Miejskie Przedszkole nr 41 z Oddziałami Integracyjnymi w Katowicach ogłasza przetarg
- Adres: 40750 Katowice, ul. Koraszewskiego
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 322 029 295 , fax. 322 029 295
- Data zamieszczenia: 2018-07-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedszkole nr 41 z Oddziałami Integracyjnymi w Katowicach
ul. Koraszewskiego 6
40750 Katowice, woj. śląskie
tel. 322 029 295, fax. 322 029 295
REGON: 27055436700000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa i modernizacja ogrodu przedszkolnego oraz pozostałe prace remontowe w otoczeniu Miejskiego Przedszkola nr 41 z Oddziałami Integracyjnymi w Katowicach przy ul. Koraszewskiego 6 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na odwodnieniu i utwardzeniu terenu, wykonaniu trawników dywanowych oraz wykonaniu nawierzchni bezpiecznej poliuretanowej, chodników z kostki betonowej oraz montażu nowych urządzeń zabawowych. Teren inwestycji znajduje się w przy Miejskim Przedszkolu nr 41 z Oddziałem Integracyjnym znajdującym się przy Ul. Koraszewskiego 6 w Katowicach na działce o nr ewidencji geodezyjnej 1579/97; 1558/97; 1560/97; 1562/97. 1. Budowa i modernizacja ogrodu przedszkolnego: W części zachodniej działki należy wykonać modernizację ogrodu przedszkolnego polegającą na instalacji urządzeń zabawowych i wykonaniu dojść wraz z utwardzonymi placami wykończonymi nawierzchnią poliuretanową. Placyki na których będą instalowane urządzenia zostały zaprojektowane w formie okręgów różnokolorowych połączonych ze sobą ścieżką • Montaż urządzeń zabawowo-sprawnościowych oraz elementów małej architektury: o Dżungla – 1 szt. o Kolorowy ogród – 1 szt. o Huśtawka– 1 szt. o Bocianie gniazdo – 1 szt. o Piaskownica zamykana– 1 szt. o Huśtawka równważne – 1 szt. o Ławeczka wraz z stolikami – 1 szt. o Kosz na śmieci- 1 szt. • drobne roboty uzupełniające. 2. Pozostałe prace remontowe w otoczeniu Przedszkola: W części północnej terenu wzdłuż granicy działki należy wykonać naturalny system odwodnienia działki zapobiegający zalewaniu działek sąsiednich. Cel należy zrealizować poprzez wymianę gruntu na grunt bardziej przepuszczalny na odcinku o długości 18m i w postaci pasa szerokości 0,5m i głębokości 1m. Istniejący grunt należy wybrać za pomocą małej koparki wyposażoną w łyżkę szer. 50 cm . Po wybraniu gruntu należy ułożyć geotkaninę jako materiał separujący a od spodu do wys. 88 cm wypełnić żwirkiem frakcji 8/16 mm i zakryć geotkaniną. Jako materiał wypełniający gr 12 cm należy zastosować mieszankę ziemi urodzajnej , piasku i torfu w proporcjach 1/3 PRZEKRÓJ PIONOWY geotkanina, warstwa żwiru frakcji 8-16 grubości 88cm, geotkanina, mieszanka naturalna grubości 12cm, 1/3 piasek, 1/3 ziemia urodzajna, 1/3 torf, trawa siewna. 3. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej opracowanej przez KOSZT-BUD Zakład Usług Projektowo-Kosztorysowych Dariusz Majer, ul. Dworcowa 10/3, 44-196 Knurów, stanowiącą integralną część niniejszej SIWZ. Jako materiał pomocniczy do wyceny - przedmiary robót - nie rodzące roszczeń finansowych i prawnych wobec Zamawiającego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy 00/100) w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp przed upływem terminu do składania ofert. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Pełnomocnika Zamawiającego: PKO BP nr 82 1020 2313 0000 3602 0515 2410, z podaniem tytułu: „Wadium, znak sprawy ZP/565/2018”. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców załączenia przy ofercie: oświadczenia wstępnego Wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 u stawy Pzp dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia - wzór Oświadczenie stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. UWAGA: a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu wstępnym. b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie wstępne składa odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia i spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 2. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców: w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 22 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 3. Ponadto do oferty należy załączyć: 3.1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 3.2. Potwierdzenie wniesienia wadium: a) w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium; b) w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu; 3.3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3.4. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty „WYKAZ MATERIAŁÓW I URZĄDZEŃ RÓWNOWAŻNYCH" - załącznik nr 8 do SIWZ. 3.5. Wykonawca, który powołuje się na potencjał podmiotu trzeciego zobowiązany jest załączyć do oferty dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca, będzie polegał w trybie art. 22a „uPzp”, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- PRZEBUDOWA SZKOLNEGO BASENU PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 28 W BYTOMIU
Dodano: 2024-04-19 - Zagospodarowanie patiów na terenie I Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Korczaka - etap II
Dodano: 2024-04-18 - Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Braterskiej 2/1 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
Dodano: 2024-04-18 - Renowacja oraz termomodernizacja elewacji zabytkowego kościoła Najświętszego Serca Pana Jezusa w Pewli Małej
Dodano: 2024-04-18 - Remont części ogrodzenia na warsztatach szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
Dodano: 2024-04-17 - Renowacja i remont budynku "Pokusówki" w Świnnej
Dodano: 2024-04-17 - Przebudowa wiatrołapu w budynku MBP im. Bolesława Lubosza przy ulicy Zamkowej 5 w Tarnowskich Górach
Dodano: 2024-04-17 - „Roboty zabezpieczająco - naprawcze uszkodzonej ściany tylnej dobudówki sanitarnej w budynku mieszkalnym przy ul. Piłsudskiego 16 w Bytomiu zgodnie z decyzją PINB.IV-7356/264/2018/2019” - powtórzony
Dodano: 2024-04-17 - Remont dwóch lokali mieszkalnych w budynkach mieszkalnych – wielorodzinnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach – ROM I
Dodano: 2024-04-15 - „Budowa strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Tarnowskich Górach – Etap 2”
Dodano: 2024-04-12