Przetargi.pl
Budowa infrastruktury sportowo-rekreacyjnej w miejscowości Psary, gmina Wisznia Mała - zagospodarowanie terenu wokół budynku gospodarczo-spotkaniowego

Gmina Wisznia Mała ogłasza przetarg

  • Adres: 55114 Wisznia Mała, ul. Wrocławska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 127 025 , fax. 713 127 068
  • Data zamieszczenia: 2018-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wisznia Mała
    ul. Wrocławska 9
    55114 Wisznia Mała, woj. dolnośląskie
    tel. 713 127 025, fax. 713 127 068
    REGON: 93193489700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiszniamala.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa infrastruktury sportowo-rekreacyjnej w miejscowości Psary, gmina Wisznia Mała - zagospodarowanie terenu wokół budynku gospodarczo-spotkaniowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem inwestycji pn: „Budowa infrastruktury sportowo-rekreacyjnej w miejscowości Psary, gmina Wisznia Mała - zagospodarowanie terenu wokół budynku gospodarczo-spotkaniowego” w ramach zadań: Zadanie nr 1*- Budowa infrastruktury sportowej przy budynku gospodarczo – spotkaniowym w Psarach Zadanie nr 2* - Dostawa wraz z montażem urządzeń siłowni plenerowej przy budynku gospodarczo – spotkaniowym w Psarach obejmującej m.in.: Zadanie nr 1* 1) budowę boiska trawiastego do piłki nożnej wraz z montażem bramek 2) budowę mini boiska do gry w koszykówkę o nawierzchni poliuretanowej 3) budowę ścieżki pieszo – jezdnej o nawierzchni z kruszywa łamanego 4) budowę skoczni o nawierzchni poliuretanowej Zadanie nr 2* 1) Dosatwa wraz z montażem urządzeń siłowni plenerowej obejmującej: a) Koła Tai –chi b) Biegacz i steper c) Krzesło do wyciskania 2. Szczegółowy zakres inwestycji przewidzianej do wykonania opisuje dokumentacja na którą składa się: 1) Zaświadczenie o braku sprzeciwu na wykonanie robót wydane przez Starostwo Powiatowe w Trzebnicy 2) Dokumentacja projektowa, w tym: 2.1) Projekt budowlany pn.: „Zagospodarowanie terenu wokół budynku spotkaniowego w Psarach” opracowany przez: PROMAR Pracownia Projektowa Wioletta Trytko. 2.2) Projekty wykonawcze: 1. Projekt zagospodarowania terenu 2. Projekt wykonawczy pn: „Zagospodarowanie terenu wokół budynku gospodarczo – spotkaniowego w Psarach ” opracowany przez: PROMAR Pracownia Projektowa Wioletta Trytko 3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (SST). 4) Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) wraz z załącznikami 5) Przedmiar robót 6) Załącznik graficzny określający zakres robót. Uwaga!!!! Załączony przedmiary robót służy jako materiał pomocniczy, w celu zapoznania się Wykonawcy z charakterem przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien sprawdzić ilości i charakter prac oraz dokonać wyceny prac, opisanych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, zgodnie z własnym rozpoznaniem przedmiotu zamówienia. W przypadku rozbieżności pomiędzy projektem budowlanym a przedmiarem robót Zamawiający za właściwe uzna zakres robót oraz ich ilości zawarte w projekcie budowlano - wykonawczym. 3. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia 1). Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia bieżącej obsługi geodezyjnej budowy, łącznie z geodezją inwentaryzacją powykonawczą wszystkich robót, sporządzenia mapy powykonawczej w tym ewentualnej aktualizacji w ewidencji gruntów i budynków sposobu użytkowania gruntu objętego inwestycją. 2). Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie i niezbędne do odbioru przez instytucje takie jak sanepid oraz straż pożarną. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. 3). Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach: Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016 poz. 1570 ) oraz Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 poz. 290 ze zm.) 4). Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów własnych, zgodnie z uzgodnieniami, technologią wskazaną w opisie, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, normami, wskazaniami Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (SST) do SIWZ). 5). Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Zadanie nr 2 6) urządzenia siłowni zewnętrznej: a. powinny być wykonane ze stali ocynkowanej ogniowo i dwukrotnie malowanej proszkowo farbami poliestrowymi. Rama nośna wykonana z rur stalowych min. 90 mm x 3,6 mm. Pokrywa zabezpieczająca elementy mocujące wykonana z aluminium. Uchwyty i rączki wykonane z polichlorku winylu. Śruby osłonięte zaślepkami i wyposażone w gumowe podkładki ochronne. Urządzenia wyposażone w metalowe łożyska kulkowe i ograniczniki ruchu. Siedziska ergonomiczne stalowe. Kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym. Urządzenia wyposażone w tabliczkę z instrukcją użytkowania. Posadowione na trwałe w gruncie za pomocą kotew zabetonowanych w fundamencie o wymiarach min. 600 x 600 x 550 mm. b. Urządzenia muszą posiadać certyfikat ich zgodności z normą 16630:2015-06 lub PN-EN 1176:2009 wydany przez jednostkę certyfikującą uprawnioną do badań urządzeń i wydawania tego typu dokumentów. Certyfikaty powinny się odwoływać do nazw i kart katalogowych urządzeń, które Wykonawca zamierza zamontować w ramach niniejszego zamówienia. Certyfikaty powinny być wydane w jęz. polskim i terminowo ważne. Każde urządzenie musi mieć swoją kartę katalogową (techniczną), oraz wymaganą po zamontowaniu na miejscu tabliczkę znamionową. Oryginały kart katalogowych (technicznych ) urządzeń muszą być dostarczone dla wszystkich urządzeń wyposażenia placu siłowni najpóźniej w dniu odbioru końcowego. c. Wykonawca zobowiązuje się do przeglądów i konserwacji przedmiotu umowy w okresie gwarancyjnym bez dodatkowych opłat. Częstotliwość wykonywanych przeglądów i konserwacji zgodnie z zaleceniami producenta danego urządzenia, jednakże nie rzadziej niż raz na rok.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE OD WSZYSTKICH WYKONAWCÓW, KTÓRE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ: 1). Wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1 2). Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy). 4) Dokumenty i oświadczenia wymagane przy poleganiu na zasobach podmiotów trzecich 1. Pisemne zobowiązanie (oryginał) podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmioty, na zdolnościach, których wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą 2. OŚWIADCZENIA, KTÓRE MA ZŁOŻYĆ KAŻDY WYKONAWCA W TERMINIE DO 3 DNI OD DNIA UPUBLICZNIENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJACEGO WYKAZU ZŁOŻONYCH OFERT: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach