Przetargi.pl
Budowa instalacji fotowoltaicznej na potrzeby gminnej oczyszczalni ścieków w miejscowości Wójtówka

Gmina Waganiec ogłasza przetarg

  • Adres: 87-731 Waganiec, Dworcowa 11
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 542830044 , fax. 542830640
  • Data zamieszczenia: 2023-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Waganiec
    Dworcowa 11
    87-731 Waganiec, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 542830044, fax. 542830640
    REGON: 910866459
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.waganiec.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa instalacji fotowoltaicznej na potrzeby gminnej oczyszczalni ścieków w miejscowości Wójtówka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa instalacji fotowoltaicznej na potrzeby gminnej oczyszczalni ścieków w miejscowości Wójtówka.2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ.3. Zamówienie jest współfinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Os Priorytetowa: 13. Wspieranie kryzysowych działań naprawczych w kontekście pandemii COVID-19 i jej skutków społecznych oraz przygotowanie do ekologicznej i cyfrowej odbudowy gospodarki zwiększającej jej odporność, Działanie: 13.3 Efektywność energetyczna w sektorze publicznym. Schemat: Mikroinstalacje – budynki użyteczności publicznej.4. Wykonawca ponosi odpowiedzialność, w tym finansową, za utratę dofinansowania, jego zmniejszenie lub nałożenie korekt do dofinansowania przez instytucję dofinansowującą, jeśli będzie to wynikiem nieprawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia lub zwłoki w jego realizacji.5. Określenie przedmiotu zamówienia za pomocą nazw i kodów określonych we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): Kod główny: 09332000-5 Instalacje słoneczne. Dodatkowe kody: 09331200-0 Słoneczne moduły fotoelektryczne, 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 6. Podwykonawstwo:1) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących zamówienia,2) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy,na warunkach określonych w Załączniku nr 7 do SWZ (Wzór umowy).3) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę, w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani,4) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia,9. Szczegółowe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone w Załączniku nr 7 do SWZ (Wzór umowy).10. Przedmiot zamówienia został opisany w sposób określony w art. 101 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp. Jeśli w dokumentach zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, ma ona wyłącznie charakter informacyjny lub ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia i należy rozumieć je jako przykładowe, i rozpatrywać łącznie z wyrazem „lub równoważny” pod warunkiem zagwarantowania uzyskania parametrów technicznych nie gorszych (takich samych jak opisane w SWZ lub lepszych) od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wskazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. 11. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie Kodeks cywilny i ustawie Pzp.12. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 – nie dotyczy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09332000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1.1 nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ;1.2 spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1.2.1 Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.1.2.2 Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.1.2.3 Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.1.2.4 Zdolności technicznej lub zawodowej:1.2.4.1) w zakresie doświadczenia Wykonawcy:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie,a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje, w okresie trzech lat, liczonych wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, jedno zamówienie, które obejmowało swoim zakresem dostawę wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej o wartości minimum 100.000,00 zł brutto.UWAGA 1!Za jedno zamówienie Zamawiający uzna świadczenie realizowane lub zrealizowane na podstawie jednej umowy. Jeżeli zamówienie (umowa) jest wykonywane (niezakończone), to wartość,o której mowa w warunku udziału w postępowaniu dotyczy wykonanej (zrealizowanej) dostawy/dostaw w wymienionym zakresie, a nie całego zamówienia (umowy).UWAGA 2!W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższy warunek musi spełniać w całości co najmniej jeden z tych Wykonawców. Zamawiający nie dopuszcza sumowania (łączenia) kilku zamówień i wykazywania ich jako jedno zamówienie, celem spełnienia warunku.W przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach podmiotu udostępniającego zasoby, w myśl art. 118 ustawy Pzp, powyższy warunek musi spełniać w całości podmiot udostępniający zasoby.UWAGA 3!Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w Tabeli Kursów A średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego (NBP) na dzień wystawienia dokumentu.1.2.4.2) w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-24

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach