Gmina Sławno ogłasza przetarg
- Adres: 76-100 Sławno, M. C. Skłodowskiej
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 598 106 229 , fax. 598 107 526
- Data zamieszczenia: 2019-04-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sławno
M. C. Skłodowskiej 9
76-100 Sławno, woj. zachodniopomorskie
tel. 598 106 229, fax. 598 107 526
REGON: 77097990900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.slawno.ibip.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa instalacji fotowoltaicznej dla Szkoły Podstawowej w Sławsku, gmina Sławno - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż systemu instalacji fotowoltaicznej do produkcji energii elektrycznej na potrzeby Szkoły Podstawowej w Sławsku, Sławsko 97 A, 76-100 Sławno w skład której wchodzi: a) Wykonanie dokumentacji montażowej. b) Wykonanie dostawy i montażu zgodnie z dokumentacją (załącznik nr 8 do SIWZ) oraz warunkami wykonania i odbioru robót instalacji fotowoltaicznych (załącznik nr 9 do SIWZ) wraz z uporządkowaniem terenu po wykonanym montażu. Przedmiar robót stanowi element pomocniczy przy sporządzaniu oferty. 2. Zadanie realizowane jest w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa II Gospodarka niskoemisyjna, Działanie 2.10 zwiększenie wykorzystania źródeł odnawialnych w związku z realizacją projektu „Budowa, rozbudowa i modernizacja jednostek wytwarzających energię elektryczną i cieplną z OZE w budynkach użyteczności publicznej, w tym z niezbędną infrastrukturą przyłączeniową do sieci dystrybucyjnych na terenie Gminy Sławno”. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) montaż licznika energii elektrycznej wytwarzanej z odnawialnych źródeł energii w celu umożliwienia monitorowania energii powstałej z OZE; b) wykonanie przez Wykonawcę wszelkich prób, sprawdzeń, pomiarów, badań, ekspertyz, regulacji i rozruchu, pozwalających na eksploatację instalacji; c) po zainstalowaniu mikroinstalacji Wykonawca zobowiązany jest w imieniu Zamawiającego powiadomić o tym fakcie dystrybutora sieci energetycznej (ENERGA-OPERATOR S.A.) poprzez złożenie zgłoszenia przyłączenia mikroinstalacji, nie później niż w terminie 30 dni przed dniem planowanego przyłączenia mikroinstalacji do sieci i uzyskania potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia; d) sporządzenie instrukcji obsługi i eksploatacji urządzeń; e) przeprowadzenia indywidualnego szkolenia użytkownika mikroinstalacji fotowoltaicznych wraz z przekazaniem instrukcji obsługi i eksploatacji użytkownikowi. 4. Dla przedmiotu zamówienia opracowano dokumentację projektową na realizację instalacji fotowoltaiki pn. „Projekt budowlano – wykonawczy zakres: budowa instalacji fotowoltaicznej” oraz STWiOR „zakres: budowa instalacji fotowoltaiczne”, która stanowi załącznik nr 8 i 9 do SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązuje się przekazać dokumentację na montaż instalacji Zamawiającemu w skład których będzie wchodzić: 1) projekt montażu, musi składać się minimum z dwóch branż elektrycznej i konstrukcyjnej; Liczba egz. dokumentów: 2 kompletów + 1 egz. w wersji elektronicznej w formie „pdf” i „dwg” lub kompatybilnej. 2) Opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. Liczba egz. dokumentów: - 1 egz. + 1 egz. zapisany w wersji elektronicznej w formie „pdf”). 6. Inne wymagania: 1) Z uwagi na to, że instalacja fotowoltaiczna realizowana będzie na dachu skośnym z poszyciem z blachodachówki konstrukcja realizowanej instalacji fotowoltaicznej musi zapewniać równomierny rozkład obciążenia na konstrukcje dachu. 2) Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania akceptacji Zamawiającego na opracowaną dokumentację montażową. Zamawiający ma 7 dni na zaakceptowanie opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji lub przedstawienie swoich uwag i zaleceń. Po ostatecznej akceptacji dokumentacji w ciągu maksimum 7 dni przekaże Wykonawcy plac budowy. 3) Przed wbudowaniem wyrobów Wykonawca jest zobowiązany wystąpić z wnioskiem o zatwierdzenie urządzenia i uzyskać akceptacje Zamawiającego (wzór wniosku opracuje Wykonawca). 4) Zobowiązuje się Wykonawcę do wykonania dostaw stanowiących przedmiot zadania wyłącznie z materiałów / urządzeń / wyrobów dopuszczonych do obrotu oraz powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem zgodnie z przepisami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. Nr 92 poz.881 z późniejszymi zmianami), oznakowane symbolem CE, umieszczone w określonym przez Komisję Europejską wykazie materiałów budowlanych, dla których producent wydał deklarację zgodności z Polskimi Normami, które uzyskały aprobatę techniczną oraz europejskimi aprobatami technicznymi. Wszystkie niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia elementy powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. 5) Parametry równoważności dla zaprojektowanych urządzeń określa załącznik nr 7 do SIWZ. 6) W związku z realizacją inwestycji w obiekcie użyteczności publicznej, w szkole podstawowej, Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania harmonogramu i planu pracy w sposób nie zakłócający funkcjonowania placówki. W sytuacji, w której niezbędne są czynności wymagające np. czasowego wyłączenia prądu lub tym podobne należy te działania uzgodnić z Dyrektorem Szkoły. 7) Teren prac należy przywrócić do stanu pierwotnego, uprzątnąć i zabezpieczyć po wykonaniu montażu. 8) Projektowane rozwiązania konstrukcyjne winne spełniać w szczególności norm: a) EN - 1991 - 1 - 4 - obliczenia statyczne dla konstrukcji - obciążenie wiatrem. b) EN - 1991 - 1 - 3 - obliczenia statyczne dla konstrukcji - obciążenie śniegiem. c) EN - 1999 - projektowanie konstrukcji aluminiowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261215-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1.500,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100); 2. Wadium można wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Sławno Nr 50 9317 0002 0000 3131 2000 0030 z dopiskiem „Instalacja fotowoltaiczna dla Szkoły w Sławsku”. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy w Sławnie, ul. M.C. Skłodowskiej 9, 76-100 Sławno – w Sekretariacie, pokój nr 10 (Zamawiający w tym przypadku nie żąda załączenia potwierdzenia wniesienia wadium do oferty). 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób inny niż określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie stosownych przepisów. 8. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium zgodnie z postanowieniami art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ustawy – Prawo zamówień publicznych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia – nie spełnia na podstawie oświadczenia załączonego do oferty, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną