Przetargi.pl
Budowa infrastruktury rekreacyjnej – tymczasowego lodowiska wraz z elementami towarzyszącymi w Lewinie Brzeskim

Burmistrz Lewina Brzeskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 49340 Lewin Brzeski, ul. Rynek
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4246600, 4246637 , fax. 774 246 638
  • Data zamieszczenia: 2018-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Lewina Brzeskiego
    ul. Rynek 1
    49340 Lewin Brzeski, woj. opolskie
    tel. 077 4246600, 4246637, fax. 774 246 638
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lewin-brzeski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa infrastruktury rekreacyjnej – tymczasowego lodowiska wraz z elementami towarzyszącymi w Lewinie Brzeskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Budowa infrastruktury rekreacyjnej – tymczasowego lodowiska wraz z elementami towarzyszącymi w Lewinie Brzeskim. W ramach zadania wykonane zostaną następujące prace: Roboty przygotowawcze: - niwelacja terenu pod lodowisko w poziomie z dokładnością do 1cm. – wg zapisów przedmiaru robót Roboty montażowe – zakup, dostawa i montaż: - dostawa i montaż lodowiska na terenie nieruchomości udostępnionej przez Zamawiającego dz. nr 479 (ul. Rynek w Lewinie Brzeskim – lokalizacja wg załącznika graficznego), - kompaktowy agregat chłodniczy; - bandy rekreacyjne z wypełnieniem PEHD z naklejkami tematycznymi; konstrukcja band musi być wykonana ze stali cynkowanej ogniowo a wypełnienie z płyt PEHD o grubości 8mm w kolorze białym z żółtą listwą okopową oraz poręczą w innym kolorze. Bandy przymrożone nie montowane na stałe, bandy muszą być wyposażone w dwie bramki we/wy oraz bramę wjazdową dla rolby o szerokości min. 3,2m, - orurowanie ziębnicze PEHD; - montaż orurowania wraz z napełnieniem glikolu (glikol 35% etylenowy) oraz wytworzenie warstwy lodu min. 5cm; - zakup, dostawa min. 50 par łyżew w pełnej „rozmiarówce”, - chodniki gumowe dla łyżwiarzy; - ławki dla łyżwiarzy; - montaż regulaminu korzystania z lodowiska w widocznym miejscu; - oświetlenie LED - dostawa i montaż oraz demontaż i odbiór. Oświetlenie powinno składać się z czterech demontowanych słupów, 8 naświetlaczy min. 250W każdy (po 2 na słupie), - nagłośnienie na co składa się dostawa i montaż i uruchomienie. Nagłośnienie lodowiska powinno składać się ze wzmacniacza min. 400W, 4 głośników, 1 mikrofonu bezprzewodowego, odtwarzacza muzyki; - kontenery o wymiarach min. 2,4m x 6,0m – 2szt.; charakterystyka według zapisów opisu technicznego i przedmiaru - dostawa maszyny do pielęgnacji lodowiska – wg zapisów przedmiaru robót, - dostawa plandek – wg zapisów przedmiaru robót, - dostawa i montaż stoisk handlowych – wg zapisów przedmiaru robót, - zakup i dostawa ostrzałki do łyżew w celu zapewnienia codziennego ostrzenia użytkowanych łyżew i suszarki do łyżew, - dostawa środków dezynfekujących, - szkolenie wskazanych przez Zamawiającego pracowników z montażu, obsługi i demontażu całości przedmiotu zamówienia, potwierdzone stosownym protokołem. Roboty przywróceniowe: - demontaż lodowiska wraz z elementami i sprzętem towarzyszącym oraz stoisk handlowych z transportem w miejsce składowania; - humusowanie terenu wraz z obsianiem trawą; Zamawiający udostępnia przyłącze elektryczne oraz dostęp do wody. Zamawiający pokrywa koszty związane ze zużyciem energii elektrycznej oraz zużyciem wody na potrzeby eksploatacji lodowiska. Miejscem poboru energii elektrycznej będzie piwnica budynku Ratusza natomiast miejsce poboru wody – studzienka zasuwowa zlokalizowana w zieleńcu na którym projektowane jest lodowisko od strony budynku Ratusza. Pozostałą część przyłączy wykonuje i dostarcza Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212140-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonego do SIWZ przedmiaru robót. Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca dokonał uzupełnienia załączonego przedmiaru o pozycje opisujące roboty, które mogą ewentualnie wyniknąć z udzielonych przez Zamawiającego odpowiedzi na zadane przez Wykonawców, w trakcie postępowania, zapytania. Kosztorys powinien zawierać min: stronę tytułową; wykaz robót zawierający opis pozycji, podstawę wyceny, ilość, cenę jednostkową, wartość bez podatku VAT; tabelę elementów scalonych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach