Przetargi.pl
„Budowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Brzuska, dz. o nr ewid. 191/1”.

Gmina Bircza ogłasza przetarg

  • Adres: 37-740 Bircza, Ojca Św. Jana Pawła II 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bircza
    Ojca Św. Jana Pawła II 2
    37-740 Bircza, woj. podkarpackie
    REGON: 650900476
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bircza.pl/asp/start,0

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Brzuska, dz. o nr ewid. 191/1”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest modernizacja drogi p.n.: „Budowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Brzuska, dz. o nr ewid. 191/1”.Droga zlokalizowana jest na działce ewidencyjnej nr 191/1, obręb 0005 Brzuska i stanowi połączenie komunikacyjne do przyległych gruntów rolnych i nieruchomości zabudowanych od drogi gminnej, usytuowanej na działce nr 191/1. Zakres opracowania obejmuje: odcinkową korektę przebiegu jezdni drogi poprzez wykonanie koryta i podbudowy, wykonanie nawierzchni z kruszywa naturalnego, wykonanie poboczy ziemnych i uporządkowanie spływu wód opadowych poprzez wykonanie robót ziemnych związanych z odtworzeniem i oczyszczeniem rowów odwadniających oraz wymianę przepustów. Zakres robót od km 0+000 do km 0+500 (tj.: 500,00 m).12.2. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 8 do SWZ Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 7 do SWZ.12.3. Wymagania (obowiązki) stawiane Wykonawcy, opisane zostały w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących - załącznik nr 7 do SWZ. 12.4. Załączony do SWZ przedmiar robót ma charakter pomocniczy, z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia, a podane w przedmiarach podstawy wyceny i ilości prac są orientacyjne. W związku z powyższym należy doliczyć wszystkie koszty związane z wykonaniem przebudowy drogi.12.5. Inwestycja prowadzona jest w ramach dotacji przyznanej przez Województwo Podkarpackie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli:a) Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 (słownie: jedną) osobą pełniącą funkcję kierownika budowy która: posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymiw specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, oraz przynależącą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-09-01

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach