Przetargi.pl
Budowa infrastruktury technicznej w celu uzbrojenia terenów inwestycyjnych w gminie Boguchwała dla potrzeb lokowania działalności gospodarczej (MŚP) w formule „zaprojektuj i wybuduj” w ramach projektu pn. „Tworzenie warunków dla rozwoju przedsiębiorczości na terenie ROF – II etap”

Gmina Boguchwała ogłasza przetarg

  • Adres: 36-040 Boguchwała, Suszyckich
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8755201 , fax. 017 8755209
  • Data zamieszczenia: 2019-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Boguchwała
    Suszyckich 33
    36-040 Boguchwała, woj. podkarpackie
    tel. 017 8755201, fax. 017 8755209
    REGON: 69058200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.boguchwala.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa infrastruktury technicznej w celu uzbrojenia terenów inwestycyjnych w gminie Boguchwała dla potrzeb lokowania działalności gospodarczej (MŚP) w formule „zaprojektuj i wybuduj” w ramach projektu pn. „Tworzenie warunków dla rozwoju przedsiębiorczości na terenie ROF – II etap”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej wraz ze wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami i decyzjami oraz wybudowania urządzeń infrastruktury technicznej dla działki 1624/121 położonej w Boguchwale w ramach zadania inwestycyjnego „Tworzenie warunków dla rozwoju przedsiębiorczości na terenie ROF – II etap”. Celem projektu jest uzbrojenie terenów inwestycyjnych w Gminie Boguchwała dla potrzeb lokowania działalności gospodarczej (MŚP). W ramach inwestycji należy zaprojektować i wykonać dla działki nr. 1624/121 następujące obiekty: 1. Sieć wodociągową, 2. Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej 3. Pompownię ścieków wraz z kanałem tłocznym 4. Kanalizację deszczową wraz z oczyszczalnią wód deszczowych 5. Drogi wewnętrzne. Realizacja przedmiotowej inwestycji przewidziana jest według formuły „zaprojektuj i wybuduj”. Zamówienie jest współfinansowane ze środków unijnych z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi priorytetowej nr 1 „Konkurencyjna i innowacyjna gospodarka” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020. 2. Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień 71320000-0 – Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków. 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Wykonanie dokumentacji projektowej i realizacja robót budowlanych w zakresie: 1. Sieci wodociągowej, - Wykonanie robót budowlanych sieci wodociągowej o średnicy PE Ø110mm z rur wodociągowych klasy PEHD PE100 SDR 17 na ciśnienie 1,0 MPa o długości około – 754 m - Przewiduje się do wybudowania na sieci wodociągowej hydrantów nadziemnych Dn. 80mm w ilości około - 7 szt - Zasuw sieciowych dn. 300mm w ilości ok. – 2 szt - Zasuw sieciowych dn. 100mm w ilości ok. - 1 szt - Zasuw hydrantowych dn. 80mm w ilości ok – 7 szt - Odtworzenie nawierzchni pasów drogowych, oraz zieleni. 2. Kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej - Wykonanie robót budowlanych kanału sanitarnego o średnicy min. 200mm z rur litych z tworzyw sztucznych, SN8 o długości około – 732 m - Przewiduje się do wybudowania na kanale studzienek z PE lub betonu o średnicy 1000mm w ilości około - 19 szt - Wybudowanie przed pompownią studni zbiorczej o średnicy 1200mm z kinetą obustronnie zbiorczą w ilości – 1 szt - Odtworzenie nawierzchni pasów drogowych, oraz zieleni. 3. Pompowni ścieków wraz z kanałem tłocznym - Wykonanie robót budowlanych 1 szt pompowni ścieków o; • głębokość posadowienia min. 5,0 m, z prefabrykowanego wibrowanego polimerobetonu, lub żelbetonu klasy B45 lub monolitycznego wykonanego z PE. • średnicy komory pompowni dn.2000mm • wyposażonej w zestaw dwóch pomp do ścieków o wysokości podnoszenia min 15m i wydatku min 5m3/h - Wykonanie przyłączy energetycznych w ilości – 1szt - Wykonanie podłączenia hydratowego dn.90mm w ilości - 1szt - Wykonanie kanałów tłocznych z rur PE100 SDR17 o średnicy nominalnej min.110mm, o długości około – 402 m - Przewiduje się do wybudowania na kanale studzienek rewizyjnych z PE lub betonu o średnicy 1000mm w ilości około - 2 szt - Odtworzenie nawierzchni pasów drogowych, oraz zieleni. - Wykonanie przyłącza energetycznego od miejsca dostarczenia energii (określonego w warunkach technicznych PGE i umowie przyłączeniowej) do zacisków na rozdzielni pompowni 4. Kanalizacji deszczowej wraz z oczyszczalniami wód deszczowych - Wykonanie robót budowlanych kanału deszczowego o średnicy min. 500mm z rur litych z tworzyw sztucznych, SN8 o długości około – 410 m. - Wykonanie robót budowlanych kanału deszczowego o średnicy min. 300mm z rur litych z tworzyw sztucznych, SN8 o długości około – 488 m. - Wykonanie robót budowlanych przykanalików deszczowych o średnicy 200mm z rur litych z tworzyw sztucznych, SN8 o długości około – 150 m. - Przewiduje się do wybudowania na kanale studzienek z PE lub betonu o średnicy 1200 mm w ilości około - 19 szt. - Wybudowanie wpustów deszczowych o średnicy 500 mm w ilości około – 26 szt. - Wybudowanie oczyszczalni wód deszczowych o przepływie maksymalnym ok. 600 l/s, wraz z wylotami do odbiornika – 1 szt. - Odtworzenie nawierzchni pasów drogowych, oraz zieleni. 5. Dróg wewnętrznych - Wykonanie robót budowlanych w zakresie dróg wewnętrznych o szerokości 5.0m z nawierzchnią bitumiczną o dopuszczalnym nacisku na oś 110 kN, o długości: około – 624 m. Uwaga: Przewidywane długości i przebieg sieci i pasów drogowych są wielkościami orientacyjnymi. Ostateczne wielkości będą wynikały z przyjętej do realizacji dokumentacji projektowej. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia realizowany był w dwóch etapach: Etap 1 obejmuje: 1. Rozpoczęcie prac projektowych. 2. Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego koniecznych uzgodnień, decyzji i opinii niezbędnych do prawidłowej realizacji zadania, uzyskanie na podstawie upoważnienia otrzymanego od Zamawiającego decyzji umożliwiających rozpoczęcie robót budowlanych zgodnie z wymogami Prawa budowlanego. Zamawiający wymaga aby wykonawca sprawował nadzór autorski na etapie realizacji inwestycji. Wykonawca zobowiązany jest przenieść wszelkie prawa majątkowe do dokumentacji projektowej w sposób szczegółowo określony w § 3 ust. 6 wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. Opisując przedmiot objęty niniejszą dokumentacją należy przestrzegać zakazu wskazywania w opisie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione jego specyfiką lub nie można go opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń (np. cechy techniczne, jakościowe, itp.) a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne” ze wskazaniem cech równoważności oraz zasad i metod oceny tych cech. Zamawiający wymaga, stosownie do art. 30 ust. 8 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, dostosowania projektu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych. Inwestycja będzie zlokalizowana w miejscowości Boguchwała w rejonie ulicy Kwiatkowskiego na działkach nr ew. 550/49, 1391, 1624/26, 1624/53, 1624/55, 1624/57, 1624/58, 1624/60, 1624/61, 1624/68, 1624/69, 1624/105, 1624/106, 1624/107, 1624/121, 1682/5, 1682/7. Projektowane uzbrojenie i pasy drogowe zlokalizowane będą w większości na działkach należących do Gminy Boguchwała, Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. oraz Skarbu Państwa. Etap 2 obejmuje: Wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektowo-kosztorysową. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dołączony do specyfikacji istotnych warunków zamówienia Program funkcjonalno-użytkowy wraz z załącznikami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 50 000,00 zł ( pięćdziesiąt tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podpisany i wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, wypełniony druk oświadczenia, wg Załącznika Nr 3 do SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informację o tych podwykonawcach w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 4. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, należy przedłożyć:Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów (Załącznik nr 9 do SIWZ) 3. Jeżeli uprawnienie dla osób podpisujących ofertę nie wynika z załączonych dokumentów rejestrowych, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osoby uprawnione, figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie. 4. Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.bip.boguchwala.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1pkt 23 ustawy Pzp. Kosztorys ofertowy (traktowany pomocniczo)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach