Gmina Fałków ogłasza przetarg
- Adres: 26-260 Fałków, ul. Zamkowa
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 447 873 535 , fax. 447 873 535
- Data zamieszczenia: 2020-01-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Fałków
ul. Zamkowa 1 A
26-260 Fałków, woj. świętokrzyskie
tel. 447 873 535, fax. 447 873 535
REGON: 59064806600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.falkow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa i montaż elementów małej architektury - siłowni zewnętrznej, placów zabaw, altany, ławek i koszy na śmieci - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia podzielony jest na części i obejmuje: a) Część I – Budowa siłowni zewnętrznej b) Część II – Rozbudowa dwóch placów zabaw c) Część III – Budowa rekreacyjnej altany d) Część IV – Montaż ławek i koszy na śmieci Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla każdej z części opisano w Projektach Technicznych robót a także oraz pomocniczo w przedmiarach. Szczegółowe warunki i zakres zamówienia określono we wzorze umowy. Przygotowane na podstawie przedmiarów kosztorysy ofertowe, należy dostarczyć do zamawiającego przed podpisaniem umowy. Wyliczona cena jest ceną ryczałtową i nie będzie zmieniana bez względu na ewentualne różnice pomiędzy przedmiarem, a projektem budowlanym. Powyższe dokumenty stanowią integralną część SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – na jedną lub dowolną ilość części Należy zamontować materiały wskazane w projekcie budowlanym, przedmiarach lub równoważne. Jeżeli w dokumentacji przetargowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie Zmawiający w każdym przypadku dopuszcza rozwiązania równoważne. Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zadanie realizowane jest w ramach Projektu nr RPSW.06.05.00-26-0004/17 pn. „Poprawa jakości życia mieszkańców Fałkowa poprzez rewitalizację zdegradowanych obszarów miejscowości”, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, Działanie 6.5 „Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich” Okres gwarancji: nie mniej niż 24 miesięce od daty odbioru zadania bez wad dotyczy wszystkich części. (uwaga: deklarowany okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert) Termin wykonania: do 30.06.2020r – dotyczy wszystkich części Uwaga: Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp polegających na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy P.Z.P. wymaga, aby wszystkie osoby wykonujące bezpośrednio roboty budowlane i montażowe były zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212140-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: a) dla części I - 2.000,00 zł słownie: dwa tysiące złotych b) dla części II - 2.000,00 zł słownie: dwa tysiące złotych dla pozostałych części III i IV zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie (dotyczy wszystkich części)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać: 1. Formularz ofertowy-wg załącznika nr 1; 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 2; 3.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia-wg załącznika nr 3; 4. Pełnomocnictwo-o ile dotyczy; 5.Dowód wniesienia wadium-o ile dotyczy ( w przypadku wniesienia wadium w gotówce, nie ma obowiązku przedkładania takiego dowodu a jedynie się to zaleca)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa i montaż altany w parku podworskim w Fałkowie
Dodano: 2020-11-16 - Rozbudowa i doposażenie placu zabaw przy Samorządowym Przedszkolu w Bukowie
Dodano: 2019-08-21 - Wykonanie zadań inwestycyjnych pn.: 1. Budowa ośrodka rekreacyjnego przy Szkole Podstawowej nr 27 w Kielcach, ul. Marszałkowska 96, 2. Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 27 w Kielcach, ul. Marszałkowska 96
Dodano: 2019-07-05 - Budowa Otwartych Stref Aktywności w Gminie Małogoszcz.
Dodano: 2019-06-11 - Dostawa i montaż urządzeń siłowni zewnętrznych na terenie Środowiskowego Domu Samopomocy w Połańcu
Dodano: 2018-09-26 - Dostawa i montaż urządzeń siłowni zewnętrznych na terenie Środowiskowego Domu Samopomocy w Połańcu
Dodano: 2018-09-14 - Dostawa i montaż urządzeń siłowni zewnętrznych na terenie Środowiskowego Domu Samopomocy w Połańcu
Dodano: 2018-09-04 - Budowa miejsca aktywności lokalnej na Osiedlu Sady – etap I
Dodano: 2018-06-07 - Budowa siłowni zewnętrznych, placów zabaw i boisk na terenie gminy Połaniec.
Dodano: 2018-02-22