Starostwo Powiatowe w Sulęcinie ogłasza przetarg
- Adres: 69-200 Sulęcin, ul. Lipowa 18
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 095 7555243 do 46 , fax. 095 7555557
- Data zamieszczenia: 2012-10-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Sulęcinie
ul. Lipowa 18 18
69-200 Sulęcin, woj. lubuskie
tel. 095 7555243 do 46, fax. 095 7555557
REGON: 21046690200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatsulecinski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa i wdrażanie platform usług elektronicznych dla zintegrowanego systemu wspomagania zarządzania na poziomie powiatowym oraz tworzenie systemu informacji przestrzennej (GIS) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje: ? Dostawę, montaż wraz z uruchomieniem, konfigurację oraz świadczenie usług serwisu gwarancyjnego sprzętu komputerowego (urządzeń teleinformatycznych) wyspecyfikowanego w Zadaniach nr 1.1, 1.2, 1.5, 1.6, 1.7, 1.8, 1.10, 2.1, 2.2, 3.2 na warunkach określonych w treści poszczególnych Zadań oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; ? Dostawę, wdrożenie, świadczenie usług Serwisu Gwarancyjnego oraz Asysty Technicznej w zakresie: o Oprogramowania do wirtualizacji (Zadanie 1.3), o Oprogramowania Geo Portal dla GIS (Zadanie 4.1), o Oprogramowania użytkowe (dziedzinowe) (Zadanie 4.2), o Oprogramowania integracyjne (Zadanie 4.3), o Oprogramowania do zarządzania (Zadanie 4.4). ? Dostawę licencji serwerowego systemu operacyjnego wraz z niezbędnymi licencjami dostępowymi wymaganymi do realizacji projektu na warunkach określonych w treści Zadania nr 1.4 oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; ? Dostawę licencji serwera bazy danych na warunkach określonych w treści Zadania nr 4.5 oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; ? Wykonania zakończenia istniejącej relacji światłowodowej pomiędzy Budynkiem A, a Budynkiem B, projektowanymi zakończeniami SC/AC w Budynkach A i B, dostawę przełącznic światłowodowych (2 sztuki.) oraz wykonanie pomiarów tłumienności zgodnie z wymaganiami normy PN-EN 50346 dla tej relacji oraz dokumentacji powykonawczej na warunkach określonych w treści Zadania nr 1.9. ? Przeprowadzenie szkoleń dla Użytkowników Końcowych. ? Dostarczenie Dokumentacji Technicznej Systemu oraz Dokumentacji Użytkowej dla poszczególnych Modułów i Administratora całości Systemu. ? Świadczenia usług Gwarancyjnych - Gwarancji Jakości oraz Asysty Technicznej, o których mowa w Załączniku nr 6 do SIWZ. ? Świadczenia usług Asysty Wdrożeniowej na warunkach określonych w Załączniku nr 6 do SIWZ. ? Przeniesienia w terminach i na zasadach określonych w Projekcie Umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ, praw autorskich, licencji przysługujących Wykonawcy lub które Wykonawca zobowiązany jest nabyć w wyniku realizacji niniejszej Umowy. ? Współpracy z Zamawiającym, w tym wykonywania zadań związanych z zarządzaniem Projektem opisanych w SIWZ, w szczególności w punkcie VI OPZ. Niezależnie od czynności Wykonawcy określonych w ust. II Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzać konsultacje z Zamawiającym w siedzibie Zamawiającego lub wskazanym przez Zamawiającego miejscu w Sulęcinie w liczbie 40 godzin w całym okresie realizacji zamówienia, nie rzadziej niż raz na tydzień. Zamawiający dopuszcza możliwość spotkań w ramach prowadzonych konsultacji w formie wideokonferencji wyłącznie za zgodą Zamawiającego. Zamawiający ma prawo w każdym momencie zażądać od Wykonawcy przeprowadzenia konsultacji, podając termin i miejsce nie później niż 3 dni przed planowanymi konsultacjami. Dodatkowo (poza określonym powyżej 40 godzinnym limitem) możliwe jest prowadzenie konsultacji za pośrednictwem poczty, poczty elektronicznej, faksu, telefonu w godzinach pracy Zamawiającego. Jeżeli zaistnieje nagła sytuacja niezbędna do prawidłowej realizacji projektu Zamawiający zastrzega sobie prawo wyznaczenia dodatkowych konsultacji (w ramach dodatkowego limitu 40 godzin) w siedzibie Zamawiającego lub u Partnera Projektu, również poza godzinami pracy Zamawiającego. Ze strony Wykonawcy we wszystkich konsultacjach musi brać udział Kierownik lub z-ca Kierownika Zespołu Wykonawcy. Na prośbę Zamawiającego w wybranych konsultacjach będą brali udział inni eksperci ze strony Wykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302410000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). Termin wnoszenia wadium upływa w dniu składania ofert tj. 08.11.2012 r. godz. 10:00.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatsulecinski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostarczenie aktualizacji oprogramowania w tym świadczenie rocznego gwarancyjnego serwisu programowego oprogramowania służącego do obsługi opłat za korzystanie ze środowiska, opłaty produktowej, opłaty za substancje kontrolowane oraz księgowania i redystrybucji tych opłat
Dodano: 2014-01-09 - Elektroniczny System Obiegu Dokumentów (ESOD) etap II
Dodano: 2013-03-11 - Elektroniczny System Obiegu Dokumentów (ESOD) etap II
Dodano: 2012-12-28 - Budowa systemu GIS dla Miasta Nowa Sól
Dodano: 2012-10-31 - Wykonanie usług związanych z Elektronicznym Systemem Obiegu Dokumentów (ESOD) w ramach zadania Urząd funkcjonalny administrator informacji projektu pn. Nowoczesne formy organizacji, standardów i komunikacji w pracy Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego
Dodano: 2011-06-10