Gmina Łabiszyn ogłasza przetarg
- Adres: 89-210 Łabiszyn, pl. 1000-lecia
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 384 40 52 , fax. 52 384 41 77
- Data zamieszczenia: 2018-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Łabiszyn
pl. 1000-lecia 1
89-210 Łabiszyn, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 384 40 52, fax. 52 384 41 77
REGON: 092351200 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.labiszyn.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa i przebudowa kanalizacji w m. Łabiszyn – etap II - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1)Przedmiotem zamówienia jest budowa i przebudowa kanalizacji w miejscowości Łabiszyn. 2) Zakres robót obejmuje: a) przebudowę: - kanału grawitacyjnego kanalizacji sanitarnej z rur PVC 160 mm – 83 mb; - kanału grawitacyjnego kanalizacji deszczowej z rur PVC 160 mm – 66 mb; - kanału grawitacyjnego kanalizacji deszczowej z rur PVC 315 mm – 248 mb; - kanału grawitacyjnego kanalizacji deszczowej z rur PVC 400 mm – 111 mb; b) budowę: - kanału grawitacyjnego kanalizacji sanitarnej z rur PVC 200 mm – 935 mb + odcinki rozprężne na kanałach tłocznych (2x6 m) – 12 mb; - kanału tłocznego z rur PEHD 90 mm – 264 mb; - kanału tłocznego z rur PEHD 50 mm – 200 mb; c) budowę przepompowni ścieków zlokalizowanych na: - dz. nr 470/1 (wjazd od ul. Szubińskiej, Łabiszyn); - dz. nr 455 (ul. Mickiewicza, Łabiszyn); - dz. nr 514 (ul. Parkowa, Łabiszyńska Wyspa); 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został ujęty w: Załączniku nr 7 - przedmiar Załączniku nr 8 - dokumentacja projektowa część opisowa Załączniku nr 9 - dokumentacja projektowa rys. 1 Załączniku nr 10 – dokumentacja projektowa rys. 2 Załączniku nr 11– dokumentacja projektowa rys. 3 Załączniku nr 12 – dokumentacja projektowa rys. 4 Załączniku nr 13 – dokumentacja projektowa rys. 5 Załączniku nr 14 – dokumentacja projektowa rys. 6 Załączniku nr 15 – dokumentacja projektowa rys. 7 Załączniku nr 16 – dokumentacja projektowa rys. 8 Załączniku nr 17 – dokumentacja projektowa rys. 9 Załączniku nr 18 – dokumentacja projektowa rys. 10 Załączniku nr 19 – dokumentacja projektowa rys. 11 Załączniku nr 20 – dokumentacja projektowa rys. 12 Załączniku nr 21 – dokumentacja projektowa rys. 13 Załączniku nr 22 – dokumentacja projektowa rys. 14 Załączniku nr 23 – dokumentacja projektowa rys. 15 Załączniku nr 24 – dokumentacja projektowa rys. 16 Załączniku nr 25 – dokumentacja projektowa rys. 17 Załączniku nr 26 – dokumentacja projektowa rys. 18 Załączniku nr 27 – dokumentacja projektowa rys. 19 Załączniku nr 28 – dokumentacja projektowa rys. 20 Załączniku nr 29 – dokumentacja projektowa rys. 21 Załączniku nr 30 – dokumentacja projektowa rys. 22 Załączniku nr 31 – dokumentacja projektowa rys. 23 Załączniku nr 32 – dokumentacja projektowa zasilania i sterowania przepompownią Mickiewicza cz. 1 Załączniku nr 33 - dokumentacja projektowa zasilania i sterowania przepompownią Mickiewicza cz. 2 Załączniku nr 34 - dokumentacja projektowa zasilania i sterowania przepompownią Parkowa cz. 1 Załączniku nr 35 - dokumentacja projektowa zasilania i sterowania przepompownią Parkowa cz. 2 Załączniku nr 36 - dokumentacja projektowa zasilania i sterowania przepompownią Szubińska cz. 1 Załączniku nr 37 - dokumentacja projektowa zasilania i sterowania przepompownią Szubińska cz. 2 4) Rękojmia. Zamawiający wymaga udzielenia min. 36 miesięcy rękojmi, (zgodnie kodeksem cywilnym) na wykonane prace związane z przedmiotem zamówienia. Rękojmia stanowi kryterium oceny ofert i podlega ocenie, wykonawca będzie zobligowany do określenia długości rękojmi w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ. 5) Jeżeli dokumentacja projektowa wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń nazwy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45330000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 65 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt pięć tysięcy złotych 00/100) 2.Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy „PAŁUKI” Żnin O/Łabiszyn Nr 78 8181 0000 0015 0024 2000 0009 4.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Miejski w Łabiszynie, ul. Plac 1000- lecia 1 w kancelarii pok. 14, lub załączyć do oferty. 6.Niewniesienie wadium w terminie w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości min. 2 900 000 zł, (słownie: dwa miliony dziewięćset tysięcy złotych 00/100)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ) wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ b) kosztorys ofertowy stanowiący integralną część formularza ofertowego 3) UWAGA! Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia kopert z ofertami, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy – wg załączonego do SIWZ wzoru. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont sieci wodociągowej w miejscowości Popowo wraz z remontem przyłączy wodociągowych w miejscowości Popowo i Ostrowo – etap III
Dodano: 2024-03-14 - Remont sanitariatów w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego przy ul. Targowej 13-15 w Toruniu
Dodano: 2024-01-04 - Remont instalacji deszczowej i drenażowej wokół budynku „Ośrodek Chopinowski”
Dodano: 2023-10-11 - Remont odcinka sieci wodociągowej, remont przyłączy wodociągowych oraz dozbrojenie sieci w miejscowościach Popowo i Ostrowo
Dodano: 2023-09-03 - Remont instalacji deszczowej i drenażowej wokół budynku „Ośrodek Chopinowski”
Dodano: 2023-08-18 - Remont odcinka sieci wodociągowej, remont przyłączy wodociągowych oraz dozbrojenie sieci w miejscowościach Popowo i Ostrowo
Dodano: 2023-07-19 - Tryb podstawowy bez negocjacji „Budowa kolektora kanalizacji sanitarnej na odcinku Wieszki-Janowo-Paterek Gmina Nakło nad Notecią”.
Dodano: 2023-05-30 - Wykonanie prac konserwacyjnych i usuwanie awarii w zakresie instalacji elektrycznej, odgromowej i domofonowej (...) w okresie od 01.10.2022 r. do 30.09.2023 r.
Dodano: 2022-09-07 - Termomodernizacja wraz z przebudową instalacji grzewczej budynku przy Al. Sportowców 1-3 w Grudziądzu.
Dodano: 2022-08-05 - Przebudowa sieci wodociągowej na terenie Centrum Onkologii w Bydgoszczy
Dodano: 2022-07-29