboty budowlane: -montaż rolet p.poż. w piwnicy – 12m2. B. Zamawiający informuje, że na obiekcie prowadzone są roboty budowlane związane z utworzeniem Środowiskowego Domu Pomocy Społecznej- PROMYCZEK” w związku z czym Wykonawca niniejszego zamówienia musi mieć na uwadze konieczność współpracy na placu budowy z obecnym Wykonawcą przebywającym w obiekcie (Firmą Inżynierską Gerard Gola). Wykonawca realizujący niniejszą umowę winien uwzględnić ewentualne utrudnienia z tym związane. C. Wymóg zatrudnienia na umowę o prace. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia: roboty elektryczne, roboty budowlane Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tyt. niespełnienia wymagań zostały określone w części II SIWZ- Istotne postanowienia umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności: cz. III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, cz. II Istotne postanowienia umowy, załączona dokumentacja projektowa sporządzona przez: Firmę Inżynierską ,,ALOG” Gerard Gola, 47-200 Kędzierzyn-Koźle ul. Kosmonautów 2, zamieszczone wraz z załącznikami w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/ stanowiące integralną częścią SIWZ. DO REALIZACJI W RAMACH NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA Z UDOSTĘPNIONEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ PRZEWIDUJE SIĘ ZAKRES ROBÓT OKREŚLONY W PKT A ORAZ W OPZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1 300,00 PLN (słownie: jeden tysiac trzysta zł i 00/100 PLN) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3.Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 4.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP Kędzierzyn-Koźle 57 1020 3714 0000 4102 0108 5455; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 5.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument taki musi być nieodwołalny, bezwarunkowy i płatny na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: 1)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), nazwę gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedziby, 2)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, 3)kwotę gwarancji/poręczenia, 4)termin ważności gwarancji/poręczenia, 5)zobowiązanie gwaranta/poręczyciela że Zamawiającemu służy prawo wypłaty wadium ze strony Gwaranta, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5. 6. Wadium wniesione w formie wymienionej w pkt. 4 ppkt 2-5 należy obowiązkowo ZAŁĄCZYĆ w ORYGINALE do oferty. Brak oryginału dokumentu przy ofercie traktowane będzie jako niezabezpieczenie oferty wadium. 7.Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie wraz z odsetkami zgodnie z zasadami wynikającymi z art. 46 ustawy Pzp. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 9. Wykonawca zobowiązany jest do ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do IDW;2. Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, lub inne pełnomocnictwa jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego). 3. Zobowiązanie innych podmiotów (w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów, wzór stanowi załącznik nr 4 do IDW) lub inny dokument, z którego takie zobowiązanie wynika np. umowa itp. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór stanowi załącznik nr 5 do IDW). Wraz ze złożeniem oświadczenia, w którym Wykonawca informuje o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.5. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zwiększenie dostępności i wzrost jakości usług kulturalno-społecznych na terenie Gminy Namysłów poprzez remont Namysłowskiego Ośrodka Kultury.
Dodano: 2024-04-05 - Modernizacja zabytkowego budynku – miejsca integracji społecznej w Domecku
Dodano: 2023-09-25 - Przebudowa budynku socjalnego z dyspozytornią
Dodano: 2023-01-29 - Przebudowa budynku socjalnego z dyspozytornią
Dodano: 2022-11-29 - Przebudowa części pomieszczeń byłego bloku operacyjnego (sanitariaty, szatnie) i dostosowanie pomieszczeń dla potrzeb osób niepełnosprawnych i niesamodzielnych w ramach zadania: "Kompleksowe wsparcie dla osób starszych i niepełnosprawnych z gminy Korfantów oraz okolic" dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020, nr RPOP.08.01.00-IZ.00-16-004/19.
Dodano: 2020-11-23 - Zmiana sposobu użytkowania byłego bloku operacyjnego na pomieszczenia przeznaczone do prowadzenia rehabilitacji z dysfunkcjami narządu ruchu w formie ambulatoryjnej i ośrodka dziennego w ramach zadania "Podniesienie efektywności kompleksowego leczenia chorób cywilizacyjnych poprzez zakup specjalistycznego sprzętu medycznego i modernizację pomieszczeń w Opolskim Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Korfantowie" dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020, nr RPOP.10.01.01-16-0012/19-01.
Dodano: 2020-05-11 - Przebudowa żłobka gminnego w Wołczynie
Dodano: 2020-03-23 - Remont budynku rekreacyjno - wypoczynkowego "POLSPORT" na terenie Ośroka Rekreacji w Skorochowie
Dodano: 2020-03-11 - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku mieszkalnego na budynek zamieszkania zbiorowego – placówki opiekuńczo – wychowawczej w miejscowości Mochów – dostawa i montaż stolarki okiennej i drzwiowej
Dodano: 2020-02-12 - Przebudowa budynku wymiennikowni oraz adaptacja pomieszczeń na zaplecze socjalne i sterownię w Kędzierzynie-Koźle przy ul. Piastowskiej 52
Dodano: 2019-09-13