Przetargi.pl
Budowa infrastruktury sportowej i rekreacyjnej na terenie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji „Malinka” w Zgierzu w ramach projektu „Szlakiem architektury włókienniczej – rewitalizacja Miasta Zgierza w celu rozwoju produktu turystycznego oraz rewitalizacji zdegradowanych terenów na obszarze ŁOM” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020

Gmina Miasto Zgierz ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, Plac Jana Pawła II
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 427162854 w. 200, 7143200 , fax. 427 143 203
  • Data zamieszczenia: 2018-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Zgierz
    Plac Jana Pawła II 16
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 427162854 w. 200, 7143200, fax. 427 143 203
    REGON: 472057721
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umz.zgierz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa infrastruktury sportowej i rekreacyjnej na terenie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji „Malinka” w Zgierzu w ramach projektu „Szlakiem architektury włókienniczej – rewitalizacja Miasta Zgierza w celu rozwoju produktu turystycznego oraz rewitalizacji zdegradowanych terenów na obszarze ŁOM” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie polega na wykonaniu dokumentacji i realizacji: dwóch boisk do piłki plażowej, dwóch boisk do beach soccera, boiska wielofunkcyjnego, boiska do piłki nożnej, placu zabaw, tyrolki, toru pumptrack, skałki wspinaczkowej, zjazdów stalowych, altany z przebieralnią, piaszczystej plaży i wieży ratowniczej wraz z dopełnieniem niezbędnych formalności i uzyskaniem zezwoleń związanych z realizacją inwestycji. Inwestycja będzie realizowana na terenie MOSIR „Malinka” w Zgierzu w formule zaprojektuj i wybuduj, a lokalizacja infrastruktury sportowej i rekreacyjnej stanowiącej przedmiot zamówienia zaznaczona została w Koncepcji zagospodarowania terenu stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia. A/Przedmiot zamówienia w zakresie realizacji dokumentacji Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych pozwoleń i uzgodnień oraz dopełnieniem niezbędnych formalności, warunkujących wykonanie zamówienia w zakresie budowy infrastruktury sportowej i rekreacyjnej, znajdujących się na terenie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji „Malinka” w Zgierzu. 1. Wykonanie projektów budowlano – wykonawczych dla: dwóch boisk do piłki plażowej, dwóch boisk do beach soccera, boiska wielofunkcyjnego, boiska do piłki nożnej, placu zabaw, tyrolki, toru pumptrack, skałki wspinaczkowej, zjazdów stalowych, altany z przebieralnią, piaszczystej plaży i wieży ratowniczej wraz z dopełnieniem niezbędnych formalności i uzyskaniem zezwoleń związanych z realizacją inwestycji. 2. Wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót - 4 egzemplarze papierowe oraz wersja elektroniczna jeden egzemplarz w formacie pdf. 3. Wykonanie informacji o wymaganiach bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 4 egzemplarze papierowe oraz wersja elektroniczna jeden egzemplarz w formacie pdf. Zamawiający podkreśla, iż dysponuje decyzją celu publicznego i aktualną mapą do celów projektowych dla zadanego obszaru. Podczas opracowywania dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany będzie na bieżąco uzgadniać z Zamawiającym przyjęte rozwiązania projektowe. Zamawiający ma 7 dni roboczych na ustosunkowanie się do proponowanych rozwiązań projektowych. Po opracowaniu dokumentacji Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia jej Zamawiającemu do akceptacji. Zamawiający ma prawo wielokrotnego wnoszenia uwag do przedłożonej dokumentacji. Za wady w dokumentacji odpowiedzialność ponosi Wykonawca, pomimo zatwierdzenia projektu przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać wszystkie niezbędne uzgodnienia i pozwolenia administracyjne zgodnie z obowiązującym prawem, w tym wodno – prawnych (jeśli dotyczy). B/Przedmiot Zamówienia w zakresie realizacji robót: Budowa boisk o następujących parametrach: 1. Dwa boiska do piłki plażowej i innych sportów plażowych o wymiarach ok. 26 x18 m, z nawierzchnią piaszczystą o grubości nie mniejszej niż 60 cm na podbudowie dostosowanej do warunków gruntowych. Na wyposażenie sportowe każdego boiska składać się będą słupki z siatką do gry w siatkówkę plażową montowane w tulejach na stopach fundamentowych. Tuleje aluminiowe ocynkowane. Pasy z taśmy polipropylenowej z możliwością regulacji długości, o szerokości 5cm wytyczające pole gry o wymiarach 8x16m montowane czasowo. Elementy mocujące muszą być wykonane z miękkiego i elastycznego materiału z naciągami. Obrzeża z PCV. Wykonać strefy zmian i wejść dla bramkarzy (strefy należy uwzględnić w projekcie) o nawierzchni piaszczystej grubości około 10 – 15 cm oraz siedziska dla sędziów dla każdego boiska. Podbudowę wykonać z piasku drobno lub średnio ziarnistego o gr. ok 30cm, warstwy żwiru o gr. 10 cm zabezpieczonego wodoprzepuszczalną geowłókniną w celu uniknięcia mieszania się podbudowy z warstwą piasku. Wykonanie i montaż tablicy z regulaminem użytkowania obiektu. 2. Dwa boiska do beach soccera o wymiarach ok. 26 x 35m z nawierzchnią piaszczystą o grubości nie mniejszej niż 60 cm na podbudowie dostosowanej do warunków gruntowych. Boiska wyposażone w dwie bramki o wymiarach 5,5 x 2,2 m, flagi na słupkach wykonane z wytrzymałego, giętkiego plastiku i linie rozgraniczające wykonane z elastycznej, wytrzymałej taśmy. Boiska piaszczyste wydzielone ogrodzeniem dostosowanym do tego typu obiektów od pozostałych elementów infrastruktury sportowej. Wykonanie i montaż tablicy z regulaminem użytkowania obiektu. 3. Boisko wielofunkcyjne o wymiarach ok. 17 x 40 m z bezspoinowej, nieprefabrykowanej nawierzchni poliuretanowej. Grubość całkowita nawierzchni: 13 mm. Nawierzchnia składa się z dwóch warstw : baza z granulatu gumowego 11mm powleczona natryskowo barwionym poliuretanem z granulatem gumowym o grubości 2 mm. Wykonanie ściśle wg wytycznych producenta i karty technicznej produktu. Podbudowa dostosowana do właściwości i parametrów nawierzchni zgodna z projektem technicznym. Nawierzchnia powinna mieć jednakową grubość oraz posiadać jednorodną fakturę i kolor. Warstwa użytkowa powinna być trwale związana z warstwą elastyczną. Całość musi być przepuszczalna dla wody. Nawierzchnia poliuretanowa powinna być przeznaczona do wykonania na terenie budowy. Dopuszcza się pozostawienie istniejącej nawierzchni jako podbudowy. W ramach boiska przewiduje się montaż następujących urządzeń: - 2 bramki do piłki ręcznej/ minifutbolu z siatkami, - słupki do gry w siatkówkę z regulacją wysokości zawieszenia, - 2 zestawy do gry w koszykówkę z regulacją wysokości (zestaw: 2x kosz, 2x tablica zamontowana na konstrukcjach ją podtrzymujących, 2x siatka, 2x obręcz, 2x wysięgnik, 2x osłony słupków) W ramach boiska wielofunkcyjnego przewiduje się: - boisko uniwersalne do piłki nożnej i ręcznej - boisko do mini koszykówki o wymiarach min. 28 x 15 m - boisko do siatkówki o wymiarach 18 x 9 m Na boisku wielofunkcyjnym powinny zostać wyznaczone linie wskazujące do jakich sportów zostało przeznaczone. Wykonanie i montaż tablicy z regulaminem użytkowania obiektu. 4. Boisko do piłki nożnej o wymiarach 42 x 24 m o nawierzchni hybrydowej wyposażone w dwie bramki i wykończone obrzeżami betonowymi. Nawierzchnię boiska piłkarskiego wykonać z trawy hybrydowej charakteryzującej się zwiększoną wytrzymałością i komfortem użytkowania, dostosowanym do wymogów Zamawiającego. Wymagania dotyczące nawierzchni: Darń o grubości 5cm, ze wzmocnieniem w postaci maty (wykładziny tkanej typu trawa syntetyczna) przygotowanej i oznaczonej jako wzmocnienie trawy naturalnej spełniającej wymagania: Wysokość całkowita min. 45 mm Rodzaj włókna: 100% polietylen, monofil, grubości minimalna: 150 mikronów Kolor włókien: zielony w dwóch odcieniach Gęstość splotów: min. 1.600/m2 Osnowa: dwa rodzaje włókien – tkanina z polipropylenu, przepleciona przez bazową Wypełnienie: ziemia żyzna przeznaczona do zasiewu trawy naturalnej – min. 3 cm Przepuszczalność dla wody (bez wypełnienia) : 200l/m2/min Mieszanka użyta do zasiewu wzmocnienia syntetycznego powinna posiadać odmiany traw identyczne i w identycznych proporcjach jak darń układana z rolki, a jej wiek powinien wynosić 12-24 miesiące. Wykonawca powinien posiadać autoryzację Producenta, z określonym przeznaczeniem w oryginale wraz z kartą techniczna. Produkt musi posiadać atest PZH. Boisko przeznaczone do ciągłego użytku. Wyposażenie sportowe – do piłki nożnej: - 2 bramki z siatkami montowane w tulejach, - słupki z chorągiewką wyznaczającą narożnik boiska, - piłko chwyty. Odwodnienie boisk – Zamawiający zastrzega, iż wszystkie boiska stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia powinny być odwadniane powierzchniowo z odprowadzeniem wód opadowych na przyległe tereny zielone. 5. Pumptrack - tor rowerowy typu PUMPTRACK w technologii nasypu gruntowego z nawierzchnią bitumiczną, o szerokości min. 1 m. PUMPTRACK składający się z garbów, zakrętów profilowanych oraz małych „hopek” ułożonych w takiej kolejności, by możliwe było rozpędzanie się i utrzymywanie prędkości bez pedałowania. Przeszkody toru wraz z zakrętami będą tworzyć zamkniętą pętlę po której można jeździć w obu kierunkach. Tor należy dostosować do naturalnego ukształtowania terenu. Wykonawca przed wykonaniem projektu budowlanego przedstawi Zamawiającemu koncepcję. Po wykonaniu robót budowlanych należy odtworzyć zieleń w postaci trawy oraz założyć trawniki na skarpach toru. Należy zaprojektować i wykonać roboty tak, aby zapewnić właściwe odwodnienie terenu. Wykonanie i montaż tablicy z regulaminem użytkowania obiektu. 6. Plac Zabaw - montaż placu zabaw składającego się z 12 urządzeń z uwzględnieniem czynników edukacyjnych oraz jednego wieloelementowego urządzenia (zestawu sprawnościowego). Zakres rzeczowy obejmuje: 1) demontaż i utylizacje starych urządzeń z istniejącego placu zabaw 2) przygotowanie terenu budowy i podłoża pod montaż nowych elementów placu zabaw 3) posadowienie nowych urządzeń z bezwzględnym zachowaniem stref bezpieczeństwa pomiędzy urządzeniami i infrastrukturą towarzyszącą 4) dostawę i montaż urządzeń zgodnie z przygotowanym wcześniej projektem zaakceptowanym przez Zamawiającego. Urządzenia objęte przedmiotem zamówienia muszą być zaprojektowane i wykonane zgodnie z normami polskimi i europejskimi i posiadać certyfikaty zgodności z normami PN-EN 1176 (1-7) i PN-EN 1177 Do każdego urządzenia należy dołączyć instrukcje konserwacyjną, instrukcję użytkowania oraz opis montażu i pisemną gwarancję na wszystkie urządzenia i wykonane prace Wszystkie urządzenia zabawowe muszą być wypoziomowane Cały obszar placu zabaw powinien posiadać podłoże piaskowe. Piasek powinien posiadać wszelkie niezbędne atesty i certyfikaty. Lista urządzeń: 1. Bujak – urządzenie wolnostojące na sprężynie w 3 kształtach (np. słoń, samochód, żyrafa) – 3 szt. 2. Karuzela – karuzela tarczowa z siedziskami o średnicy min. 150 cm. – 1 szt. 3. Zestaw zabawowy w skład której znajdują się elementy typu: zjeżdżalnia metalowa, pomost linowy, ścianka wspinaczkowa, ścianka z kamieniami, przeplotnia łukowa, zjazd rurowy, rura strażacka -1 szt. 4. Konik – ważka tradycyjna – na podstawie metalowej – 1 szt. 5. Huśtawka metalowa – Bocianie Gniazdo – 1 szt. 6. Huśtawka wahadłowa podwójna – z siedziskiem typu deseczka oraz typu koszyczek – 1 szt. 7. Huśtawka hamakowa – 2 szt. 8. Linarium stożek – 1 szt. 9. Mostek – pomost do przechodzenia z trapami – 1 szt. 10. Urządzenie wieloelementowe sprawnościowe (powierzchna ok. 140 m2) – dla dzieci powyżej 7 lat. Opis techniczny urządzeń: Ogólne wymagania obowiązują, o ile w opisie poszczególnego urządzenia nie zaznaczono inaczej. Wszystkie elementy konstrukcyjne urządzeń składać się winny z elementów stalowych. Elementy stalowe zabezpieczone antykorozyjnie poprzez cynkowanie i lakierowanie proszkowe. Łączniki i zaślepki zabezpieczone przed działaniem warunków atmosferycznych. Schody - stopnie w schodach muszą być zrobione z drewna klejonego z powłoką antypoślizgową lub innego materiału o podobnych właściwościach. Sklejka i farba w zamontowanych urządzeniach ma być odporna na promieniowanie UV. Kotwy - urządzenia i zestawy mają być osadzane przy pomocy kotew stalowych zabetonowanych w gruncie (ochrona drewna przed szkodliwym wpływem wilgoci z gruntu). Elementy należy mocować na fundamencie umieszczonym min. 40cm pod powierzchnią gruntu zgodnie z normą EN 1176. Liny z rdzeniem stalowym w oplocie polipropylenowym Łańcuchy- kalibrowane ze stali nierdzewnej o krótkich ogniwach. Elementy konstrukcyjne - mają być zakończone od góry kapturkami zabezpieczającymi. Elementy stalowe - uchwyty, poręcze, balkoniki i inne wykonane ze stali muszą być malowane proszkowo w kolorze przyjaznym dla dzieci/ustalonym z Zamawiającym na etapie realizacji zamówienia. Nawierzchnia bezpieczna – podłoże w całości wykonane z piasku posiadającego stosowane certyfikaty i atesty. Wykonanie i montaż tablicy z regulaminem użytkowania obiektu. 7. Tyrolka – wykonanie kolejki tyrolskiej dostosowanej do możliwości terenowych obszaru objętego zadaniem. Linka stalowa o długości ok 35 m z podestami drewnianymi. Wszystkie elementy (liny, maszty, wyposażenie) powinny posiadać stosowne certyfikaty i spełniać standardy bezpieczeństwa. Tyrolka przeznaczona dla dzieci. 8. Budowa ścianki wspinaczkowej, bulderingowej - 3 elementowa konstrukcja składająca się z 2 mniejszych skałek wspinaczkowych o wysokości do 2,5 m oraz jednej większej skałki w kształcie bramy o wysokości do 3 m. Skałki powinny posiadać certyfikaty i deklaracje warunkujące bezpieczne korzystanie z obiektu. Wokół obiektów, w granicy strefy bezpieczeństwa ułożyć nawierzchnię bezpieczną w postaci piasku bądź żwiru, ograniczoną obrzeżami poliuretanowymi. Wykonawca uzgodni z Zamawiającym koncepcję lokalizacji skałek oraz rodzaj bezpiecznej nawierzchni. 9. Budowa zjazdów stalowych mocowanych do gruntu z wykorzystaniem naturalnych spadków terenu. Nawierzchnia stalowa, ocynkowana. Zjazdy o łącznej długości ok 80mb. wykonane w formie szerokich (ok. 1-2m) zjeżdżalni mocowanych bezpośrednio do podłoża. Ukształtowanie dostosowane do warunków terenu i istniejącego drzewostanu we wskazanej lokalizacji. Załącznik nr 3 obrazuje rodzaj planowanego zjazdu. 10. Budowa altany z funkcją przebieralni w miejscu starej wiaty w sąsiedztwie stawu kąpielowego. Altana wykonana w konstrukcji drewnianej na planie prostokąta, na podłożu z kostki brukowej, przykryta dachówką bitumiczną. Oświetlenie wewnątrz uruchamiane na czujnik ruchu. W altanie przewiduje się: 8 przebieralni wydzielonych w formie kabin z drzwiami wahadłowymi, wraz z dwiema większymi przebieralniami dla matek z dziećmi i pomieszczeniem do karmienia i przewijania niemowląt. Przebieralnie dostosowane do osób niepełnosprawnych. W każdej kabinie zamontowana w sposób trwały ławka oraz wieszak na plecak/ubrania. 11. Budowa sceny – podestu o powierzchni min. 8 m2 z drewna, trwale związany z gruntem, z elementów trwałych, drewnianych. Podejście pod podest wykonane ze schodków, zapewniających bezpieczne wejście na konstrukcję. Wysokość podestu do 1 m. Wielkość i kształt podestu dostosowana do istniejących warunków i uzgodniona z Zamawiającym. Lokalizacja podestu przedstawiona została w koncepcji, będącej Załącznikiem nr 2 do opisu przedmiotu zamówienia. 12. Plaża – wykonanie i dostawa piasku na plażę piaszczystą zlokalizowaną przy zbiorniku kąpielowym. Piasek powinien posiadać wszelkie niezbędne atesty i certyfikaty (powierzchnia plaży ok 1100 m2) 13. Wieża ratownicza zainstalowana w obrębie plaży piaszczystej. Stanowisko ratownicze wykonane z aluminium z syntetycznym siedzeniem z tworzywa. Wysokość ok. 200 cm. Konstrukcja wykonana ze stali nierdzewnej. Tworzywo odporne na działanie czynników zewnętrznych. Posiadająca stosowne certyfikaty i atesty. C/Warunki realizacji zamówienia: 1. Zamawiający zastrzega, iż realizacja zadania będzie możliwa po podpisaniu przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu. 2. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym w szczególności: - koszty dostosowania i uporządkowania terenów zielonych znajdujących się przy wykonywanych inwestycjach, uzupełnienie zieleni naruszonej przy realizacji zamówienia, - koszty wywozu gruzu i utylizacji innych materiałów, - koszty zabezpieczenia prowadzonych robót, - koszty zabezpieczenia terenu w trakcie prowadzenia robót budowlanych; - koszty usunięcia drzew, - inne określone w Ogólnych warunkach umowy wykonania i odbioru robót budowlanych. 3. Wykonawca winien zorganizować zaplecze socjalne i magazynowe na terenie inwestycji. 4. Zamawiający zastrzega, iż na terenie inwestycji mogą być prowadzone jednocześnie inne prace rewitalizacyjne. 4. Po wykonaniu robót budowlanych Wykonawca uporządkuje zajęty wokół inwestycji teren. 5. Wszelkie wątpliwości i szczegóły dotyczące wykonywanej pracy Wykonawca powinien uzgadniać z Zamawiającym. 6. Wykonawca nie może umieszczać żadnych reklam na terenie inwestycji bez zgody Zamawiającego. Zaleca się, by przed złożeniem oferty wykonawca dokonał wizji lokalnej i zapoznał się z warunkami panującymi w terenie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji „Malinka”. Wykonawca skoordynuje swoje prace z innymi robotami budowlanymi wykonywanymi na obiekcie. Przed przystąpieniem do wykonywania realizacji przedmiotu zamówienia , Wykonawca przedstawi Zamawiającemu z 14 dniowym wyprzedzeniem harmonogram wykonywanych prac. Załączniki: 1. Program funkcjonalno – użytkowy dla zadania: „Szlakiem architektury włókienniczej – rewitalizacja Miasta Zgierza w celu rozwoju produktu turystycznego oraz rewitalizacji zdegradowanych terenów na obszarze ŁOM”. 2. Koncepcja zagospodarowania ośrodka sportowo - wypoczynkowego „Malinka” w Zgierzu UWAGA: Zamawiający wymaga, aby na czas i w zakresie realizacji zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące wskazane niżej czynności: - roboty ogólnobudowlane
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 15.000,00 PLN. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Zgierzu 74 8783 0004 0017 2303 2000 0108. Wadium wnoszone w innej formie należy złożyć w kasie, pokój nr 014, Urząd Miasta Zgierza, plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; - PEŁNOMOCNICTWO do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia – w szczególności – do podpisania oferty wraz z załącznikami – o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę - złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, - DOWÓD, w szczególności ZOBOWIĄZANIE INNYCH PODMIOTÓW do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów, jeśli Wykonawca polega na tych zasobach. Zobowiązanie to winno być złożone w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach