Przetargi.pl
Budowa instalacji energooszczędnego oświetlenia na terenie gminy Mełgiew, obejmujące budowę oświetlenia wydzielonej drogi powiatowej nr 2113L w miejscowości Podzamcze, na działce nr ew. 573/1.

Gmina Mełgiew ogłasza przetarg

  • Adres: 21007 Mełgiew, ul. Partyzancka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 460 57 00 , fax. 81 460 57 90
  • Data zamieszczenia: 2018-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mełgiew
    ul. Partyzancka 2
    21007 Mełgiew, woj. lubelskie
    tel. 81 460 57 00, fax. 81 460 57 90
    REGON: 43101958900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.melgiew.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa instalacji energooszczędnego oświetlenia na terenie gminy Mełgiew, obejmujące budowę oświetlenia wydzielonej drogi powiatowej nr 2113L w miejscowości Podzamcze, na działce nr ew. 573/1.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Budowa instalacji energooszczędnego oświetlenia na terenie gminy Mełgiew, obejmujące budowę oświetlenia wydzielonej drogi powiatowej nr 2113L w miejscowości Podzamcze, na działce nr ew. 573/1 w oparciu o posiadaną dokumentację techniczną i wzór umowy, zgodnie z poniższym zestawieniem dokumentacji: 1) Projekt Budowlano-Wykonawczy, wraz z prawomocną Decyzją Nr 385/2016 pozwolenia na budowę z dnia 21.12.2016r. mapami do celów projektowych, warunkami technicznymi przyłączenia do sieci energetycznej PGE, Informacją BIOZ. 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych branży elektrycznej, dotyczącą oświetlenia drogowego wydzielonej drogi nr 2113L w miejscowości Podzamcze obejmującej zakres robót:  Wykonanie linii kablowej 0,4kV zasilającej słupy oświetleniowe,  Montaż słupów oświetleniowych, posiadających certyfikat Zintegrowanego Systemu Zarządzania Produkcji za zgodność z normami PN-ISO 9001, PN-EN ISO 14000, PN-N 18001 oraz AQAP-110  Montaż opraw oświetleniowych LED 757 strumień świetlny 10000ml o mocy: 100W, napięcie zasilania 230 V i stopniu ochrony IP66  Wykonanie uziemienia słupów,  Wykonanie szafki oświetleniowej SZOL,  Złącza kablowego PGE,  Pomiary kontrolne elektryczne. 3) Przedmiar robót. 3. Wykonawca udzieli rękojmi i gwarancji na wykonane prace zgodnie z zakresem przedmiotu zamówienia na okres 5 lat od daty podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę bezusterkowego protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 4. Wymagania zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę: 1) Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający określa, iż czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia tj. monterzy poszczególnych elementów instalacji elektrycznych, w tym: wykonanie linii kablowej, montaż słupów, montaż opraw oświetleniowych LED, wykonanie uziemienia i innych robót budowlanych, osoby przeprowadzające uruchomienie instalacji i przeprowadzające pomiary kontrolne mają być wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.), - z wyłączeniem czynności wykonywanych przez osoby wykonujące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, takich jak: kierowanie robotami budowlanymi, zarządzanie budową, obsługa budowy, dokumentowanie przebiegu budowy, organizowanie pracy na budowie, nadzór nad realizacją robót budowlanych, oraz z wyłączeniem czynności związanych z obsługą budowy, takich jak: obsługa geodezyjna. 2) Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w poprzednim punkcie czynności będzie polegało: a) na etapie składania ofert – Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę składa wykaz osób zatrudnionych na umowę o pracę, mających realizować przedmiot zamówienia. b) na etapie po zawarciu umowy, a przed przystąpieniem do realizacji zamówienia - Wykonawca w terminie do 7 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia osób wykonujących powyższe czynności tj. przekazaniu kopii umowy o pracę z widocznym imieniem i nazwiskiem oraz zakresem wykonywanych przez nich obowiązków. 2) Nie przedstawienie we wskazanym terminie ww. oświadczeń i dokumentów, bądź przedstawienie oświadczeń i dokumentów niekompletnych, nie obejmujących wszystkich wyspecyfikowanych czynności może być podstawą do odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i naliczenie kar umownych. 3) Na etapie realizacji umowy - Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie 7 dni roboczych przedkładał będzie Zamawiającemu raport na temat stanu i sposobu zatrudnienia osób zaangażowanych w wykonywanie czynności wskazanych w SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania zanonimizowanego zaświadczenia ZUS, potwierdzającego opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę. 4) Nie wypełnienie zobowiązań dotyczących zatrudniania osób może być podstawą do wypowiedzenia przez Zamawiającego umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i naliczenie kar umownych. 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę powyższego wymagania poprzez zlecenie przeprowadzenia kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45315100-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach