Przetargi.pl
Budowa infrastruktury sportowo – rekreacyjnej – Otwartych Stref Aktywności w miejscowościach Giedlarowa, Hucisko i Brzóza Królewska

Gmina Leżajsk ogłasza przetarg

  • Adres: 37300 Leżajsk, ul. Opalińskiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 240 62 00 , fax. 017 240 62 48
  • Data zamieszczenia: 2018-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Leżajsk
    ul. Opalińskiego 2
    37300 Leżajsk, woj. podkarpackie
    tel. 017 240 62 00, fax. 017 240 62 48
    REGON: 54637700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalezajsk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa infrastruktury sportowo – rekreacyjnej – Otwartych Stref Aktywności w miejscowościach Giedlarowa, Hucisko i Brzóza Królewska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie placów zabaw oraz siłowni plenerowej na terenie Gminy Leżajsk w ramach zadania pn. „Budowa infrastruktury sportowo – rekreacyjnej – Otwartych Stref Aktywności w miejscowościach Giedlarowa, Hucisko i Brzóza Królewska” Zadanie podzielone jest na 3 odrębne części: Część numer 1- „Budowa siłowni plenerowej w miejscowości Hucisko” Przedmiotem zamówienia jest wykonanie siłowni plenerowej położonej na dz. nr ew. 1243 w miejscowości Hucisko. W skład siłowni plenerowej wchodzą urządzenia: - jeździec – 1kpl, - narciarz – 1kpl, - wioślarz – 1kpl, - prasa ręczna /prasa nożna – 1kpl, - orbitrek – 1kpl, - przywodziciel/wahadło – 1kpl, - stepper/ twister – 1kpl, - motyl A/wyciąg górny – 1kpl, - biegacz – 1kpl, - motyl B – 1kpl, - tablica informacyjna – 1kpl, - stojak na rowery – 1kpl. W skład strefy relaksu wchodzą urządzenia: - ławki – 4 szt., - kosz na odpady – 2 szt., - nasadzenia zielone – 9 szt., - stolik do gry z dwoma planszami do gry- 1kpl, - stół do gry w piłkarzyki – 1kpl. Urządzenia rekreacyjne należy montować do podłoża za pomocą stóp fundamentowych zgodnie z warunkami technicznymi producenta urządzeń. Opisany zakres robót nie wprowadza żadnych barier dostępności dla osób niepełnosprawnych. Część numer 2 – „ Budowa siłowni plenerowej oraz placu zabaw w miejscowości Brzóza Królewska” Przedmiotem zamówienia jest wykonanie placu zabaw i siłowni plenerowej, ogrodzenia panelowego wraz z furtką oraz chodnika na dz. nr ew. 4554/1 w miejscowości Brzóza Królewska. W skład placu zabaw wchodzą urządzenia: - zestaw zabawowy- 1kpl, -zabawka na sprężynie – 1kpl, - drabinka ze ścianka wspinaczkową – 1kpl, - huśtawka żuraw – 1kpl, Zestaw zabawowy zamek – 1kpl. W skład siłowni plenerowej wchodzą urządzenia: - podciągacz nóg – 1kpl, - biegacz – 1kpl, - twister – 1kpl, - urządzenie fitness –motyl – 1kpl, - urządzenie fitness –wahadło – 1kpl, - urządzenie fitness –orbitrek – 1kpl, - urządzenie fitness –prasa nożna – 1kpl, - urządzenie fitness –sztanga – 1kpl. W skład strefy relaksu wchodzą urządzenia: - ławki – 10 szt., - kosz na odpady – 5 szt., - tablica informacyjna – 1 szt., - nasadzenia zielone – 33 szt., - stolik do gry w szachy – 3kpl. W wycenie należy ująć wykonanie stref bezpiecznych wokół montowanych urządzeń dla których jest to konieczne. Urządzenia rekreacyjne należy montować do podłoża za pomocą stóp fundamentowych zgodnie z warunkami technicznymi producenta urządzeń. Zakres zamówienia obejmuje również wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Opisany zakres robót nie wprowadza żadnych barier dostępności dla osób niepełnosprawnych. Część numer 3 – „Budowa placu zabaw, siłowni zewnętrznej i boiska do rekreacji na działce ewid. nr 3143 położonej w miejscowości Giedlarowa” Przedmiotem zamówienia jest wykonanie placu zabaw i siłowni plenerowej, ogrodzenia panelowego wraz z bramą i furtkami oraz chodnika na dz. nr ew. 3143 w miejscowości Giedlarowej. W skład placu zabaw wchodzą urządzenia: - zjeżdżalnia wolnostojąca – 2kpl, - ścianka wspinaczkowa – 1kpl, - pomost ruchomy – 1kpl, - domek zabawowego – zestaw zabawowy – 1kpl, - piramida liniowa – 1kpl, - przejście rurowe – 1kpl, - drążek gimnastyczny – 1kpl, - drabinka pozioma – 1kpl. W skład siłowni plenerowej wchodzą urządzenia: - narciarz – 1kpl, - wioślarz – 1kpl, - prasa nożna – 1kpl, - orbitrek – 1kpl, - wahadło – 1kpl, - stepper – 1kpl, - wyciąg górny – 1kpl, - motyl – 1kpl, - biegacz – 1kpl, - rura strażacka – 1kpl, - wyciskanie siedząc – 1kpl. W skład strefy relaksu wchodzą urządzenia: - ławki – 5 szt., - koszt na odpady – 1 szt., - tablica informacyjna – 1 szt., - nasadzenia zielone – 10 szt., - ławostół zadaszony do gry np. w chińczyka, szachy. Ponadto zakres przedmiotu zamówienia zawiera również: przeniesienie urządzeń rekreacyjnych: kosz do koszykówki, boisko do siatkówki plażowej, wykonanie urządzeń : quarter pipie, grindbox. Zakres zamówienia obejmuje również wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. W wycenie należy ująć wykonanie stref bezpiecznych wokół montowanych urządzeń dla których jest to konieczne. Urządzenia rekreacyjne należy montować do podłoża za pomocą stóp fundamentowych zgodnie z warunkami technicznymi producenta urządzeń. Opisany zakres robót nie wprowadza żadnych barier dostępności dla osób niepełnosprawnych. Urządzenia planowane do zamontowania, które opisane zostały w projektach technicznych przedstawiają przykładowe urządzenia. Szczegółowy zakres robót każdej części określony został w przedmiarach robót dołączonych do siwz. Szczegółowy zakres robót określa: 1) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – na poszczególne części 2) Przedmiary robót – na poszczególne części 3) Dokumentacja projektowa – na poszczególne części Wykonawca podczas odbioru przedstawia Zamawiającemu komplet dokumentacji niezbędnej do odbioru, który powinien zawierać w szczególności: kosztorys powykonawczy, atesty wbudowanych materiałów, deklaracja zgodności, certyfikaty, inwentaryzację powykonawczą. Określone w przedmiarach robót i STWiOR typy materiałów i urządzeń podano dla wyznaczenia standardu technicznego. Wykonawcy robót przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały i urządzenia, o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały i urządzenia zamienne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym: właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu). Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Każda pozycja w kosztorysie ofertowym powinna być odrębnie wyceniona. Kosztorys ofertowy uproszczony musi być w pełni zgodny z zapisami zawartymi w przedmiarze robót (materiał, opis, ilość) i ma zawierać ceny jednostkowe dla poszczególnych pozycji. W cenie kosztorysu ofertowego: na część nr 2, część nr 3 należy uwzględnić wykonanie inwentaryzacji powykonawczej, wytyczenie geodezyjne. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a uPzp Zamawiający wymaga – w zakresie części numer 1, 2, 3 - zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (Dz.U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.) - osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: roboty ziemne, roboty brukarskie, roboty montażowe. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełniania ww wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie - nie krótszym niż 3 dni - Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazany poniżej dowód w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy (zgodnie z wytycznymi zawartymi w opinii zamieszczonej na stronie internetowej Urzędu Zamówień Publicznych-www.uzp.gov.pl). Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : Część numer 1- 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych). Część numer 2- 3 300,00 zł (słownie: trzy tysiące trzysta złotych). Część numer 3- 6 800,00 zł (słownie: sześć tysięcy osiemset złotych). W sytuacji gdy Wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia na więcej niż jedną z wyżej wymienionych części, wadia podlegają sumowaniu. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 uPzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy przelać na konto Zamawiającego: Bank Pekao SA I O. w Leżajsku nr 45 1240 2630 1111 0000 3637 1846 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wpłynięcia wadium uznaje się termin jego ,,wniesienia”. Przez ,,wniesienie” rozumie się uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający przelew (wniesienie) środków na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno fizycznie znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert pod rygorem odrzucenia oferty (art. 89 ust. 1 pkt 7b uPzp). W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu należy złożyć w osobnej kopercie opisanej ,,Wadium – ,,Budowa infrastruktury sportowo – rekreacyjnej – Otwartych Stref Aktywności w miejscowościach Giedlarowa, Hucisko i Brzóza Królewska”- część numer……….. oraz włożyć do koperty zewnętrznej . Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania: ­ odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w niniejszej SIWZ, ­ musi odpowiadać co do terminu ważności terminowi związania ofertą określonemu w niniejszej SIWZ, ­ zawierać w swej treści okoliczności (zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 uPzp) w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium zamawiającemu, wraz z klauzulą mówiącą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela), Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na zasadach określonych w art. 46 uPzp. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 1) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Wykonawca lub podmiot wystawiający gwarancję bankową/ubezpieczeniową nie może uzależnić dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub wykonania czynności, jak również od przedłożenia dodatkowej dokumentacji, dodatkowych oświadczeń złożonych przez wykonawcę lub inny podmiot pod rygorem odrzucenia oferty Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy. 2) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania (art. 24 ust. 1 uPzp) - (wg załącznika nr 2 do siwz) aktualne na dzień składania ofert, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu; W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3) Kosztorys ofertowy uproszczony – na daną część. 4) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie (jeśli dotyczy). 5) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia (jeśli dotyczy). 6) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o ile jest to wiadome, podać firmy podwykonawców (Wykonawca zamieszcza informacje w tym zakresie w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 2 do siwz). znik nr 2 do siwz). WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA ( KONSORCJUM/ SPÓŁKA CYWILNA) 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w pkt 1. 3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 uPzp. 4) Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy załączyć oryginał pełnomocnictwa lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo winno: a) określać do jakiego postępowania ma zastosowanie b) wskazywać pełnomocnika oraz zakres jego umocowania c) zawierać nazwę z określeniem adresu i siedziby wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia. 5) Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub centralnej ewidencji działalności gospodarczej. 7) Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym, w toku postępowania zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. 8) Wspólnicy spółki cywilnej/uczestnicy konsorcjum są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną. 9) Przed podpisaniem umowy (w przypadku wyboru oferty wspólnej jako najkorzystniejszej) Wykonawcy składający ofertę wspólną mają obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum/umowę spółki cywilnej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach