Przetargi.pl
„Budowa instalacji fotowoltaicznych dla OPK Opole Lubelskie”

Opolskie Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 24-300 Opole Lubelskie, al. 600-lecia
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 818272302, 601695799 , fax. 818272364
  • Data zamieszczenia: 2018-05-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Opolskie Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    al. 600-lecia 8
    24-300 Opole Lubelskie, woj. lubelskie
    tel. 818272302, 601695799, fax. 818272364
    REGON: 364840413

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa instalacji fotowoltaicznych dla OPK Opole Lubelskie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest budowa nowych instalacji fotowoltaicznych dla Opolskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego SP. z o.o. w Opolu Lubelskim, którego zakres obejmuje: 1). Dostawę, montaż i uruchomienie 5 mikro instalacji fotowoltaicznych wolnostojących; jednej na terenie oczyszczalni ścieków i czterech na stacjach uzdatniania wody o łącznej mocy 124,47kW (0,1244 MW) wraz z systemem zarządzania wykorzystującym technologie informacyjno-komunikacyjne (TIK) wg projektów budowlanych Zamawiającego. a) Lokalizacja poszczególnych instalacji fotowoltaicznych: 1. Ujęcie wody w m. Skoków – instalacja o mocy 24,3 kW, 2. Ujęcie wody w m Góry Kluczkowickie – instalacja o mocy 20,79 kW, 3. Ujęcie wody w m Puszno Skokowskie – instalacja o mocy 19,71 kW, 4. Ujęcie wody w m Opole Lubelskie przy ul. Józefowskiej – instalacja o mocy 19,71 kW, 5. Oczyszczalnia ścieków w Opolu Lubelskim – instalacja o mocy 39,96 kW 2). Opracowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego zamówienia, 3). Opracowanie dokumentacji powykonawczej zawierającej inwentaryzację geodezyjną, schematy elektryczne, rysunki techniczne, dane techniczne wybudowanych elementów wraz z uruchomieniem instalacji oraz przeprowadzeniem wszelkich badań i pomiarów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i normami technicznymi, 4). Opracowanie instrukcji obsługi i eksploatacji urządzeń i instalacji w języku polskim oraz przeszkolenie użytkowników w zakresie bieżącej obsługi, 5). Przekazanie instalacji Zamawiającemu, 6). Zgłoszenie instalacji do operatora sieci, 7). Wykonanie i umieszczenie ogólnej tablicy informacyjnej, której treść i miejsce zostanie ustalona z Zamawiającym na etapie realizacji, 8). Wykonanie i umieszczenie w momencie rozpoczęcia robót budowalnych na każdej instalacji fotowoltaicznej tablicy informacyjnej o wymiarach minimalnych 80x120 cm (ogółem 5szt). Wzór tablicy informacyjnej znajduje się na stronie internetowej programu https://rpo.lubelskie.pl/strona-613-wytyczne_dot_informacji_i_promocji.html 9). Wykonanie i umieszczenie po zakończeniu projektu na każdej instalacji fotowoltaicznej małej tablicy pamiątkowej o wymiarach minimalnych 80x120 cm (ogółem 5szt)., Wzór tablicy pamiątkowej znajduje się na stronie internetowej programu https://rpo.lubelskie.pl/strona-613-wytyczne_dot_informacji_i_promocji.html
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09331200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. 2. Wysokość wadium dla całości przedmiotu zamówienia: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 12.000,00 PLN (słownie: dwunastu tysięcy zł). Uwaga: W przypadku wnoszenia wadium na konto Zamawiającego, oferta zostanie uznana za zabezpieczoną, jeżeli środki z tego tytułu wpłyną na konto Zamawiającego do upływuy terminu otwarcia ofert. 3. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - W takim przypadku wadium należy wnieść przelewem na konto depozytów Zamawiającego: bank PKO BP S.A. 17 1020 3147 0000 8102 0126 0892. Uwaga: Za datę wniesienia wadium w formie pieniężnej uważa się datę wpływu środków pieniężnych na konto Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, zawierających klauzulę o bezwarunkowej, nieodwołalnej i płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego przez poręczyciela kwoty poręczanej, przy czym termin ważności poręczeń lub gwarancji winien być równy co najmniej okresowi związania ofertą Oferenta (30 dni). 3) gwarancjach bankowych - zawierających klauzulę o bezwarunkowej, nieodwołalnej i płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego przez poręczyciela kwoty poręczanej, przy czym termin ważności gwarancji winien być równy co najmniej okresowi związania ofertą Oferenta (60 dni). 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, zawierających klauzulę o bezwarunkowej, nieodwołalnej i płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego przez poręczyciela kwoty poręczanej, przy czym termin ważności gwarancji winien być równy co najmniej okresowi związania ofertą Oferenta (30 dni). 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275), zawierających klauzulę o bezwarunkowej, nieodwołalnej i płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego przez poręczyciela kwoty poręczanej, przy czym termin ważności poręczeń lub gwarancji winien być równy co najmniej okresowi związania ofertą Oferenta (30 dni). 4. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy w oryginale dołączyć do oferty. 5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, gwarancja lub poręczenie powinny być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji- poręczenia (Zamawiającego), gwaranta-poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją- poręczeniem, 3) kwotę gwarancji - poręczenia, 4) termin ważności gwarancji - poręczenia, 5) zobowiązanie Gwaranta (Poręczyciela) do: zapłacenia kwoty gwarancyjnej na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6) zobowiązanie Gwaranta (Poręczyciela), do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP lub pełnomocnictw, i nie udowodnił, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7) gwarancja (poręczenie) winna być nieodwołalna i bezwarunkowa. 8) Wszelkie spory dotyczące gwarancji podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczpospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 PZP, albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą. 7. Zwrot wadium nastąpi stosownie do postanowień art. 46 ust. 1- 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Utrata wadium następuje w okolicznościach wskazanych w Ustawie Prawo zamówień publicznych, w szczególności w art. 46 ust 4a i 5. ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże ze posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach