Przetargi.pl
Budowa infrastruktury sportowej na terenie II LO w Mielcu

Powiat Mielecki ogłasza przetarg

  • Adres: 39-300 Mielec, ul. Wyspiańskiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 78 00 400 , fax. 17 78 00 530
  • Data zamieszczenia: 2018-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Mielecki
    ul. Wyspiańskiego 6
    39-300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 17 78 00 400, fax. 17 78 00 530
    REGON: 69058144200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiat-mielecki.pl/ http://bip.powiat-mielecki.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa infrastruktury sportowej na terenie II LO w Mielcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa infrastruktury sportowej na terenie II LO w Mielcu - przebudowa i rozbudowa boiska sportowego wraz z budową zaplecza sanitarno-szatniowego i infrastrukturą techniczną (budowa: kontenera szatniowo-sanitarnego, kontenera technicznego, kontenera magazynowego na powłokę pneumatyczną, fundamentu pod powłokę pneumatyczną, drenażu, oświetlenia, przełożenie kabla SN15kV; dostawa - budowa (nowego) tymczasowego obiektu budowlanego niepołączonego trwale z gruntem w postaci powłoki pneumatycznej boiska sportowego wraz z przyłączem do węzła ciepłowniczego w kontenerze technicznym; budowa przyłączy wodociągowego i kanalizacji deszczowej). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące roboty: 2.1. roboty przygotowawcze i rozbiórkowe elementów zagospodarowania terenu kolidujących z projektowanymi elementami terenu; 2.2. niwelację terenu; 2.3. rozbudowę i przebudowę istniejącego boiska; 2.4. budowę kontenera szatniowo-sanitarnego; 2.5. budowę płyty betonowej pod urządzenia techniczne powłoki pneumatycznej i płyt pod wyjścia z powłoki pneumatycznej; 2.6. budowę kontenera magazynowego na powłokę pneumatyczną boiska; 2.7. budowę kontenera technicznego; 2.8. budowę fundamentu kotwiącego powłoki pneumatycznej; 2.9. budowę piłkochwytów i ogrodzenia boiska; 2.10. budowę ogrodzenia urządzeń technicznych powłoki pneumatycznej; 2.11. budowę ciągów pieszych – utwardzenia terenu; 2.12. budowę strefy drenarskiej; 2.13. przebudowę i budowę infrastruktury technicznej w zakresie: instalacji wodnej, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej z drenażem, instalacji energii elektrycznej i oświetlenia boiska; 2.14. wykonanie systemu monitoringu wizyjnego 1080p; 2.15. montaż elementów małej architektury; 2.16. założenie terenów zielonych; 2.17. dostawę - wykonanie nowej powłoki pneumatycznej; 2.18. wykonanie przyłączy: wodociągowego, kanalizacji deszczowej, do węzła ciepłowniczego w kontenerze technicznym; 2.19. dostawę wyposażenia części kontenera szatniowego i magazynowego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ oraz Dokumentacja projektowa, na którą składają się następujące dokumenty: 3.1. Projekt Budowlany i Wykonawczy Budowa infrastruktury sportowej na terenie II LO w Mielcu - przebudowa i rozbudowa boiska sportowego wraz z budową zaplecza sanitarno-szatniowego i infrastrukturą techniczną (budowa: kontenera szatniowo-sanitarnego, kontenera technicznego, kontenera magazynowego na powłokę pneumatyczną, fundamentu pod powłokę pneumatyczną, drenażu, oświetlenia, przełożenie kabla SN15kV), stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ; 3.2. Projekt Budowlany Budowa tymczasowego obiektu budowlanego niepołączonego trwale z gruntem w postaci powłoki pneumatycznej boiska sportowego, stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ; 3.3. Projekt Budowlany Budowa przyłączy wodociągowego i kanalizacji deszczowej, stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ; 3.4. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ; 4. Dołączone do SIWZ Przedmiary robót, stanowiące załącznik nr 10 do SIWZ mają charakter pomocniczy i nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia i podstawy wyceny ofert. Przedmiar robót nie determinuje zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w Przedmiarze robót zestawienia mają jedynie zobrazować skalę robót i pomóc Wykonawcom w oszacowaniu kosztów inwestycji. 5. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu gwarancji na Przedmiot Zamówienia na okres minimum 24 miesięcy liczony od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. Gwarancja udzielona zostaje na okres określony w ofercie Wykonawcy wyrażony w miesiącach kalendarzowych. Okres gwarancji wskazany w ofercie stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Udzielenie gwarancji nie wyłącza odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady. Udzielone rękojmia i gwarancja nie naruszają prawa Zamawiającego do dochodzenia roszczeń o naprawienie szkody w pełnej wysokości na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym. Wykonawca w ramach obowiązków wynikających z gwarancji obowiązany będzie przed każdym sezonem jesienno-zimowym do montażu powłoki pneumatycznej wraz z wyposażeniem i po każdym sezonie jesienno-zimowym do demontażu powłoki pneumatycznej wraz z wyposażeniem. 6. Ilekroć w SIWZ i załącznikach do SIWZ przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu jak również za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wszelkie ww. wskazania zostały przywołane w celu sprecyzowania parametrów i wymogów technicznych, użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w SIWZ i załącznikach do SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych do określonych w SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu szczegółowy opis oferowanych rozwiązań. Nie wykazanie rozwiązań równoważnych traktowane będzie, jako deklaracja zastosowania rozwiązań wymienionych w SIWZ i załącznikach do SIWZ. 7. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace objęte przedmiotem zamówienia tj. wykonujących prace rozbiórkowe, ziemne, montażowe i instalacyjne, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 ze zm.) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę/Podwykonawcę wymagań o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212221-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy 00/100). 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089) 3. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczególnych warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę Wykonawcy składają się następujące dokumenty: 1.1. Oświadczenie Wykonawcy o którym mowa w SEKCJI III.3), które może zostać sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. 1.2. Dokument, z którego wynika umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku reprezentowania Wykonawcy przez pełnomocnika - pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem. 1.3. Dowód wniesienia wadium. 1.4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, lub inny dokument służący wykazaniu udostępniania Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. Zobowiązanie może zostać sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 2. W przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed podpisaniem umowy należy przedłożyć umowę regulującą współpracę tych podmiotów (np. umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej). 3. W celu zweryfikowania czy Wykonawca należy do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2017 poz. 229 ze zm.), Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacja z otwarcia ofert) przedkłada oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 4. Przed przystąpieniem do wykonania zamówienia, Wykonawca który powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcom obowiązany jest podać nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i ich przedstawicieli prawnych, zaangażowanych w takie roboty budowlane lub usługi, o ile są już znane. 5. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia szczegółowego harmonogramu rzeczowo-finansowego. 6. Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza obowiązany jest przed podpisaniem umowy złożyć kosztorys sporządzony metodą uproszczoną dla całego zakresu robót objętych umową.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach