Przetargi.pl
Budowa i wyposażenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych

Gmina Izbica Kujawska ogłasza przetarg

  • Adres: 87865 Izbica Kujawska, ul. Marszałka Piłsudskiego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 542 865 009 , fax. 542 865 009
  • Data zamieszczenia: 2018-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Izbica Kujawska
    ul. Marszałka Piłsudskiego 32
    87865 Izbica Kujawska, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 542 865 009, fax. 542 865 009
    REGON: 91086685000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.izbicakuj.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa i wyposażenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Budowa i wyposażenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub dwie części zamówienia: UWAGA: Część 1 zamówienia Budowa i wyposażenie PSZOK nie obejmuje zadania wymienionego w przedmiarze pn dostawa ładowarki kołowej. Zadanie to stanowi cześć 2 zamówienia. Cześć 1: Budowa i wyposażenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych obejmuje w szczególności: - dostawę i montaż budynku kontenerowego – 1 szt.; - dostawę i montaż wiat o konstrukcji stalowej (wolnostojące) – 4 szt.; - dostawę i montaż zbiornika bezodpływowego na wody opadowe z separatorem poj. 5m3; - dostawę i montaż zbiornika bezodpływowego na wodę poj. 2m3; - dostawę toalety przenośnej, - przebudowę kanalizacji deszczowej; - budowę ogrodzenia; - dostawę i montaż wagi samochodowej mobilnej; - dostawę i montaż dwuramiennej lampy oświetleniowej na energię elektryczną odnawialną; - utwardzenie placu (nawierzchnia z kostki brukowej gr. 8 cm); - ułożenie płyt ażurowych (teren zielony); - dostawę i montaż tablic edukacyjnych; - dostawę pojemników PCV 1100l zamkniętych – 17 szt. - dostawę pojemników KP 7 otwartych i zamkniętych – 7 szt. (4 szt. otwarte, 3 szt. zamknięte) - dostawę komputera z drukarką laserową; - oznaczenie dojazdu do PSZOK na drodze publicznej. Cześć 2 dostawa ładowarki kołowej obejmuje : - dostawę ładowarki kołowej o parametrach nie gorszych niż: Udźwig łyżki 2000 kg Moc 47 kW (63 KM) Wysokość wysypu 300 cm Kabina W skład wyposażenia ładowarki mają wchodzić: - łyżka załadunkowa o pojemność min. 1,1 m³ - widły (do palet) - zamiatarka o szerokości minimum 150 cm wyposażona w pojemnik na wodę (zraszacz), szczotkę boczną, komplet szczotek i szufelkę na śmieci z wysypem (otwieraną na siłownik). 3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący części I i II znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45213200-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: dla części 1 : 5. 000.00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100 PLN) 9.2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 9.3. Wadium wnoszone w pieniądzu winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 9.4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Lubraniec oddział Izbica Kujawska nr konta: 35 9559 1027 0000 3102 2000 0003. Oryginał lub kserokopię dowodu wpłaty potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do swojej oferty. Przy wnoszeniu wadium w pieniądzu - przelewem, wykonawca winien podać numer przetargu i nazwę zadania oraz wskazać numer rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu wadium. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 359 z późn. zm.). 9.5. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 9.6. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 9.7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą, mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp oraz zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego. 9.8. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urzędzie Miejskim w Izbicy Kujawskiej, ul. Marszałka Piłsudskiego 32, 87 – 865 Izbica Kujawska w pokoju nr 1 ( KASA), a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 9.9. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ust.1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. 9.10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9.11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie: Oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 7 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (zał. nr 2 do SIWZ) Pełnomocnictwo, dowód wniesienia wadium . Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania na potrzeby realizacji zamówienia - zobowiązanie powinno być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania tych podmiotów i należy złożyć wraz z ofertą. (zał. nr 10 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach