Przetargi.pl
Budowa i przebudowa infrastruktury drogowej na terenie gminy Brześć Kujawski

GMINA BRZEŚĆ KUJAWSKI ogłasza przetarg

  • Adres: 87-880 Brześć Kujawski, pl. Władysława Łokietka 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (54)2316310 , fax. (54)2316324
  • Data zamieszczenia: 2023-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA BRZEŚĆ KUJAWSKI
    pl. Władysława Łokietka 1
    87-880 Brześć Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. (54)2316310, fax. (54)2316324
    REGON: 910866815
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzesckujawski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa i przebudowa infrastruktury drogowej na terenie gminy Brześć Kujawski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1: Budowa drogi i dróg rowerowych na osiedlu Archeologów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Branża drogowa:Zaprojektowano ulicę Archeologów o szerokości 5.00m. Nawierzchnia z kostki betonowej koloru szarego gr. 8 cm obramowana krawężnikiem betonowym wyniesionym 15x30 na ławie z oporem z betonu C 12/15. Pochylenie poprzeczne daszkowe skierowane do zewnątrz równe 2.00%. Zjazdy do posesji w ciągu drogi rowerowej z kostki betonowej koloru grafitowego gr. 8 cm, a w ciągu drogi dla pieszych i rowerów z betonu asfaltowego AC 0/8 gr. 5 cm. Szerokość zjazdów zmienna i wynosi 3.70m - 5.00 m. Obramowanie zjazdów za pomocą wtopionego opornika betonowego 15x25 na ławie z oporem z betonu C 12/15, a od strony ulicy betonowym krawężnikiem najazdowym 15x22. Jednostronna ścieżka rowerowa z kostki betonowej koloru szarego gr. 6 cm i szerokości 2.50m, obramowana krawężnikiem betonowym wyniesionym 15x30 na ławie z oporem z betonu C 12/15 oraz obrzeżem betonowym 8x30 na ławie z oporem z betonu C 12/15. Jednostronna droga dla pieszych i rowerów o szerokości 2.50m z betonu asfaltowego AC 0/8, obramowana krawężnikiembetonowym wyniesionym 15x30 na ławie z oporem z betonu C 12/15 oraz obrzeżem betonowym 8x30 na ławie z oporem z betonu C 12/15. Woda opadowa zostanie odprowadzona do projektowanej kanalizacji deszczowej zgodnie z projektem sanitarnym.Zestawienie powierzchni:· nawierzchnia ulicy Archeologów z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm koloruszarego -2780 m2,· nawierzchnia ścieżki rowerowej z betonowej kostki brukowej gr. 6 cm koloru szarego -1200 m2,· nawierzchnia zjazdów z betonu asfaltowego AC 0/8 gr. 5 cm -160 m2,· nawierzchnia drogi dla pieszych i rowerów z betonu asfaltowego AC 0/8 gr. 5 cm - 1250 m2,nawierzchnia zjazdów z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm koloru grafitowego -200 m2,· teren biologicznie czynny- humus z obsianiem trawą -1320 m2.Branża kanalizacyjna:Przedmiotem opracowania jest projekt budowy sieci kanalizacji deszczowejodprowadzającej podczyszczonych wód opadowych i roztopowych projektowanym rurociągiem z ulicy Archeologów oraz na odcinku od skrzyżowania z ul. Książąt Kujawskich do skrzyżowania z ul. Archeologów w Brześciu Kujawskim. Wod opadowe i roztopowe zostaną odprowadzone do zaprojektowanego kolektora kanalizacji deszczowej a następnie do separatora i jeziora Cmentowo.W zakresie działek o nr ewidencyjnych: 12/118, 112/109, 112/116, 112/28, 112/29 (na odcinku od skrzyżowania z ul. Książąt Kujawskich do skrzyżowania z ul. Archeologów), obręb ewidencyjny Brześć Kujawski – Miasto, Numer obrębu 2.Informację sporządzono na podstawie art.34,ust.3, pkt 5 oraz art.20, ust.1 , pkt 1c, ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2020 r., poz. 1333 ze zm.). Projektowana infrastruktura techniczna będzie realizowana na przedmiotowych działkach zgodnie z obowiązującymi przepisami.Zgodnie z art.3 pkt 20 ustawy jw., przedmiotowa inwestycja – budowa sieci kanalizacji deszczowej w granicach działek pasa dróg gminnych oraz w granicach terenów właścicieli, od których inwestor posiada zgody na wykonanie sieci wodociągowej i kanalizacyjnych, podanych w niniejszym projekcie, nie wywoła ograniczeń w zagospodarowaniu , w tym zabudowy otaczającego terenu. Infrastruktura techniczna użytkowa zgodnie z jej przeznaczeniem nie naruszy interesu osób trzecich.Branża elektryczna:Zamierzonym sposobem użytkowania projektowanego obiektu budowlanego będzie oświetlenie uliczne, które będzie oświetlać ulicę ARCHEOLOGÓW w BRZEŚCIU KUJAWSKIM. Wykorzystanie oświetlenia planowane jest w ramach aktualnych potrzeb związanych z bieżącym użytkowaniem drogi publicznej, poprawieniem bezpieczeństwa i komfortu mieszkańców.Niniejsza dokumentacja zawiera zakres rzeczowy obejmujący:. ustawienie słupów oświetleniowych stożkowych serii SPA-F/6/1 o wysokości 6 m szt. 21z herbem Brześcia Kujawskiego i wysięgnikami dł. 0,75m,. montaż opraw serii LED typu IZYLUM 1 /10LED/700mA/NW740/5306/23,6W szt. 13 oraz typu IZYLUM 2 /30LED/550mA/NW740/5306/51,5W szt. 8 w obszarze planowanych przejść dla pieszych/rowerzystów,ze zintegrowanymi źródłami światła serii LED,. ułożenie kabli oświetleniowych typu YAKXS 4×35mm2 o dł. trasy 572 m (dł. materiału 665 m),. rozbudowę istn. szafki sterującej oświetleniem ulicy Królewskiej typu SOU-1×RBK-00+2×RBK- 00/F (przygotowanie do zasilania proj. obw. 02).W przypadku użycia nazw własnych należy rozumieć, że zostały one wykorzystane dla celów dokumentacyjnych i obliczeniowych. W każdym takim przypadku należy rozumieć, że dotyczy to urządzeń, materiałów równoważnych o nie gorszych parametrach.Przedmiot zamówienia spełnia wymogi art. 100 ust. 1 ustawy Pzp.Szczegółowy opis prac w dokumentacji technicznej.Termin wykonania: 10-2023 r.Termin płatności: przelew przy zastosowaniu mechanizmu podzielonej płatności (MPP) w terminie 30 dni od złożenia faktury, w tym:- płatność częściowa w czerwcu 2024 r. – do 60 % wartości ryczałtowej robót,- płatność końcowa (po zakończeniu wszystkich prac na podstawie protokołu odbioru wykonanych robót).Okres gwarancji: minimum 48 miesięcy oraz okres rękojmi równy okresowi gwarancji. Jednocześnie Zamawiający wskazuje 84-miesięczny maksymalny okres gwarancji (Gmax).Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, obejmujące bezpośrednie, fizyczne wykonanie wszystkich robót ogólnobudowlanych.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnychInformacje dotyczące oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp:Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.Część 2: Przebudowa drogi gminnej Gustorzyn -Aleksandrowo - Brzezie - ETAP I Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Zakres obejmuje:· ułożenie nawierzchni drogi z betonu asfaltowego AC 11S gr. 4 cm – 4930 m2,· ułożenie nawierzchni zjazdów z KŁSM 0/31.5 gr. 8 cm – 60 m2,· ułożenie nawierzchni pobocza z KŁSM 0/31.5 gr. 8 cm – 1450 m2,· wymiana dwóch przepustów o długości 9.00 i 13.00 mb z HDPE i śr. 400mmPodstawowe parametry techniczneProjektuje się drogę gminną o szerokości 5.00m i długości 973,70 mb. Pochylenie poprzeczne drogi gminnej daszkowe równe 2.00%. Obustronne pobocze o szerokości 0.75m i pochyleniu 8.00%. Zjazdy na pola z KŁSM 0/31.5m .Pozostałe parametry drogi gminnej:· klasa techniczna -D (dojazdowa),· prędkość projektowa- 40 km/h· kategoria ruchu -KR 1W przypadku użycia nazw własnych należy rozumieć, że zostały one wykorzystane dla celów dokumentacyjnych i obliczeniowych. W każdym takim przypadku należy rozumieć, że dotyczy to urządzeń, materiałów równoważnych o nie gorszych parametrach.Przedmiot zamówienia spełnia wymogi art. 100 ust. 1 ustawy Pzp.Szczegółowy opis prac w dokumentacji technicznej.Termin wykonania: 10-2023 r.Termin płatności: przelew przy zastosowaniu mechanizmu podzielonej płatności (MPP) w terminie 30 dni od złożenia faktury, w tym:- płatność częściowa w czerwcu 2024 r. – do 60 % wartości ryczałtowej robót,- płatność końcowa (po zakończeniu wszystkich prac na podstawie protokołu odbioru wykonanych robót).Okres gwarancji: minimum 48 miesięcy oraz okres rękojmi równy okresowi gwarancji. Jednocześnie Zamawiający wskazuje 84-miesięczny maksymalny okres gwarancji (Gmax).Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, obejmujące bezpośrednie, fizyczne wykonanie wszystkich robót ogólnobudowlanych.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnychInformacje dotyczące oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp:Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.Część 3: Przebudowa chodnika w m. Dubielewo Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:Zakres przebudowy obejmuje:· ułożenie nawierzchni chodnika z kostki brukowej koloru szarego grubości 8 cm - 2490 m2,· ułożenie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej koloru grafitowego grubości 8 cm - 470 m2,· doświetlenie przejścia dla pieszych oświetleniem LED zasilanym solarnie- 2 szt.· regulacja istniejących studni i zaworów infrastruktury towarzyszącej,· ustawienie krawężnika betonowego najazdowego 15x22 na ławie betonowej z oporem z C 12/15 – 150 mb,· ustawienie opornika betonowego wtopionego 12x25 na ławie betonowej z oporem z C 12/15 – 300 mb.ustawienie krawężnika betonowego wyniesionego 15x30 na ławie betonowejz oporem z C 12/15 – 85 mb,· ustawienie obrzeża betonowego wyniesionego 8x30 na ławie betonowej z oporem z C 12/15 – 2180 mb,· wymiana bariery U-11a o długości 18.00 mb.Podstawowe parametry techniczneChodnik w ciągu drogi gminnej nr 190407C w granicach opracowania w miejscowości Dubielewo gmina Brześć Kujawski o długości ca 1050 mb. Nawierzchnia z betonowej kostki brukowej ograniczona obustronne betonowym obrzeżem betonowym 8x30 na ławie betonowej z betonu C 12/15. Zakres przebudowy obejmuje ułożenie nawierzchni chodnika o stałej szerokości 200m, ograniczonego obustronnie obrzeżem betonowym wraz z przebudową nawierzchni zjazdów oraz montaż dwóch lamp oświetlenia ulicznego na potrzeby doświetlenia przejścia dla pieszych.W przypadku użycia nazw własnych należy rozumieć, że zostały one wykorzystane dla celów dokumentacyjnych i obliczeniowych. W każdym takim przypadku należy rozumieć, że dotyczy to urządzeń, materiałów równoważnych o nie gorszych parametrach.Przedmiot zamówienia spełnia wymogi art. 100 ust. 1 ustawy Pzp.Szczegółowy opis prac w dokumentacji technicznej.Termin wykonania: 10-2023 r.Termin płatności: przelew przy zastosowaniu mechanizmu podzielonej płatności (MPP) w terminie 30 dni od złożenia faktury - płatność końcowa (po zakończeniu wszystkich prac na podstawie protokołu odbioru wykonanych robót).Okres gwarancji: minimum 48 miesięcy oraz okres rękojmi równy okresowi gwarancji. Jednocześnie Zamawiający wskazuje 84-miesięczny maksymalny okres gwarancji (Gmax).Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, obejmujące bezpośrednie, fizyczne wykonanie wszystkich robót ogólnobudowlanych.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnychInformacje dotyczące oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp:Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.Temat: Część 4: Przebudowa chodnika przy ul. Szkolnej w Brześciu Kujawskim Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Zakres przebudowy obejmuje:· ułożenie nawierzchni chodnika z kostki brukowej koloru szarego grubości 8 cm - 1285 m2,· ułożenie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej koloru grafitowego grubości 8 cm - 30 m2,· regulacja istniejących studni i zaworów infrastruktury towarzyszącej,· ustawienie krawężnika betonowego najazdowego 15x22 na ławie betonowej z oporem z C 12/15 – 12 mb,· ustawienie opornika betonowego wtopionego 15x25 na ławie betonowej z oporem z C 12/15 – 25 mb.· ustawienie krawężnika betonowego wyniesionego 15x30 na ławie betonowejz oporem z C 12/15 – 565 mb,· ustawienie obrzeża betonowego wyniesionego 8x30 na ławie betonowej z oporem z C 12/15 – 590 mb,· wymiana bariery U-11a o długości 18.00 mb.Podstawowe parametry techniczneChodnik w ciągu ulicy Szkolnej w Brześciu Kujawskim o długości ca 595 mb. Nawierzchnia z betonowej kostki brukowej ograniczona betonowym obrzeżem betonowym 8x30 na ławie betonowej z betonu C 12/15, a od strony ulicy Szkolnej krawężnikiem betonowym 15x30 na ławie betonowej z betonu C 12/15 . Zakres przebudowy obejmuje ułożenie nawierzchni chodnika o stałej szerokości 200m wraz z przebudową nawierzchni zjazdów.W przypadku użycia nazw własnych należy rozumieć, że zostały one wykorzystane dla celów dokumentacyjnych i obliczeniowych. W każdym takim przypadku należy rozumieć, że dotyczy to urządzeń, materiałów równoważnych o nie gorszych parametrach.Przedmiot zamówienia spełnia wymogi art. 100 ust. 1 ustawy Pzp.Szczegółowy opis prac w dokumentacji technicznej.Termin wykonania: 10-2023 r.Termin płatności: przelew przy zastosowaniu mechanizmu podzielonej płatności (MPP) w terminie 30 dni od złożenia faktury - płatność końcowa (po zakończeniu wszystkich prac na podstawie protokołu odbioru wykonanych robót).Okres gwarancji: minimum 48 miesięcy oraz okres rękojmi równy okresowi gwarancji. Jednocześnie Zamawiający wskazuje 84-miesięczny maksymalny okres gwarancji (Gmax).Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, obejmujące bezpośrednie, fizyczne wykonanie wszystkich robót ogólnobudowlanych.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnychInformacje dotyczące oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp:Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:Dla części zamówienia nr 1: 50 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100 PLN)Dla części zamówienia nr 2: 35 000.00 PLN (słownie: trzydzieści pięć tysięcy 00/100 PLN)Dla części zamówienia nr 3: 20 000.00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100 PLN)Dla części zamówienia nr 4: 10 000.00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 PLN)2. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 2023-11-02 do godz. 09:30, według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 462).3. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 2023-12-01.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Kujawsko-Dobrzyński Bank Spółdzielczy O/Brześć Kuj 78 9550 0003 2003 0022 6341 0005 (w tytule przelewu zaleca się wpisać nazwę i sygnaturę postępowania). Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji oraz powinno zawierać:1) wskazanie Beneficjenta poręczenia lub gwarancji, którym musi być Gmina Brześć Kujawski, pl. Władysława Łokietka 1 , 87-880 Brześć Kujawski;2) nazwę i adres siedziby Wykonawcy;3) kwotę i termin ważności gwarancji/poręczenia;4) bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy poręczenia lub gwarancji do zapłaty kwoty wadium, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.6. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.7. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, wystąpi odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja ekonomiczna lub finansowaDla części 1:Zamawiający wymaga dołączenia do oferty informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę minimum 2 000 000,00 zł.Zamawiający wymaga dołączonej do oferty polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 2 000 000,00 zł.Dla części 2:Zamawiający wymaga dołączenia do oferty informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę minimum 1 000 000,00 zł.Zamawiający wymaga dołączonej do oferty polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 1 000 000,00 zł.Dla części 3:Zamawiający wymaga dołączenia do oferty informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę minimum 700 000,00 zł.Zamawiający wymaga dołączonej do oferty polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 700 000,00 zł.Dla części 4:Zamawiający wymaga dołączenia do oferty informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę minimum 300 000,00 zł.Zamawiający wymaga dołączonej do oferty polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 300 000,00 zł.Zdolność techniczna lub zawodowaDla części 1:Zamawiający wymaga wykazania w załączniku nr 6 do SWZ co najmniej 2 roboty budowlane branży drogowej o wartości minimum 1 500 000,00 zł brutto każda.Dla części 2:Zamawiający wymaga wykazania w załączniku nr 6 do SWZ co najmniej 2 roboty budowlane branży drogowej o wartości minimum 1 200 000,00 zł brutto każda.Dla części 3:Zamawiający wymaga wykazania w załączniku nr 6 do SWZ co najmniej 2 roboty budowlane branży drogowej o wartości minimum 800 000,00 zł brutto każda.Dla części 4:Zamawiający wymaga wykazania w załączniku nr 6 do SWZ co najmniej 2 roboty budowlane branży drogowej o wartości minimum 350 000,00 zł brutto każda.Dla części 1, 2, 3 i 4:Zamawiający wymaga wykazania w załączniku nr 7 do SWZ co najmniej kierownika budowy posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjno-drogowej.Dla części 1:Zamawiający wymaga wykazania w załączniku nr 7 do SWZ co najmniej inspektora nadzoru posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.Dla części 1:Zamawiający wymaga wykazania w załączniku nr 7 do SWZ co najmniej osoby posiadającej uprawnienia budowalne w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych wentylacyjnych, gazowych i wodociągowych do projektowania bez ograniczeń.Zdolność do występowania w obrocie gospodarczymO udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie (załącznik nr 5 do SWZ) na zasadzie spełnia/nie spełnia.Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówO udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie (załącznik nr 5 do SWZ) na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-02

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach