Przetargi.pl
Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie miasta Włoszczowa: Część 1: „Budowa odcinka wodociągu wraz z przyłączami do granic działek w ul. Partyzantów we Włoszczowie – etap I i częściowo etap II”. Część 2: „Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami do granic działek w ul. Góral we Włoszczowie”.

Włoszczowski Zakład Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 29-100 Włoszczowa, Wiejska
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. +48413943680 , fax. +48413943680
  • Data zamieszczenia: 2019-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Włoszczowski Zakład Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o.
    Wiejska 55
    29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie
    tel. +48413943680, fax. +48413943680
    REGON: 26073335600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzwik-wloszczowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie miasta Włoszczowa: Część 1: „Budowa odcinka wodociągu wraz z przyłączami do granic działek w ul. Partyzantów we Włoszczowie – etap I i częściowo etap II”. Część 2: „Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami do granic działek w ul. Góral we Włoszczowie”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie miasta Włoszczowa: Część 1: „Budowa odcinka wodociągu wraz z przyłączami do granic działek w ul. Partyzantów we Włoszczowie – etap I i częściowo etap II”. Część 2: „Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami do granic działek w ul. Góral we Włoszczowie”. „Budowa odcinka wodociągu wraz z przyłączami do granic działek w ul. Partyzantów we Włoszczowie – etap I i częściowo etap II”. 1) Zakres przedmiotu inwestycji obejmuje: - odcinek sieci wodociągowej PE 100 PN 10 SDR 17 Ø 160 mm – (od istniejącego węzła W do hydrantu p.poż Hp2 wg. planu sytuacyjnego zagospodarowania terenu) o długości L=100,60 m - hydrant nadziemny ppoż. DN 80 mm z żeliwa sferoidalnego wyposażony w automatyczne odwodnienie i zabezpieczony w przypadku złamania z podwójnym zamknięciem z zasuwą Ø 80 mm – Hp1, Hp2 (2 kpl.) - przyłącza wodociągowe (część kwalifikowana, do granic działek) – wg. schematów montażowych 4-8: • z rur PE 100 SDR 17 PN 10 Ø 40mm o łącznej długości L=2,0 m; • włączenia przyłączy do sieci za pomocą nawiertek NWZ/PE Ø 110/50 – 5 szt. Wykonanie robót budowlanych obejmuje: − tyczenie geodezyjne obiektów budowlanych, − uzyskanie wymaganych decyzji na zajęcie pasa drogowego drogi wojewódzkiej wraz z tymczasowym projektem organizacji ruchu w celu prowadzenia robót wraz z uiszczeniem naliczonych opłat za zajęcie pasa drogowego na czas prowadzenia robót (bez opłat za umieszczenie rurociągów wodociągu w pasach drogowych, które to opłaty wnosi Zamawiający), − roboty ziemne (wykopy) z odwozem urobku i utylizacją, − rozbiórkę i odtworzenie istniejących terenów zielonych, wjazdów na posesje, − umocnienie pionowych ścian wykopów z rozbiórką, − podsypka i obsypka piaskiem rurociągów, − dokumentacja geodezyjna, zawierająca wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (z zestawieniem ilościowo-długościowym) wraz z informacją o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania terenu lub odstępstwach od tego projektu, sporządzoną przez osobę posiadającą samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii oraz posiadająca odpowiednie uprawnienia zawodowe w 3 egz. w wersji papierowej oraz elektronicznej w plikach dxf z poniesieniem kosztów przez Wykonawcę, − zasypywanie wykopów warstwami z zagęszczeniem gruntu do wymaganego współczynnika zagęszczenia, − zabezpieczenie kolizji rurociągu z istniejącym uzbrojeniem, − próba szczelności, płukanie i dezynfekcja sieci wodociągowej, − badanie wody o przydatności do spożycia przez ludzi, − dokładne uporządkowanie i rekultywacja terenu robót (z doprowadzeniem do stanu sprzed realizacji inwestycji), − koszty zakupu materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, − wycinka drzew zaznaczonych na planie sytuacyjnym zagospodarowania – 3 szt. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi również dokumentacja projektowa: a) Projekt budowlano – wykonawczy: - „Budowa odcinka wodociągu z przyłączami w ul. Partyzantów we Włoszczowie – część I” - „Budowa odcinka wodociągu z przyłączami w ul. Partyzantów we Włoszczowie – część II - odcinek wodociągu w pasie drogowym DW 786 – km 66+571 do 66+688” b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, c) Przedmiar robót. Część 2: „Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami do granic działek w ul. Góral we Włoszczowie”. 1) Zakres przedmiotu inwestycji obejmuje: - sieć wodociągowa PE HD 100 RC PN 16 SDR 11 Ø 125/11,4 mm o długości łącznej L=227,0 m (przewiert sterowany 225,0 m, wykop otwarty 2,0 m), - hydrant nadziemny ppoż. DN 80 mm z żeliwa sferoidalnego wyposażony w automatyczne odwodnienie i zabezpieczony w przypadku złamania z podwójnym zamknięciem z zasuwą Ø 80 mm – Hp1, Hp2, Hpt (3 kpl.), - węzeł wyłączeniowy, - przyłącza wodociągowe – 5 szt. a, b, c, d, e, (część kwalifikowana, do granic działek): • z rur PE HD 100 SDR 11 PN 16 Ø 40/3,7 mm o łącznej długości L=5,0 m; • włączenia przyłączy do sieci za pomocą opasek samonawiercajacych fi 125/32 – 5 szt. • zasuwa kołnierzowa z żeliwa sferoidalnego DN 32-5 szt., - rura osłonowa stalowa DN 100 – 3 m - sieć kanalizacji sanitarnej z rur PVC SN 8 Ø 200/5,9 mm, typ ciężki, lite– 66,0 m, - przyłącze kanalizacji sanitarnej z rur PVC SN 8 Ø 160/4,7 mm, typ ciężki, lite – 2,0 m, - studnia rewizyjna kanalizacji sanitarnej z elementów żelbetowych prefabrykowanych Ø 1200 mm z włazem żeliwnym Ø 600 mm typ ciężki, luźny S1, S2 - 2 kpl. Wykonanie robót budowlanych obejmuje: − tyczenie geodezyjne obiektów budowlanych, − wykonanie projektu zabezpieczenia robót − roboty ziemne (wykopy) z odwozem urobku i utylizacją, − rozbiórkę i odtworzenie istniejących terenów zielonych, wjazdów na posesje, dróg utwardzonych tłuczniem kamiennym (20 cm warstwa dolna tłucznia kamiennego po zagęszczeniu, 10 cm warstwa górna tłucznia kamiennego po zagęszczeniu), dróg o nawierzchni asfaltowej (20 cm warstwa dolna kruszywa kamiennego po zagęszczeniu, 10 cm warstwa górna kruszywa kamiennego po zagęszczeniu, 5 cm warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej)-w miejscach wykopu otwartego, − przewiert sterowany sieci wodociągowej, − umocnienie pionowych ścian wykopów z rozbiórką, − podsypka i obsypka piaskiem rurociągów w miejscach wykopu otwartego, − dokumentacja geodezyjna, zawierająca wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (z zestawieniem ilościowo-długościowym) wraz z informacją o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania terenu lub odstępstwach od tego projektu, sporządzoną przez osobę posiadającą samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii oraz posiadająca odpowiednie uprawnienia zawodowe w 3 egz. w wersji papierowej oraz elektronicznej w plikach dxf z poniesieniem kosztów przez Wykonawcę, − zasypywanie wykopów otwartych warstwami z zagęszczeniem gruntu do wymaganego współczynnika zagęszczenia, − zabezpieczenie kolizji rurociągu z istniejącym uzbrojeniem, − próba szczelności, płukanie i dezynfekcja sieci wodociągowej, − próba szczelności ułożonego kanału i studzienek sieci kanalizacji sanitarnej, − kamerowanie telewizyjne kanałów grawitacyjnych kanalizacji sanitarnej z określeniem spadków, odległości między studzienkami, z wydrukiem i płytą DVD, − badanie wody o przydatności do spożycia przez ludzi, − dokładne uporządkowanie i rekultywacja terenu robót (z doprowadzeniem do stanu sprzed realizacji inwestycji), − koszty zakupu materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi również dokumentacja projektowa: a)Projekt budowlano – wykonawczy: - „Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej z przyłączami do granic działek w ul. Góral we Włoszczowie”, b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, c) Przedmiar robót. Wszystkie zastosowane materiały do budowy sieci wodociągowej, sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z przyłączami muszą być fabrycznie nowe i spełniać aktualne wymagania branżowe (dopuszczone do obrotu na rynku polskim) oraz posiadać wszelkie wymagane prawem atesty, dopuszczenia do obrotu oraz certyfikaty. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić na czas trwania robót, kierownictwo robót posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane. Wykonawca zobowiązany jest do wydzielenia i zabezpieczenia terenu prowadzonych robót. Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na terenie budowy materiały do czasu ich wbudowania przed zniszczeniem, uszkodzeniem lub utratą jakości, właściwości lub parametrów oraz udostępni do kontroli przed każdym wbudowaniem przez pracowników Zamawiającego. Wybrany wykonawca otrzyma od zamawiającego po podpisaniu umowy następujące dokumenty: 1 egz. dokumentacji projektowej w wersji papierowej, w zakresie potrzebnym do realizacji niniejszego zamówienia. Jeżeli w dokumentacji lub w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się symbole i oznaczenia materiałów lub urządzeń, które mogą wskazywać na producenta, a nie dopisano wyrażenia „lub równoważne” należy to traktować, że Zamawiający dopuszcza w tym przypadku także urządzenia lub materiały innych producentów pod warunkiem, że odpowiadają one wymaganym parametrom technicznym i jakościowym. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały i urządzenia gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem, oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż założone w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót , a ponadto muszą to być materiały i urządzenia dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zaleca się, aby Wykonawca zapoznał się bezwzględnie z dokumentacją projektową w tym STWiOR oraz terenem robót, jego otoczeniem i pozyskał dla siebie oraz na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i do wyceny robót, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny. Przedmiary robót, które Zamawiający załączył do SIWZ nie stanowią elementu dokumentacji projektowej. Przedmiary mają znaczenie orientacyjne i pomocnicze. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania własnych ustaleń co do rzeczywistego zakresu robót wymaganego do osiągnięcia rezultatu i dokonania ewentualnych uzupełnień lub zmian. W związku z tym, zaleca się Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej, zbadania miejsca budowy i jego otoczenia, oraz uzyskania potrzebnych informacji dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia przed złożeniem oferty przetargowej. Jeśli, w dokumentacji projektowej, specyfikacji wykonania i odbioru robót wskazuje się dla niektórych materiałów , wyrobów i urządzeń nazwy, znaki towarowe lub pochodzenie to wszystkie użyte nazwy, znaki towarowe, pochodzenie mają tylko takie znaczenie, że określają minimalne parametry techniczne i jakościowe wyrobów, urządzeń oraz materiałów wymaganych przez Zamawiającego do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania innych materiałów , wyrobów i urządzeń, niż wskazane w/w dokumentach z zastrzeżeniem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (materiały, wyroby i urządzenia równoważne). Wykonawca, który przewiduje stosowanie materiałów, wyrobów i urządzeń równoważnych w stosunku do tych wskazanych w dokumentacji projektowej ma obowiązek wskazać jakie materiały, wyroby lub urządzenia zastosuje. Jakość materiałów, wyrobów i innych urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia musi być zgodna z normami, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania. Ciężar wykazania tej zgodności spoczywa na Wykonawcy na etapie zatwierdzania wniosków materiałowych przez Zamawiającego W przypadku, gdy okaże się w toku wykonywania przedmiotu zamówienia, że dokumentacja projektowa będzie zawierała wady, które uniemożliwią prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy lub zastosowanie materiałów, wyrobów i urządzeń równoważnych wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, Wykonawca niezwłocznie powiadomi o tym fakcie zamawiającego i uzyska na te zmiany zgodę Zamawiającego i Projektanta.W przypadkach uzasadnionych rodzajem wprowadzonych zmian, po analizie zaistniałego przypadku i po uzyskaniu stanowiska Projektanta oraz Zamawiającego, Zamawiający będzie uprawniony do modyfikacji sposobu świadczenia Wykonawcy, w taki sposób, aby zrealizowany był cel umowy z zachowaniem obowiązujących przepisów . Wprowadzenie zmian do dokumentacji projektowej, uzyskanie niezbędnych uzgodnień i decyzji oraz odpowiedzialność za całokształt przyjętych rozwiązań będzie spoczywać na projektancie (w ramach nadzoru autorskiego).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: - dla Części 1: 1 000,00 (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) - dla Części 2: 2 500,00 (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, który Zamawiający określił następująco: do dnia 02.04.2019 r. do godz. 11:00. Wniesione wadium w pieniądzu (przelewem na konto) będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, który rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert i określony został w pkt. 17 SIWZ, gdyż stanowi zabezpieczenie złożonej przez wykonawcę oferty. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2018 r. poz. 110 t.j.) Nazwa i adres Zamawiającego, na który powinno zostać wniesione wadium: • Nazwa zamawiającego: Włoszczowski Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. • Adres zamawiającego: 29-100 Włoszczowa, ul. Wiejska 55 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Włoszczowskiego Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. , PKO BP SA 0/Włoszczowa Nr 29 1020 2629 0000 9102 0327 6631 z adnotacją: Wadium - Przetarg nieograniczony Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie miasta Włoszczowa Część 1/ Część 2* *- niepotrzebne skreślić W przypadku wnoszenia przez wykonawcę wadium w formie pieniądza do oferty należy załączyć dowód przelewu wadium na rachunek bankowy Zamawiającego. W przypadku składania kopii dowodu, kopia ta musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wnoszenia przez wykonawcę wadium w formie innej niż pieniężnej (tj. w formie określonej w pkt. od 2 do 5), wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu oryginał właściwego dokumentu poręczenia lub gwarancji przed upływem terminu składania ofert i złożyć go w sekretariacie Zamawiającego tj. we Włoszczowskim Zakładzie Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. 29-100 Włoszczowa, ul. Sienkiewicza 43. Do oferty należy załączyć kopię przedmiotowego dokumentu wadialnego potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Uwaga!: Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, uważa się wadium znajdujące się w dniu 02.04.2019 r. do godz. 11:00 na rachunku Zamawiającego. Wykonawca winien jest z odpowiednim wyprzedzeniem dokonać przelewu na wskazany przez Zamawiającego rachunek tak, aby bank mógł wydać Zamawiającemu potwierdzenie wpływu wadium do dnia 02.04.2019 r. do godz. 11:00. W przypadku uchybienia temu terminowi Zamawiający uzna, że wadium nie zostało skutecznie wniesione. Zwrot wadium: Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium w terminach i na zasadach określonych w art. 46 ust. 1 - 2 ustawy p.z.p. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Ponowne wniesienie wadium: Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę w przypadku i na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy p.z.p. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; 4) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Określenie warunków: Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 10.2 SIWZ - Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy p.z.p., przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy p.z.p. Wykonawca wraz ze złożeniem oświadczenia, może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, przedmiotowe oświadczenie składa osobno każdy z wykonawców.Wzór przedmiotowego oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ.b)Stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo reprezentowaniu wykonawcy w postępowaniu i zawarciu umowy, jeżeli osoba(y) reprezentująca(e) wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest(są) wskazana(e) jako upoważniona(e) do jego reprezentacji we właściwym rejestrze c)Dowód wniesienia wadium Wzór przedmiotowego oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. d)Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 12.1. d) oraz na wezwanie Zamawiającego dokumenty, o których mowa w pkt. 12.3 ppkt. 5), 6) , 7) i 8) SIWZ w odniesieniu do tych podmiotów.e) Oświadczenie o podwykonawcach-Wzór przedmiotowego oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ.f)Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji wykonawcy zasobów - załącznik nr 10 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach