Przetargi.pl
Budowa infrastruktury sportowej z zapleczem socjalnym wraz z przebudową sali gimnastycznej i zapleczem socjalno-sanitarnym oraz utwardzeniem terenu przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 w Zakroczymiu

Urząd Miejski w Zakroczymiu ogłasza przetarg

  • Adres: 05-170 Zakroczym, Warszawska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 112 02 57, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Zakroczymiu
    Warszawska 7
    05-170 Zakroczym, woj. mazowieckie
    tel. 22 112 02 57, , fax. -
    REGON: 01327039900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zakroczym.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa infrastruktury sportowej z zapleczem socjalnym wraz z przebudową sali gimnastycznej i zapleczem socjalno-sanitarnym oraz utwardzeniem terenu przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 w Zakroczymiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: budowa kontenerowego budynku zaplecza socjalnego z szatniami i sanitariatami, budowa infrastruktury sportowej, zagospodarowanie terenu oraz remont sali gimnastycznej z zapleczem socjalnym w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 1 w Zakroczymiu na dz. ew. nr 41/7 i 39/2 z obrębu 01-01. 2. Szczegółowy sposób wykonania oraz zakres i rodzaj poszczególnych robót obejmujących przedmiot zamówienia został określony w: 1) Projekcie Budowlanym, stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ, 2) Projekcie Wykonawczym, stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ, 3) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiącej załącznik nr 13 do SIWZ, 4) Przedmiarze Robót, stanowiącym załącznik nr 14 do SIWZ. 3. Zakres robót: 1) Budowa budynku kontenerowego mieszczącego zaplecze socjalne istniejących boisk: szatnie i toalety dla zawodników, toalety dla kibiców oraz magazyn i pomieszczenie dozorcy. Budynek zlokalizowany będzie w północnej części, pomiędzy boiskami. 2) Zaprojektowany budynek jest 1-kondygnacyjny. Konstrukcja budynku składa się modułów stalowych. Samonośny szkielet każdego modułu tworzą profile stalowe. Elementy muszą być zabezpieczone antykorozyjnie za pomocą ocynku. Stal profilowa klasy S235JRG2. Ściany zewnętrzne – płyta warstwowa z rdzeniem z pianki PUR. Stropodach izolowany termicznie pianką PUR. 3) W południowej części planowane są urządzenia street workout wraz z małą architekturą: altaną, pergolami, ławkami. Nawierzchnia bezpieczna wokół urządzeń street workout będzie wykonana z maty przerostowej położonej na trawniku. Projektowane są nasadzenia nowych roślin i urządzenie terenu zielonego. 4) Pomiędzy strefą street workout a boiskiem do piłki nożnej planowana jest utwardzona ścieżka prowadząca na trybuny. 5) Ogrodzenie boiska od ścieżki z paneli z siatki przemysłowej ocynkowanej, wys. 100cm., na systemowej podmurówce. Furtka panelowa, jak ogrodzenie. 6) Boisko zostanie wydłużone o 6m. Za bramką boiska ustawiony będzie piłkochwyt wys. 800cm. 7) Zaplanowany został remont sali gimnastycznej wraz korytarzem i zapleczem socjalnym (szatnie, sanitariaty, magazyn) w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 w Zakroczymiu, mający na celu poprawę warunków sanitarnych oraz funkcjonalności sali gimnastycznej i zaplecza. 8) Sala gimnastyczna i zaplecze zostaną wyposażone w instalację wentylacji mechanicznej. 9) Wymienione zostaną grzejniki c.o. oraz instalacja elektryczna z oświetleniem. 10) Zaplanowane zostało wykonanie nowych nawierzchni w obrębie korytarza i zaplecza. 11) Demontaż istniejącej podłogi drewnianej w sali gimnastycznej i wykonanie nowej podłogi sportowej. Istniejące legary zostaną naprawione i uzupełnione nowymi. Pomiędzy legarami zaprojektowana jest izolacja z wełny mineralnej kładzionej na geowłókninie. Na legarach zostaną wykonane nowe warstwy: ślepa podłoga z desek ażurowych, podwójnych płyt OSB (łącznej gr. 24mm) i wierzchniej warstwy podłogi winylowej sportowej wzmocnionej matowym włóknem szklanym z warstwą piankową PCV, gr 5-7mm. Podłoga klejona do podłoża, z liniami do gry w siatkówkę, koszykówkę i piłkę ręczną. 12) Wymiana stolarki drzwiowej oraz wyposażenie części stolarki okiennej w nawiewniki. 13) W sali gimnastycznej zaplanowana jest wymiana na nowe zniszczonych drabinek (około połowy), wymiana 2 koszy z tablicami, zaczepy i siatka do gry ze słupkami montowanymi w tulejach w podłodze, 2 bramki przenośne, z tulejami montażowymi. 14) Obudowa grzejników w sali, korytarzu i szatniach z płyt perforowanych MDF. 4. Lokalizacja przedsięwzięcia: Teren inwestycji znajduje się w Zakroczymiu przy ul. Koźmińskiego 63, na działce o numerze ewidencyjnym 41/7 i 39/2 z obrębu 01-01, na obszarze administracyjnym województwa mazowieckiego w powiecie nowodworskim, gmina Zakroczym. 5. Wymagania w stosunku do Wykonawcy: 1) Wykonawca przystępujący do przetargu przed złożeniem oferty powinien dołożyć należytej staranności w sprawdzeniu zgodności dokumentacji technicznej ze stanem faktycznym i zgłoszenia wszelkich niezgodności Zamawiającemu. 2) Należy zapewnić obsługę geodezyjną wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 3) Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami (w szczególności ustawy prawo budowlane, przepisami bhp. i p.poż oraz branżowymi), jak również zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, a także z należytą starannością, zachowaniem właściwej organizacji pracy i zapewnieniem dobrej jakości. 4) Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu umowy powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz.U.2018.1202 t.j.), oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w opisie przedmiotu zamówienia oraz dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumenty potwierdzające wymagania opisane w projekcie budowlanym Wykonawca przedłoży Zamawiającemu przed ich wbudowaniem pod rygorem nakazu rozbiórki wykonanych robót i demontażu wbudowanych materiałów na koszt Wykonawcy. 5) Wszystkie użyte materiały, wyroby oraz urządzenia muszą mieć aktualne dokumenty (atesty, aprobaty i deklaracje zgodności) dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 6) Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów równoważnych do podanych w projekcie i przedmiarze pod warunkiem, że Wykonawca wykaże, że zastosowane materiały posiadają parametry takie same lub lepsze niż określone w dokumentacji technicznej, poprzez podanie w ofercie wykazu zastosowanych produktów równoważnych z podaniem ich nazwy i dokładnym opisem parametrów oraz załączy kopie atestów, certyfikatów, aprobat technicznych lub deklaracji zgodności, jakie dany produkt posiada, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Zmiany takie muszą uzyskać akceptację Zamawiającego oraz nie mogą stanowić podstawy do zwiększenia wysokości wynagrodzenia. 7) W przypadku, gdy w STWiOR lub innym dokumencie stanowiącym opis przedmiotu zamówienia użyto znaku towarowego, Zamawiający informuje, iż w każdym takim przypadku dopuszcza się rozwiązania równoważne, a znak towarowy został zastosowany w celach informacyjnych. 8) Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów. 9) Wykonawca zobowiązuje się do umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organów nadzoru budowlanego, do których należy wykonywanie zadań określonych ustawą Prawo budowlane oraz udostępnienia im danych i informacji wymaganych tą ustawą oraz innym pracownikom, których Zamawiający wskaże w okresie realizacji przedmiotu umowy. 6. Obowiązki Wykonawcy: 1) Wykonanie czynności wymienionych w art. 22 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane. 2) Przestrzeganie ogólnych wymagań dotyczących robót w zakresie określonym w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 3) Wykonanie przedmiotu umowy w oparciu o dokumentację projektową z uwzględnieniem wymagań określonych w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 4) Kontrola jakości materiałów i robót zgodnie z postanowieniami zawartymi w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 5) Skompletowanie i przedstawienie Zamawiającemu dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu odbioru częściowego i odbioru ostatecznego robót w zakresie określonym postanowieniami Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 6) Utrzymanie ładu i porządku na terenie budowy, a po zakończeniu robót usunięcie poza teren budowy wszelkich urządzeń tymczasowego zaplecza oraz pozostawienie całego terenu budowy i robót czystego i nadającego się do użytkowania. 7) Informowanie Zamawiającego (Inspektora nadzoru) o terminie zakrycia robót ulegających zakryciu oraz terminie odbioru robót zanikających w terminach i w zakresie określonym w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 8) Informowanie Zamawiającego (Inspektora nadzoru) o problemach lub okolicznościach mogących wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót. 9) Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o zaistniałych na terenie budowy kontrolach i wypadkach. 10) Zorganizowanie, utrzymanie i likwidacja według własnych potrzeb zaplecza budowy. 11) Wykonawca rozpocznie roboty w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy. 7. Kody CPV: 34928220-6 – Elementy ogrodzeń 45111000-8 – Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45111200-0 – Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45112723-9 – Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45200000-9 – Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45233000-9 – Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonania nawierzchni 45233260-9 – Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych 45260000-7 – Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne 45262300-4 – Betonowanie 45262400-5 – Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej 45262500-6 – Roboty murarskie i murowe 45262522-6 – Roboty murarskie 45300000-0 – Roboty instalacyjne w budynkach 45310000-3 – Roboty instalacyjne elektryczne 45331200-8 – Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45420000-7 – Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45421100-5 – Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45430000-0 – Pokrywanie podłóg i ścian 45432120-1 – Instalowanie nawierzchni podłogowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45432120-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium wynosi: 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu oraz wymagane od wykonawców środki dowodowe, umożliwiające ocenę zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, wyrażając je jako minimalne poziomy zdolności, które mogą dotyczyć: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, c) zdolności technicznej lub zawodowej. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w ogłoszeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i ust. 1b Pzp. 3. W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie wyraża minimalnych poziomów zdolności.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ - oryginał podpisany przez wykonawcę; 5) Jeżeli dotyczy - informacja o zleceniu wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom składana na podstawie art. 36b ust. 1 Pzp - załącznik nr 5 do SIWZ – oryginał lub kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę; - zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców, którym Wykonawca powierzył wykonanie części zamówienia. 6) jeżeli dotyczy - pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, który musi jednoznacznie określać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony– oryginał lub kopia poświadczona notarialnie; 7) kosztorys ofertowy - oryginał lub kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę; 4. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kserokopię uprawnień budowlanych osób wskazanych w wykazie stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ, oraz oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. WARUNKI WYMAGANE OD WYKONAWCÓW SKŁADAJĄCYCH WSPÓLNIE OFERTĘ 1. Zamawiający nie określa szczególnego sposobu spełniania przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale III części 1 SIWZ. 2. Przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiający weźmie pod uwagę łączny potencjał podmiotów go tworzących – łącznie tzn., że każdy z członków konsorcjum może wykazać się spełnieniem warunków udziału w postępowaniu a wykazanie się przez jednego z konsorcjantów zwalnia pozostałych z tego obowiązku (jeden, wszyscy lub niektórzy). 3. W odniesieniu do warunku, o którym mowa w część I pkt 5 lit. a niniejszego rozdziału sytuacja ekonomiczna wykonawców składających ofertę wspólną zostanie zsumowana. Oznacza to, że w celu wykazania spełnienia warunku konsorcjum może wykazać się posiadaniem więcej niż jednej polisy ubezpieczeniowej, pod warunkiem że każda z polis będzie obejmowała odpowiedzialność cywilną w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, a ich suma będzie opiewała co najmniej na wymaganą kwotę. 4. W odniesieniu do warunku, o którym mowa w część I pkt 6 lit. a warunek dysponowania kierownikiem budowy posiadającym wymagane uprawienia musi spełniać co najmniej jeden z członków konsorcjum. 5. W odniesieniu do warunku, o którym mowa w część I pkt 7 lit. a doświadczenie wykonawców składających ofertę wspólną zostanie zsumowane. Oznacza to, że w celu spełnienia warunku konsorcjum może wykazać się wykonaniem dwóch robót przez dwóch różnych członków konsorcjum pod warunkiem, że każda z tych robót będzie spełniała wymagania tj. będzie polegała na budowie/przebudowie/remoncie sali gimnastycznej lub hali sportowej, której zakres obejmował wykonanie podłogi sportowej. 6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. 7. Zasady dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie. 8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 10. Wykonawcy składający ofertę wspólną, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i w tym celu do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, które: 1) musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 2) musi jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi; 3) musi precyzować zakres umocowania i jednoznacznie określać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony; 4) musi wskazywać pełnomocnika; 5) musi wyliczać wszystkich wykonawców, którzy ubiegają się o zamówienie. 11. Każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie udziela pełnomocnictwa, zgodnie z reprezentacją danego podmiotu. 12. Oświadczenia i dokumenty składane w imieniu uczestników oferty wspólnej przedkłada i podpisuje wykonawca – pełnomocnik, działając w imieniu uczestników oferty wspólnej. 13. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z zamawiającym w toku postępowania i do niego zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp.; 14. Sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej: 1) każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu składa: dokumenty dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenia wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 Pzp, dotyczące przesłanek wykluczenia; oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 Pzp, dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu; oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp; 2) pełnomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną, bądź wykonawcy wspólnie z podpisami każdego z wykonawców składają: dokumenty wspólne, takie jak formularz oferty, wykaz robót budowlanych, wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia, oświadczenie o posiadanych kwalifikacjach zawodowych, dokument potwierdzający ubezpieczenie wykonawcy, zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, informacja o zleceniu wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom składana na podstawie art. 36b ust. 1 Pzp. 15. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone w ust. 1– 14. 16. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, została wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców, która powinna zawierać: 1) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia, 2) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, 3) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną