Przetargi.pl
Budowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej o charakterze wielopokoleniowym OSA na działce nr 1304/6 w Dąbrówkach

Gmina Czarna ogłasza przetarg

  • Adres: 37125 Czarna, Czarna 260
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2262324, 017 2262606 , fax. 017 2262324 w. 232
  • Data zamieszczenia: 2018-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czarna
    Czarna 260
    37125 Czarna, woj. podkarpackie
    tel. 017 2262324, 017 2262606, fax. 017 2262324 w. 232
    REGON: 69058177800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaczarna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej o charakterze wielopokoleniowym OSA na działce nr 1304/6 w Dąbrówkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Budowa infrastruktury sportowo-rekreacyjnej o charakterze wielopokoleniowym - OSA” na działce nr 1304/6, obręb 2 Dąbrówki, w ramach zadania inwestycyjnego: „Budowa infrastruktury sportowo – rekreacyjnej o charakterze wielopokoleniowym – OSA” realizowanego w ramach programu rządowego. Zakres robót obejmuje: I. Elementy małej architektury: 1) Urządzenia do ćwiczeń (siłownia plenerowa) – 6 szt.; a. Twister + steper – 1 kpl. b. Wioślarz – 1 kpl c. Narciarz – 1 kpl. d. Orbitrek – 1 kpl. e. Wahadło + odwodziciel – 1 kpl. f. Wyciskanie + wyciag – 1 kpl. 2) Pozostałe elementy małej architektury (strefa relaksu) a. stół do gry w tenisa – 1 kpl. b. stół do gry w szachy/warcaby, z czterema siedziskami – 1 kpl. c. tablice z regulaminem – 1 szt. d. tablica informacyjna – 1 szt. e. ławki parkowe z oparciem – 4 szt. f. kosze na śmieci – 2 szt. g. stojaki na rowery 3 stanowiskowe – 2 kpl. II. Chodnik i utwardzenia powierzchni gruntu w strefie relaksu. Pod ławkami i stojakami na rowery – z kostki betonowej o łącznej powierzchni około 100,0 m2 III. Zagospodarowanie terenu zielenią niską. Zasadzenie krzewów zgodnie z projektem zagospodarowania terenu. Szczegółowy zakres robót opisują dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, specyfikacja istotnych warunków zamówienia oraz materiał pomocniczo-informacyjny przedmiar robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37410000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 1 000,00 złotych (słownie: tysiąc złotych). 2. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089). 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto bankowe Urzędu Gminy w Czarnej: 13 124 0264 3111 1000 0377 81705 bank PEKAO S.A. o/Łańcut. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kserokopię wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach dokument – wadium należy złożyć w Urzędzie Gminy w Czarnej w kasie – parter budynku, kserokopię należy dołączyć do oferty. 6. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy. 7. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z treścią art. 46 ust 4a oraz ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających Zamawiającemu wypłacenie wadium. 9. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz 2. Pełnomocnictwo 3. dokument potwierdzający wniesienie wadium 4. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. 5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach