Przetargi.pl
BUDOWA I REMONT CHODNIKÓW ORAZ MIEJSC POSTOJOWYCH WRAZ Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI NA ULICACH GMINNYCH BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE ZAMAWIAJĄCEGO

Zarząd Dróg i Zieleni Miejskiej w Pabianicach ogłasza przetarg

  • Adres: 95-200 Pabianice, ul. Warzywna 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 2159772, 2159537 w. 23 , fax. 042 2159537
  • Data zamieszczenia: 2016-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni Miejskiej w Pabianicach
    ul. Warzywna 1 1
    95-200 Pabianice, woj. łódzkie
    tel. 042 2159772, 2159537 w. 23, fax. 042 2159537
    REGON: 47293957900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdizm.pabianice.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA I REMONT CHODNIKÓW ORAZ MIEJSC POSTOJOWYCH WRAZ Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI NA ULICACH GMINNYCH BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE ZAMAWIAJĄCEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z budową i remontem chodników oraz miejsc postojowych wraz z robotami towarzyszącymi na ulicach gminnych będących w zarządzie Zamawiającego według poniższego wykazu: 1.1. Część I: a) ulica PONIATOWSKIEGO, strona zachodnia o powierzchni ok. 691 m2, b) ulica PONIATOWSKIEGO, strona wschodnia o powierzchni ok. 1.517 m2, c) ulica SZARYCH SZEREGÓW (ul. Odrodzenia - ul. Robotnicza), strona zachodnia o powierzchni ok. 559 m2, d) ulica MOKRA, strona południowa o powierzchni ok. 1.008 m2, e) ulica STEFANA GROTA ROWECKIEGO o powierzchni ok. 64 m2. 1.2. Część II: a) ulica KARNISZEWICKA (ul. Wspólna - ul. Torowa), strona północna o powierzchni ok. 2.371 m2, b) ulica POWSTAŃCÓW WARSZAWY, strona wschodnia o powierzchni ok. 820 m2, 1.3. Część III: a) ulica ŻEROMSKIEGO (ul. Zamkowa - ul. Partyzancka), strona wschodnia o powierzchni ok. 1.841 m2, b) ulica POŁUDNIOWA (ul. Moniuszki - ul. Orla), strona zachodnia o powierzchni ok. 1.060 m2. 1.4. Część IV: a) ulica KOŚCIUSZKI, strona zachodnia o powierzchni ok. 1.447 m2, b) ulica WSCHODNIA (ul. Sporna - ul. Dobra), strona północna o powierzchni ok. 202 m2, c) ulica EWANGELICKA, strona wschodnia o powierzchni ok. 247 m2, d) ulica PODLEŚNA (ul. 20 Stycznia - II droga osiedlowa), strona północna o powierzchni ok.320 m2, e) ulica PIOTRA SKARGI (Biedronka - ul. Nawrockiego), strona północna o powierzchni ok. 470 m2, f) ulica ŻELAZNA (ul. Partyzancka - ul. Karniszewicka), strona wschodnia o powierzchni ok. 687 m2, g) ulica św. JANA (ul. Partyzancka - ul. Karniszewicka), strona zachodnia o powierzchni ok. 734 m2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych według powyższego podziału. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) ulica PONIATOWSKIEGO, strona zachodnia - roboty rozbiórkowe wraz z wywozem gruzu, - koryta wykonywane mechanicznie gł. 30 cm i 20 cm z wywozem urobku, - ustawienie krawężnika 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem (Beton B-15), - wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10 cm na wjazdach, - wykonanie podbudowy z kruszywa gr. 15 cm na wjazdach, - ułożenie kostki gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej (Stabilizacja 5 Mpa), wjazdy - czerwona, chodnik szara, - ustawienie obrzeża 8x30x100 cm, - karczowanie pni wraz z ich wywozem, - regulacja pionowa dla urządzeń podziemnych, - remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej asfaltobetonem gr. 5 cm (uzupełnienie przy krawężniku) - wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu. b) ulica PONIATOWSKIEGO, strona wschodnia - roboty rozbiórkowe wraz z wywozem gruzu, - koryta wykonywane mechanicznie gł. 30 cm i 20 cm z wywozem urobku, - ustawienie krawężnika 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem (Beton B-15), - wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10 cm na wjazdach, - wykonanie podbudowy z kruszywa gr. 15 cm na wjazdach, - ułożenie kostki gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej (Stabilizacja 5 Mpa), wjazdy - czerwona, chodnik szara, - ustawienie obrzeża 8x30x100 cm, - karczowanie pni wraz z ich wywozem, - regulacja pionowa dla urządzeń podziemnych, - remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej asfaltobetonem gr. 5 cm (uzupełnienie przy krawężniku), - wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu. c) ulica SZARYCH SZEREGÓW (ul. Odrodzenia - ul. Robotnicza), strona zachodnia, - roboty rozbiórkowe wraz z wywozem gruzu, - koryta wykonywane mechanicznie gł. 30 cm i 20 cm z wywozem urobku, - wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10 cm na wjazdach, - wykonanie podbudowy z kruszywa gr. 15 cm na wjazdach, - ustawienie obrzeża 8x30x100 cm, - ułożenie kostki gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm (Stabilizacja 5 Mpa), - regulacja pionowa dla urządzeń podziemnych, - wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu. d) ulica POŁUDNIOWA (ul. Moniuszki - ul. Orla), strona zachodnia. - roboty rozbiórkowe wraz z wywozem gruzu, - ustawienie krawężnika 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem (Beton B-15), - koryta wykonywane mechanicznie gł. 30 cm i 20 cm z wywozem urobku, - wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10 cm na wjazdach, - wykonanie podbudowy z kruszywa gr. 15 cm na wjazdach, - ustawienie obrzeża 8x30x100 cm, - ułożenie kostki gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm (Stabilizacja 5 Mpa), - regulacja pionowa dla urządzeń podziemnych, - wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu. e) ulica STEFANA GROTA ROWECKIEGO - platforma zwalniająca ruch pojazdów - roboty rozbiórkowe wraz z wywozem gruzu, - wykonanie podbudowy betonowej gr. 12 cm (Beton B-15), - ułożenie kostki gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm (Stabilizacja 5 Mpa), - regulacja pionowa dla urządzeń podziemnych, - wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu. f) ulica KARNISZEWICKA (ul. Wspólna - ul. Torowa), strona północna - roboty rozbiórkowe wraz z wywozem urobku, - ustawienie krawężnika 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem (Beton B-15), - koryta wykonywane mechanicznie gł 30 cm i 15 cm z wywozem urobku, - wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10 cm na wjazdach, - wykonanie podbudowy z kruszywa gr. 15 cm na wjazdach, - ustawienie obrzeża 8x30x100 cm, - ułożenie kostki gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm (Stabilizacja 5 Mpa), - regulacja pionowa dla urządzeń podziemnych, - remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej asfaltobetonem gr. 5 cm (uzupełnienie przy krawężniku), - wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu. g) ulica POWSTAŃCÓW WARSZAWY, strona wschodnia - roboty rozbiórkowe wraz z wywozem gruzu, - ustawienie krawężnika 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem (Beton B-15), - koryta wykonywane mechanicznie gł. 30 cm i 15 cm z wywozem urobku, - wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10 cm na wjazdach, - wykonanie podbudowy z kruszywa gr. 15 cm na wjazdach, - ustawienie obrzeża 8x30x100 cm, - ułożenie kostki gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm (Stabilizacja 5 Mpa), - remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej asfaltobetonem gr. 5 cm (uzupełnienie przy krawężniku), - regulacja pionowa dla urządzeń podziemnych, - wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu. h) ulica ŻEROMSKIEGO (ul. Zamkowa - ul. Partyzancka), strona wschodnia, - roboty rozbiórkowe wraz z wywozem, - ustawienie krawężnika 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem (Beton B-15), - koryta wykonywane mechanicznie gł. 30 cm iu 15 cm z wywozem urobku, - wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10 cm na wjazdach, - wykonanie podbudowy z kruszywa gr. 15 cm na wjazdach, - ustawienie obrzeża 8x30x100 cm , - ułożenie kostki gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm (Stabilizacja 5 Mpa), - remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej asfaltobetonem gr. 5 cm (uzupełnienie przy krawężniku), - regulacja pionowa dla urządzeń podziemnych, - wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu, i) ulica MOKRA, strona południowa - roboty rozbiórkowe wraz z wywozem gruzu, - ustawienie krawężnika 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem (Beton B-15), - koryta wykonywane mechanicznie gł. 30 cm i 15 cm z wywozem urobku, - rury ochronne typu AROT, - podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem (Rm 1,5 Mpa), - wykonanie podbudowy z kruszywa gr. 15 cm, - ustawienie obrzeża 8x30x100 cm, - ułożenie kostki gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 4 cm (Stabilizacja 5 Mpa), - regulacja pionowa dla urządzeń podziemnych, - wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu. j) ulica KOŚCIUSZKI, strona zachodnia - roboty rozbiórkowe wraz z wywozem gruzu, - koryta wykonywane mechanicznie gł. 30 cm i 15 cm wraz z wywozem urobku, - wykonanie wrstwy odsączającej z piasku gr. 10 cm na wjazdach, - wykonanie podbudowy z kruszywa gr. 15 cm na wjazdach, - ustawienie obrzeża 8x30x100 cm, - ułożenie kostki gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm (Stabilizacja 5 Mpa) - regulacja pionowa dla urządzeń podziemnych, - karczowanie pni, - wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu, k) ulica WSCHODNIA (ul. Sporna - ul. Dobra), strona północna - koryta wykonywane mechanicznie gł. 35 cm i 10 cm z wywozem urobku, - wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10 cm na wjazdach, - wykonanie podbudowy z kruszywa gr. 15 cm na wjazdach, - ustawienie obrzeża 8x30x100 cm, - ułożenie kostki gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm. (Stabilizacja 5 Mpa), - regulacja pionowa dla urządzeń podziemnych, - wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu, l) ulica EWANGELICKA, strona wschodnia - roboty rozbiórkowe wraz z wywozem gruzu, - ustawienie krawężnika 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem (Beton B-15), - koryta wykonywane mechanicznie gł. 35 cm i 15 cm z wywozem urobku, - wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10 cm na wjazdach, - wykonanie podbudowy z kruszywa gr. 15 cm na wjazdach, - ustawienie obrzeża 8x30x100 cm, - ułożenie kostki gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm (Stabilizacja 5 Mpa), - wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu. ł) ulica PODLEŚNA (ul. 20 Stycznia - II droga wewnętrzna), strona północna - roboty rozbiórkowe wraz z wywozem gruzu, - koryta wykonywane mechanicznie gł. - ustawienie krawężnika 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem (Beton B-15), - ułożenie kostki gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm (Stabilizacja 5 Mpa), - wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu. m) ulica PIOTRA SKARGI (Biedronka - ul. Nawrockiego), strona północna - roboty rozbiórkowe wraz z wywozem gruzu, - koryta wykonywane mechanicznie glł 30 cm z wywozem urobku, - wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10 cm na wjazdach, - wykonanie podbudowy z kruszywa gr. 15 cm na wjazdach, - ustawienie obrzeża 8x30x100 cm, - ułożenie kostki gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm (Stabilizacja 5 Mpa), - regulacja pionowa dla urządzeń podziemnych, - wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu n) ulica ŻELAZNA (ul. Partyzancka - ul. Karniszewicka), strona wschodnia - roboty rozbiórkowe wraz z wywozem gruzu, - koryta wykonywane mechanicznie gł. 30 cm z wywozem urobku, - ustawienie krawężnika 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem (Beton B-15), - wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10 cm na wjazdach, - wykonanie podbudowy z kruszywa gr. 15 cm na wjazdach, - ustawienie obrzeża 8x30x100 cm, - ułożenie kostki gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm (Stabilizacja 5 Mpa), - regulacja pionowa dla urządzeń podziemnych, - wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu o) ulica św. JANA (ul. Partyzancka - ul. Karniszewicka), strona zachodnia - roboty rozbiórkowe wraz z wywozem gruzu, - koryta wykonywane mechanicznie gł. 30 cm z wywozem urobku, - ustawienie krawężnika 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem (Beton B-15), - wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10 cm na wjazdach, - wykonanie podbudowy z kruszywa gr. 15 cm na wjazdach, - ustawienie obrzeża 8x30x100 cm, - ułożenie kostki gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm (Stabilizacja 5 Mpa), - regulacja pionowa dla urządzeń podziemnych, - wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu 3. Zakres prac szczegółowo określa dokumentacja projektowo - kosztorysowa, na która składają się: 1) Materiały zgłoszeniowe niezbędne do realizacji robót budowlanych, a wynikające z przepisów ustawy Prawo Budowlane - załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3) Kosztorysy nakładcze (przedmiar robót) - załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: miasto Pabianice. 5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia, datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania końcowego bezusterkowego protokołu odbioru końcowego, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego. 6. Termin realizacji zamówienia: od momentu podpisania umowy: 1) Część I - do dnia 31.10.2016 roku, 2) Część II - do dnia 31.10.2016 roku, 3) Część III - do dnia 31.08.2016 roku, 4) Część IV - do dnia 31.08.2016 roku, Zamawiający wymaga aby Wykonawca po podpisaniu umowy przedstawił harmonogram terminowy wykonywania robót. 7. Uwagi realizacyjne: 1) Zamawiający informuje, że przedstawiony przedmiar jest dokumentem pomocniczym. Umowa zostanie zawarta za cenę ryczałtową obejmującą zakres rzeczowy zamówienia określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a kwota wynagrodzenia ryczałtowego stanowić będzie wartość zobowiązania. 2) Wykonawca przed złożeniem oferty powinien dokonać wizji lokalnej w terenie, 3) Wykonawca będzie zwolniony z ponoszenia opłat za zajęcie pasa drogowego w trakcie realizacji zamówienia w okresie narzuconym przez Zamawiającego, w przypadku niedotrzymania określonego przez Zamawiającego czasookresu realizacji, oprócz naliczenia kar umownych, Wykonawca będzie ponosił opłaty za zajęcie pasa drogowego według obowiązujących stawek, 4) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania, uzgodnienia i wdrożenia na swój koszt projektów tymczasowej organizacji ruchu oraz po zakończeniu prac do przywrócenia stanu pierwotnego, 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo udzielenia zamówienia uzupełniającego do wysokości 50% zamówienia podstawowego. 6) Od daty protokolarnego przekazania terenu robót do chwili protokolarnego odbioru robót Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec osób trzecich oraz Zamawiającego za wszelkie szkody powstałe na tym terenie i w przedmiocie umowy. 7) W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia punktów osnowy geodezyjnej znajdujących się w miejscach prowadzonych robót Wykonawca odtworzy te punkty na własny koszt. 8) Uzyskany w toku prowadzonych prac materiał w postaci płyt chodnikowych, krawężnika, obrzeży trawnikowych Zamawiający zagospodarowuje we własnym zakresie jako utwardzenie innych dróg gminnych, do Wykonawcy należy tylko jego transport we wskazane przez Zamawiającego miejsce. 8. Warunki finansowe rozliczeń: a). Zamawiający dopuszcza możliwość fakturowania etapowego (wystawiania faktur częściowych) z zastrzeżeniem, iż będzie to rozumiane jako fakturowanie etapowe dla poszczególnych ulic, podstawą wystawienia faktur (częściowych lub końcowej) będzie obustronnie podpisany protokół odbioru robót częściowych lub końcowy; Obowiązkiem Wykonawcy jest udokumentowanie w sposób określony obowiązującymi przepisami prawa prawidłowe pod względem jakościowym i rzeczowym wykonanie robót. Do odbioru końcowego należy załączyć: obmiar wykonywanych robót potwierdzony przez kierownika budowy, inspektora nadzoru, certyfikaty, deklaracje zgodności, atesty na wbudowane materiały, protokoły prób i regulacji oraz inne dokumenty niezbędne do oceny prawidłowości wykonanych robót. b). przebieg czynności odbiorowych: a. Zakończenie wykonania robót Wykonawca zgłasza na piśmie Zamawiającemu. b. Odbiór dokonywany będzie w oparciu o SIWZ, obowiązujące przepisy prawa budowlanego i Polskie Normy c. Zamawiający zobowiązuje się przystąpić do odbioru końcowego wykonanych robót w ciągu 7 dni od dnia ich zakończenia i zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości do obioru końcowego. d. Zamawiający dokonuje odbioru z udziałem Wykonawcy i po powiadomieniu właściwych organów. Wykonawca dostarczy dokumenty i zezwolenia niezbędne do odbioru robót i użytkowania obiektów. c). każdorazowo wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie min. 21 dni od daty otrzymania oryginału prawidłowo wystawionej faktury (rachunku), ostateczny termin płatności zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy - Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu płatności zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty - vide kryterium oceny ofert. d). podane w ofercie wynagrodzenie jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. e). sposób rozliczeń - wynagrodzenie ryczałtowe określone na podstawie kosztorysu ofertowego złożonego przez Wykonawcę na etapie ofertowania. 9. Kody CPV: - 45.23.32.22 - 1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Uwaga: 1. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. W przypadku wystąpienia w kosztorysie nakładczym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych nazw własnych, wskazujących na konkretnych producentów materiałów i urządzeń, należy traktować je jako przykładowe. 2. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 3. Wykonawca winien wszelkie koszty związane z w/w czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności wynagrodzenia wykonawcy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zdizm.pabianice.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach