Przetargi.pl
Budowa instalacji hydrantowej w budynku głównym DPS w Falmierowie – II etap

Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile ogłasza przetarg

  • Adres: 64920 Piła, al. Niepodległości
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 109 442 , fax. 672 109 332
  • Data zamieszczenia: 2017-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile
    al. Niepodległości
    64920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 672 109 442, fax. 672 109 332
    REGON: 57079948000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa instalacji hydrantowej w budynku głównym DPS w Falmierowie – II etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie instalacji hydrantowej w budynku głównym DPS w Falmierowie – II etap. Niniejsze zamówienie obejmuje wykonanie drugiego etapu budowy instalacji hydrantowej w budynku głównym Domu Pomocy Społecznej w Falmierowie. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca realizując zamówienie brał pod uwagę charakter obiektu jakim jest Dom Pomocy Społecznej w Falmierowie. 2. Szczegółowo przedmiot zamówienia jest opisany w Załączniku nr 5 do SIWZ. Materiały użyte do wykonania zamówienia musza spełniać wymogi określone w dokumentacji. W dokumentacji znajdują się określenia konkretnych marek lub nazwy producentów. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów równoważnych w stosunku do wymienionych o parametrach nie gorszych od parametrów materiałów wskazanych w dokumentacji. 3. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu robót i jego otoczenia, a także zdobył wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 4. Ze względu na to, że roboty będą się odbywały w funkcjonującym budynku, Zamawiający ma następujące wymagania dotyczące realizacji robót: - gruz i odpadki muszą być wywożone na bieżąco, - należy zabezpieczyć wszystkie materiały, urządzenia i sprzęt elektryczny przed dostępem osób niepowołanych, - po zakończeniu prac wszystkie niepodlegające robotom elementy budynku i jego wyposażenie należy doprowadzić do stanu pierwotnego, - każdego dnia po zakończeniu prac należy uporządkować teren budowy, - Zamawiający wymaga stałego nadzoru prowadzonych prac. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował kierownikiem robót sanitarnych, który będzie koordynował i nadzorował ze strony Wykonawcy wykonanie robót a także odpowiadał za ich realizację. 6. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za wszelkie naruszenia prawa i szkody, które mogą zaistnieć w związku z prowadzonymi robotami. 7. Materiały budowlane Wykonawcy, niezbędne do wykonania zamówienia muszą odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz posiadać aktualne atesty lub deklaracje zgodności z aprobatą techniczną. 8. W przypadku zamiaru powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest wskazać części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom i podać firmy podwykonawców. Zgodnie z art. 25a ust. 5 pkt 2 upzp, Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w punkcie II oświadczenia, o którym mowa w pkt 6.4. SIWZ. 9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 10. Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 11. Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45332000-3

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach