Przetargi.pl
Budowa instalacji fotowoltaicznej dla budynków powiatowych jednostek oświatowych oraz budowa instalacji fotowoltaicznej dla budynku Domu Pomocy Społecznej „Kombatant” w Legionowie

Powiat Legionowski ogłasza przetarg

  • Adres: 05-119 Legionowo, ul. Gen. Władysława Sikorskiego 11
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48227640598 , fax. +48227640450
  • Data zamieszczenia: 2023-05-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Legionowski
    ul. Gen. Władysława Sikorskiego 11
    05-119 Legionowo, woj. mazowieckie
    tel. +48227640598, fax. +48227640450
    REGON: 013269858
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat-legionowski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa instalacji fotowoltaicznej dla budynków powiatowych jednostek oświatowych oraz budowa instalacji fotowoltaicznej dla budynku Domu Pomocy Społecznej „Kombatant” w Legionowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Budowa instalacji fotowoltaicznej dla budynku Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Konopnickiej w Legionowie1) Przedmiotem inwestycji jest budowa mikroinstalacji fotowoltaicznej o mocy 49,95 kWp na dachu budynku Liceum Ogólnokształcące im. Marii Konopnickiej w Legionowie.2) Instalacja systemu fotowoltaicznego obejmuje:a) montaż konstrukcji wsporczej,b) montaż modułów fotowoltaicznych i przetwornic,c) rozdzielnice systemu,d) połączenia kablowe elementów instalacji,e) montaż i uruchomienie inwerterów oraz systemu monitoringu inwerterów,f) przyłączenie instalacji do istniejącej infrastruktury technicznej,g) wykonanie przeglądów i konserwacji instalacji w okresie 5-letniego serwisu gwarancyjnego.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik do SWZ.3. Zamawiający przewiduje możliwość odbycia wizji lokalnej. W celu prawidłowego przygotowania oferty, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający zaleca złożenie oferty po odbyciu wizji lokalnej. Pominięcie wizji lokalnej nie zwalnia Wykonawcy od prawidłowego skalkulowania ceny oferty. Informacje dotyczące przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej: 1) Zamawiający przyjmuje zgłoszenia w celu umówienia się na wizję lokalną w dniach od 10 do 12 maja br. Po tym czasie zostanie wyznaczona data wizji lokalnej w miejscu inwestycji, w terminie 15 - 17 maja br. w godzinach pracy Starostwa; 2) w celu umówienia wizji lokalnej należy kontaktować się z p. Katarzyną Budzyńską-Tobiś, tel. 22 764 05 64, w dni robocze, w godzinach pracy Starostwa Powiatowego w Legionowie (8,00-16,00); 3) adres wizji lokalnej: ul. Piłsudskiego 26, 05-120 Legionowo,4) w celu udokumentowania odbycia wizji lokalnej Zamawiający sporządzi notatkę służbową,5) koszty Wykonawcy, związane z udziałem w wizji lokalnej ponosi Wykonawca.4. Minimalny okres udzielonej gwarancji na roboty budowlane oraz na materiały dostarczone i wbudowane przez Wykonawcę wynosi 60 miesięcy od daty dokonania odbioru końcowego. Zaproponowanie w ofercie wydłużonego okresu gwarancji będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami Rozdziału XXIV pn. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert. 5. Okres rękojmi odpowiada okresowi gwarancji.6. Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, w celu zapewnienia poprawnego wykonania przedmiotu umowy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, na okres realizacji zamówienia, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, które będą wykonywać czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia, czyli tzw. pracowników fizycznych.7. Wykonanie czynności wskazanych w ust. 10 polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2022 r. poz. 1510 z późn. zm.). Wymóg powyższy nie dotyczy samego Wykonawcy lub Podwykonawcy (w tym wspólników spółek osobowych), który osobiście realizować będzie w/w czynności na zasadzie jednoosobowej działalności gospodarczej (samozatrudnienie). Ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy. Sposób weryfikacji zatrudnienia ww. osób i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem ww. osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy w Załączniku do SWZ.8. Jeżeli w SWZ, ogłoszeniach związanych z postępowaniem, w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określono przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych, czy właściwości określonego sprzętu, urządzeń i materiałów, jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach sprzętu, urządzeń, materiałów równoważnych, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy.1. Budowa instalacji fotowoltaicznej dla budynku Powiatowego Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Jerzego Siwińskiego w Legionowie1) Przedmiotem inwestycji jest budowa mikroinstalacji fotowoltaicznej o mocy 23,40 kWp na dachu budynku Powiatowego Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Jerzego Siwińskiego w Legionowie.2) Instalacja systemu fotowoltaicznego obejmuje:a) montaż konstrukcji wsporczej,b) montaż modułów fotowoltaicznych i przetwornic,c) rozdzielnice systemu,d) połączenia kablowe elementów instalacji,e) montaż i uruchomienie inwerterów oraz systemu monitoringu inwerterów,f) przyłączenie instalacji do istniejącej infrastruktury technicznej,g) wykonanie przeglądów i konserwacji instalacji w okresie 5-letniego serwisu gwarancyjnego.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik do SWZ.3. Zamawiający przewiduje możliwość odbycia wizji lokalnej. W celu prawidłowego przygotowania oferty, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający zaleca złożenie oferty po odbyciu wizji lokalnej. Pominięcie wizji lokalnej nie zwalnia Wykonawcy od prawidłowego skalkulowania ceny oferty. Informacje dotyczące przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej: 1) Zamawiający przyjmuje zgłoszenia w celu umówienia się na wizję lokalną w dniach od 10 do 12 maja br. Po tym czasie zostanie wyznaczona data wizji lokalnej w miejscu inwestycji, w terminie 15 - 17 maja br. w godzinach pracy Starostwa; 2) w celu umówienia wizji lokalnej należy kontaktować się z p. Katarzyną Budzyńską-Tobiś, tel. 22 764 05 64, w dni robocze, w godzinach pracy Starostwa Powiatowego w Legionowie (8,00-16,00); 3) adres wizji lokalnej: ul. Targowa 73A, 05-120 Legionowo,4) w celu udokumentowania odbycia wizji lokalnej Zamawiający sporządzi notatkę służbową,5) koszty Wykonawcy, związane z udziałem w wizji lokalnej ponosi Wykonawca.44. Minimalny okres udzielonej gwarancji na roboty budowlane oraz na materiały dostarczone i wbudowane przez Wykonawcę wynosi 60 miesięcy od daty dokonania odbioru końcowego. Zaproponowanie w ofercie wydłużonego okresu gwarancji będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami Rozdziału XXIV pn. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert. 5. Okres rękojmi odpowiada okresowi gwarancji.6. Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, w celu zapewnienia poprawnego wykonania przedmiotu umowy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, na okres realizacji zamówienia, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, które będą wykonywać czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia, czyli tzw. pracowników fizycznych.7. Wykonanie czynności wskazanych w ust. 10 polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2022 r. poz. 1510 z późn. zm.). Wymóg powyższy nie dotyczy samego Wykonawcy lub Podwykonawcy (w tym wspólników spółek osobowych), który osobiście realizować będzie w/w czynności na zasadzie jednoosobowej działalności gospodarczej (samozatrudnienie). Ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy. Sposób weryfikacji zatrudnienia ww. osób i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem ww. osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy w Załączniku do SWZ.8. Jeżeli w SWZ, ogłoszeniach związanych z postępowaniem, w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określono przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych, czy właściwości określonego sprzętu, urządzeń i materiałów, jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach sprzętu, urządzeń, materiałów równoważnych, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy.1. Budowa instalacji fotowoltaicznej dla budynku Domu Pomocy Społecznej „Kombatant” w Legionowie1) Przedmiotem inwestycji jest budowa mikroinstalacji fotowoltaicznej o mocy 26,10 kWp na dachu budynku Domu Pomocy Społecznej „Kombatant” w Legionowie.2) Instalacja systemu fotowoltaicznego obejmuje:a) montaż konstrukcji wsporczej,b) montaż modułów fotowoltaicznych i przetwornic,c) rozdzielnice systemu,d) połączenia kablowe elementów instalacji,e) montaż i uruchomienie inwerterów oraz systemu monitoringu inwerterów,f) przyłączenie instalacji do istniejącej infrastruktury technicznej,g) wykonanie przeglądów i konserwacji instalacji w okresie 5-letniego serwisu gwarancyjnego.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik do SWZ.3. Zamawiający przewiduje możliwość odbycia wizji lokalnej. W celu prawidłowego przygotowania oferty, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający zaleca złożenie oferty po odbyciu wizji lokalnej. Pominięcie wizji lokalnej nie zwalnia Wykonawcy od prawidłowego skalkulowania ceny oferty. Informacje dotyczące przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej: 1) Zamawiający przyjmuje zgłoszenia w celu umówienia się na wizję lokalną w dniach od 10 do 12 maja br. Po tym czasie zostanie wyznaczona data wizji lokalnej w miejscu inwestycji, w terminie 15 - 17 maja br. w godzinach pracy Starostwa; 2) w celu umówienia wizji lokalnej należy kontaktować się z p. Katarzyną Budzyńską-Tobiś, tel. 22 764 05 64, w dni robocze, w godzinach pracy Starostwa Powiatowego w Legionowie (8,00-16,00); 3) adres wizji lokalnej: ul. Jagiellońska 71, 05-120 Legionowo;4) w celu udokumentowania odbycia wizji lokalnej Zamawiający sporządzi notatkę służbową,5) koszty Wykonawcy, związane z udziałem w wizji lokalnej ponosi Wykonawca.4. Minimalny okres udzielonej gwarancji na roboty budowlane oraz na materiały dostarczone i wbudowane przez Wykonawcę wynosi 60 miesięcy od daty dokonania odbioru końcowego. Zaproponowanie w ofercie wydłużonego okresu gwarancji będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami Rozdziału XXIV pn. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert. 5. Okres rękojmi odpowiada okresowi gwarancji.6. Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, w celu zapewnienia poprawnego wykonania przedmiotu umowy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, na okres realizacji zamówienia, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, które będą wykonywać czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia, czyli tzw. pracowników fizycznych.7. Wykonanie czynności wskazanych w ust. 10 polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2022 r. poz. 1510 z późn. zm.). Wymóg powyższy nie dotyczy samego Wykonawcy lub Podwykonawcy (w tym wspólników spółek osobowych), który osobiście realizować będzie w/w czynności na zasadzie jednoosobowej działalności gospodarczej (samozatrudnienie). Ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy. Sposób weryfikacji zatrudnienia ww. osób i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem ww. osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy w Załączniku do SWZ.8. Jeżeli w SWZ, ogłoszeniach związanych z postępowaniem, w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określono przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych, czy właściwości określonego sprzętu, urządzeń i materiałów, jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach sprzętu, urządzeń, materiałów równoważnych, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości:1) dla części nr 1 – 2 660,00 zł (słownie: dwa tysiące sześćset sześćdziesiąt złotych 00/100);2) dla części nr 2 – 1 400,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych 00/100);3) dla części nr 3 – 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100);2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu – przelewem na rachunek Zamawiającego – oznacza to, że w terminie składania ofert wniesione wadium musi znaleźć się na rachunku Zamawiającego;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020 r. poz. 299, z 2022 r. poz. 807, 1079).3. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert.4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Legionowie nr 92 8013 0006 2001 0000 2424 0008. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą, lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3, zostanie odrzucona.6. Wadium wnoszone w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w postaci elektronicznej.7. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 Prawa Zamówień publicznych. Gwarancja musi umożliwić skuteczne zaspokojenie roszczeń Zamawiającego w razie spełnienia przesłanek zatrzymania wadium.8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zdolności techniczne lub zawodowe:O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie oraz zdolności zawodowe, zapewniające należyte wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego wykaże, w każdej części oddzielnie, że:1) w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie instalacji fotowoltaicznej na kwotę co najmniej 180 000 zł brutto każda.2) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.Przez ww. uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.W przypadku osób, które są obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym (w rozumieniu art. 4a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa), osoby wyznaczone do realizacji zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, wyszczególnione wyżej jeżeli:-nabyły kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające posiadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi, oraz-posiadają odpowiednią decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub w przypadku braku decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych zostały spełnione w stosunku do tych osób wymagania, o których mowa w art. 20a ust. 2-6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa, dotyczące świadczenia usług transgranicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-29

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach