Przetargi.pl
Budowa i modernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Marcinowice

Gmina Marcinowice ogłasza przetarg

  • Adres: 58-124 Marcinowice, Juliana Tuwima 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Marcinowice
    Juliana Tuwima 2
    58-124 Marcinowice, woj. dolnośląskie
    REGON: 890718366
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.marcinowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa i modernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Marcinowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 - Budowa szatni sportowej w Marcinowicach. Przedmiotem zamierzenia budowlanego jest budowa obiektu sportowo-rekreacyjnego, szatni dla sportowców i sędziów oraz zaplecza gospodarczego związanego z boiskiem. Lokalizacja: Działka nr działki 137, 134/2, 359, obręb 0008 Marcinowice, gm. Marcinowice, powiat świdnicki. Budynek parterowy, przykryty dachem dwuspadowym o kącie nachylenia połaci 30º pokryty dachówka ceramiczną zakładkową. Ściany z pustaków ceramicznych klasy 15 Mpa na zaprawie o wytrzymałości 8 Mpa lub bloczków gazobetonowych odmiany 600. Konstrukcja obiektu tradycyjna, dachu drewniana. Obiekt, szatnie dla zawodników (piłkarzy) rozgrywających mecze na pobliskim boisku. Budynek posiada pięć niezależnych wejść. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy wraz ze złożeniem do PINB w Świdnicy wniosku i niezbędnych dokumentów (operatu powykonawczego) oraz uzyskania w imieniu Inwestora (Gminę Marcinowice) pozwolenia na użytkowanie nowo wybudowanych budynków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 znajduje się w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 10.1 do SWZCzęść 2 - Budowa szatni sportowej wraz z trybunami w miejscowości WiryPrzedmiotem zamierzenia budowlanego jest budowa obiektu sportowo-rekreacyjnego, szatni dla sportowców i sędziów oraz zaplecza gospodarczego związanego z boiskiem wraz z trybunami.Lokalizacja: Działka nr działki 80, obręb 0018 Wiry, gm. Marcinowice, powiat świdnicki. Budynek wolnostojący jednokondygnacyjny, z symetrycznym dwuspadowym dachem o kącie nachylenia połaci 35º, pokrytym dachówką, w kolorze grafitowym. Elewacje wykończone, tynkiem akrylowym w kolorze białym z elementami z płytek ceramicznej na elewacji. Obiekt przystosowany jest do korzystania przez osoby niepełnosprawne.Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy wraz ze złożeniem do PINB w Świdnicy wniosku i niezbędnych dokumentów (operatu powykonawczego) oraz uzyskania w imieniu Inwestora (Gminę Marcinowice) pozwolenia na użytkowanie nowo wybudowanych budynków.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 znajduje się w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 10.2 do SWZCzęść 3 - Wykonanie elewacji budynku w miejscowości Wiry 61Przedmiotem zamierzenia jest wykonanie elewacji budynku.Lokalizacja: Działka nr 231/1, obręb 0018 Wiry, gm. Marcinowice, powiat świdnickiRemont elewacji polegał będzie na skuciu odpadających fragmentów tynku i wykonanie nowego tynku wraz z zachowaniem i odtworzeniem istniejących detali architektonicznych. Tynk, który odpada z powierzchni ścian należy skuć do gołej cegły. Pozostawić należy cementowo – wapienne elementy ozdobne na elewacji frontowej, takie jak: obramowanie otworów okiennych, parapety oraz gzyms, które należy poddać renowacji, poprzez uzupełnienie ubytków zaprawą do odlewów sztukatorskich F-01 lub materiałem o podobnych właściwościach. Wykończenie elementów ozdobnych należy wykonać w tynku gładkim.Ścianę należy wykończyć:- tynkiem cementowo – wapiennym kategorii II – warstwa podkładowa- tynkiem cienkowarstwowym silikatowym o fakturze „baranka” (1,5 mm) – warstwa wykończeniowa.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 3 znajduje się w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 10.3 do SWZCzęść 4 - Wykonanie elewacji budynku w miejscowości Śmiałowice 34Przedmiotem zamierzenia jest wykonanie elewacji budynku. Lokalizacja : Działka nr 49, obręb 0014 Śmiałowice, gm. Marcinowice, powiat świdnickiRemont elewacji polegał będzie na skuciu odpadających fragmentów tynku i wykonanie nowego tynku wraz z zachowaniem i odtworzeniem istniejących detali architektonicznych. Tynk, który odpada z powierzchni ścian należy skuć do gołej cegły. Pozostawić należy cementowo – wapienne elementy ozdobne na elewacji frontowej, takie jak: obramowanie otworów okiennych, parapety oraz gzyms, które należy poddać renowacji, poprzez uzupełnienie ubytków zaprawą do odlewów sztukatorskich F-01 lub materiałem o podobnych właściwościach. Wykończenie elementów ozdobnych należy wykonać w tynku gładkim.Ścianę należy wykończyć:- tynkiem cementowo – wapiennym kategorii II – warstwa podkładowa- tynkiem cienkowarstwowym silikatowym o fakturze „baranka” (1,5 mm) – warstwa wykończeniowa.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 4 znajduje się w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 10.4 do SWZ Część 5 - Budowa strażnicy OSP w miejscowości ŚmiałowicePrzedmiotem zamierzenia budowlanego jest budowa strażnicy OSP.Lokalizacja : Działka nr 49, obręb 0014 Śmiałowice, gm. Marcinowice, powiat świdnickiBudynek zaprojektowany jako obiekt wolnostojący, o zwartej formie w kształcie prostokąta. Przykryty dachem dwuspadowym o symetrycznym układzie połaci, o kącie nachylenia 38º kryty dachówką ceramiczną w kolorze ceglastym matowym. Wejście główne do budynku od strony północnej. Budynek o prostej bryle, do jej wykończenia zewnętrznego wybrano tynk silikonowy w połączeniu z oknami w kolorze białym.Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy wraz ze złożeniem do PINB w Świdnicy wniosku i niezbędnych dokumentów (operatu powykonawczego) oraz uzyskania w imieniu Inwestora (Gminę Marcinowice) pozwolenia na użytkowanie nowo wybudowanych budynków.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 5 znajduje się w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 10.5 do SWZCzęść 6 - Budowa centrum sportu w miejscowości SzczepanówPrzedmiotem zamierzenia budowlanego jest budowa obiektu sportowego.Lokalizacja : Działka nr 202, obręb 0013 Szczepanów, gm. Marcinowice, powiat świdnickiBudynek centrum zaprojektowany jako usługowy o zwartej formie w kształcie litery L. Przykryty dachem dwuspadowym o symetrycznym układzie połaci, o kącie nachylenia 35º z kalenicą równolegle do drogi, kryty dachówką ceramiczną w kolorze antracytowym matowym zgodnie z zapisem MPZP. Wejście główne do budynku od strony wschodniej.Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy wraz ze złożeniem do PINB w Świdnicy wniosku i niezbędnych dokumentów (operatu powykonawczego) oraz uzyskania w imieniu Inwestora (Gminę Marcinowice) pozwolenia na użytkowanie nowo wybudowanych budynków.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 6 znajduje się w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 10.6 do SWZ.Część 7 - Budowa centrum sportu i rekreacji w miejscowości Wirki.Przedmiotem zamierzenia budowlanego jest budowa obiektu sportowo-rekreacyjnego.Lokalizacja : Działka nr 268, obręb 0017 Wirki, gm. Marcinowice, powiat świdnickiBudynek centrum zaprojektowany jako usługowy, o zwartej formie w kształcie litery L. Przykryty dachem dwuspadowym o symetrycznym układzie połaci, o kącie nachylenia 35º z kalenicą równolegle do drogi, kryty dachówką ceramiczną w kolorze antracytowym matowym zgodnie z zapisem MPZP. Wejście główne do budynku od strony północnej.Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy wraz ze złożeniem do PINB w Świdnicy wniosku i niezbędnych dokumentów (operatu powykonawczego) oraz uzyskania w imieniu Inwestora (Gminę Marcinowice) pozwolenia na użytkowanie nowo wybudowanych budynków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 7 znajduje się w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 10.7 do SWZ.Część 8 - Rozbudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Kątki.Przedmiotem zamierzenia budowlanego jest rozbudowa świetlicy wiejskiej.Lokalizacja : Działka nr 23, obręb 0005 Kątki, gm. Marcinowice, powiat świdnickiBudynek wolnostojący jednokondygnacyjny, z symetrycznym dwuspadowym dachem o kącie nachylenia połaci 30º, pokrytym dachówką, w kolorze i wzorze jak na istniejącej części dachu (naturalnym).Elewacje wykończone, tynkiem akrylowym w kolorze białym z elementami konstrukcji szachulcowej na elewacji. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy wraz ze złożeniem do PINB w Świdnicy wniosku i niezbędnych dokumentów (operatu powykonawczego) oraz uzyskania w imieniu Inwestora (Gminę Marcinowice) pozwolenia na użytkowanie nowo wybudowanych budynków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 8 znajduje się w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 10.8 do SWZ.Część 9 - Nadzór inwestorski w zadaniu: Budowa szatni sportowej w MarcinowicachWymagane jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego prowadzone w branżach:-konstrukcyjno – budowlanej do kierowania robotami budowlanymi,-instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych,-instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznychdostosowanie do warunków pożarowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 11 do SWZ „OPZ w zakresie nadzoru inwestorskiego”Szczegółowy opis inwestycji, której dotyczy nadzór znajduje się w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 10.1 do SWZ.Część 10 - Nadzór inwestorski w zadaniu: Budowa szatni sportowej wraz z trybunami w miejscowości Wiry.Wymagane jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego prowadzone w branżach:-konstrukcyjno – budowlanej do kierowania robotami budowlanymi,-instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych,-instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznychdostosowanie do warunków pożarowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 11 do SWZ „OPZ w zakresie nadzoru inwestorskiego”Szczegółowy opis inwestycji, której dotyczy nadzór znajduje się w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 10.2 do SWZ.Część 11 - Nadzór inwestorski w zadaniu: Wykonanie elewacji budynku w miejscowości Wiry 61.1. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego prowadzone w branżach:-konstrukcyjno – budowlanej do kierowania robotami budowlanymi,-instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych-dostosowanie do warunków pożarowych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 11 do SWZ „OPZ w zakresie nadzoru inwestorskiego”Szczegółowy opis inwestycji, której dotyczy nadzór znajduje się w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 10.3 do SWZCzęść 12 - Nadzór inwestorski w zadaniu: Wykonanie elewacji budynku w miejscowości Śmiałowice 34.1. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego prowadzone w branżach:-konstrukcyjno – budowlanej do kierowania robotami budowlanymi,-instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych-dostosowanie do warunków pożarowych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 11 do SWZ „OPZ w zakresie nadzoru inwestorskiego”Szczegółowy opis inwestycji, której dotyczy nadzór znajduje się w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 10.4 do SWZ.Część 13 - Nadzór inwestorski w zadaniu: Budowa strażnicy OSP w miejscowości Śmiałowice.1. Wymagane jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego prowadzone w branżach:-konstrukcyjno – budowlanej do kierowania robotami budowlanymi,-instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych,-instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych-dostosowanie do warunków pożarowych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 11 do SWZ „OPZ w zakresie nadzoru inwestorskiego”Szczegółowy opis inwestycji, której dotyczy nadzór znajduje się w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 10.5 do SWZ.Część 14 - Nadzór inwestorski w zadaniu: Budowa centrum sportu w miejscowości Szczepanów.1. Wymagane jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego prowadzone w branżach:-konstrukcyjno – budowlanej do kierowania robotami budowlanymi,-instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych,-instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych-dostosowanie do warunków pożarowych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 11 do SWZ „OPZ w zakresie nadzoru inwestorskiego”Szczegółowy opis inwestycji, której dotyczy nadzór znajduje się w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 10.6 do SWZ.Część 15 - Nadzór inwestorski w zadaniu: Budowa centrum sportu i rekreacji w miejscowości Wirki.1. Wymagane jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego prowadzone w branżach:-konstrukcyjno – budowlanej do kierowania robotami budowlanymi,-instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych,-instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych-dostosowanie do warunków pożarowych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 11 do SWZ „OPZ w zakresie nadzoru inwestorskiego”Szczegółowy opis inwestycji, której dotyczy nadzór znajduje się w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 10.7 do SWZ.Część 16 - Nadzór inwestorski w zadaniu: Rozbudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Kątki.1. Wymagane jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego prowadzone w branżach:-konstrukcyjno – budowlanej do kierowania robotami budowlanymi,-instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych,-instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych-dostosowanie do warunków pożarowych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 11 do SWZ „OPZ w zakresie nadzoru inwestorskiego”Szczegółowy opis inwestycji, której dotyczy nadzór znajduje się w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 10.8 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:16000,00 zł (szesnaście tysięcy złotych) dla części 1 zamówienia16000,00 zł (szesnaście tysięcy złotych) dla części 2 zamówienia9500,00 zł (dziewięć tysięcy pięćset złotych) dla części 3 zamówienia8500,00 zł (osiem tysięcy pięćset złotych) dla części 4 zamówienia18000,00 zł (osiemnaście tysięcy złotych) dla części 5 zamówienia26000,00 zł (dwadzieścia sześć tysięcy złotych) dla części 6 zamówienia26000,00 zł (dwadzieścia sześć tysięcy złotych) dla części 7 zamówienia12000,00 zł (dwanaście tysięcy złotych) dla części 8 zamówienia2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą określony w SWZ.3. W przypadku wnoszenia przez wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie musi umożliwiać skuteczne zaspokojenie roszczeń zamawiającego w razie spełnienia przesłanek zatrzymania wadium. Może to być dokonane poprzez gwarancję/poręczenie z terminem ważności co najmniej 14 dni dłuższym od terminu związania ofertą lub wskazanie w zapisach gwarancji/poręczenia, że zgłoszenie roszczeń jest dopuszczalne w terminie 14 dni po upływie terminu ważności, jeśli zdarzenie uzasadniające zatrzymanie wadium miało miejsce przed upływem terminu związania ofertą.4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:-pieniądzu – wymaganą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku BS Marcinowice, numer rachunku 60 9531 1029 9001 0000 0101 0002 z dopiskiem na przelewie „Wadium w postępowaniu nr GK.271.3.2023 na zadanie „Budowa i modernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Marcinowice– cześć …………….”. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data i godzina wpływu na rachunek bankowy zamawiającego);-gwarancjach bankowych;-gwarancjach ubezpieczeniowych;-poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.5. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu.6. W przypadku wnoszenia przez wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy:-nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancjilub poręczeniu musi być Gmina Marcinowice,-określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,-kwotę gwarancji/poręczenia,-termin ważności gwarancji/poręczenia,-zobowiązanie gwaranta, do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.7. W przypadku gdy wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł je w sposób nieprawidłowy, lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą bądź złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.8. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1. SYTUACJI EKONOMICZNEJ LUB FINANSOWEJ:A. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową:dla części 1 - min. 200 000,00 zł,dla części 2 - min. 200 000,00 zł,dla części 3 - min. 100 000,00 zł.dla części 4 - min. 100 000,00 zł,dla części 5 - min. 200 000,00 zł,dla części 6 - min. 300 000,00 zł.dla części 7 - min. 300 000,00 zł,dla części 8 - min. 150 000,00 zł,Dla części 9-16 zamówienia, dotyczących nadzoru inwestorskiego, zamawiający nie stawia warunkuw powyższym zakresie.W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia wykonawca powinien wykazać posiadane środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości sumy wartości wymaganych dla każdej części.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ww. warunki.B. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną:dla części 1 - min. 500 000,00 zł,dla części 2 - min. 500 000,00 zł,dla części 3 - min. 300 000,00 zł.dla części 4 - min. 300 000,00 zł,dla części 5 - min. 500 000,00 zł,dla części 6 - min. 600 000,00 zł.dla części 7 - min. 600 000,00 zł,dla części 8 - min. 300 000,00 zł,Dla części 9-16, dotyczących nadzoru inwestorskiego, zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia wykonawca powinien wykazać wartość ubezpieczenia w wysokości sumy wartości wymaganych dla każdej części.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ww. warunki.2. ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ:A. Warunek udziału w zakresie zdolności technicznej zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał należycie:- dla części 1, 2, 5, co najmniej 2 (dwa) zamówienia, każde polegające na budowie lub przebudowie lub rozbudowie budynku/obiektu użyteczności publicznej, o wartości co najmniej 1 000 000,00 zł brutto (słownie: jeden milion złotych).- dla części 3, 4, co najmniej 2 (dwa) zamówienia, każde polegające na wykonaniu elewacji na budynku użyteczności publicznej.- dla części 6, 7, co najmniej 2 (dwa) zamówienia, każde polegające na budowie lub przebudowie lub rozbudowie budynku/obiektu użyteczności publicznej o wartości co najmniej 1 500 000,00 zł brutto (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych).- dla części 8, co najmniej 2 (dwa) zamówienia, każde polegające na budowie lub przebudowie lub rozbudowie budynku/obiektu użyteczności publicznej o wartości co najmniej 800 000,00 zł brutto (słownie: osiemset tysięcy złotych).- dla części 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, co najmniej 2 (dwa) zamówienia, każde polegające na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją roboty budowlanej polegającej na budowie lub przebudowie lub rozbudowie budynku/obiektu użyteczności publicznej.W przypadku składania oferty na kilka części, wykazując spełnianie warunków określonych dla tych części, Wykonawca może wskazać tę samą robotę/y budowlane (objętych ta samą umową / świadczeniem) z zastrzeżeniem, że ich zakres i wartość musi wyczerpywać warunki dla tych części, na które składana jest oferta.B. Warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności zawodowej zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi osobami- dla części 1, 2, 5, 6, 7, 8a) Kierownik budowy – osoba posiadająca nast. kwalifikacje-uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń,-co najmniej 5 - letnie doświadczenie w sprawowaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (doświadczenie liczone od momentu uzyskania uprawnień budowlanych w ww. specjalności),-będąca członkiem właściwej izby samorządu zawodowego i posiadająca aktualne zaświadczenie potwierdzające przynależność do tej izby.b) Kierownik robót instalacyjnych –osoba posiadająca nast. kwalifikacje:-uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodnych i kanalizacyjnych,=będąca członkiem właściwej izby samorządu zawodowego i posiadająca aktualne zaświadczenie potwierdzające przynależność do tej izby.c) Kierownik robót instalacyjnych –osoba posiadająca nast. kwalifikacje-uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,-będąca członkiem właściwej izby samorządu zawodowego i posiadająca aktualne zaświadczenie potwierdzające przynależność do tej izby.d) Kierownik robót w specjalności drogowej – osoba posiadająca nast. kwalifikacje-uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej,-będąca członkiem właściwej izby samorządu zawodowego i posiadająca aktualne zaświadczenie potwierdzające przynależność do tej izby.e) Zamawiający dopuszcza pełnienie łącznie poszczególnych ww. funkcji przez jedną osobę.- dla części 3, 4a) Kierownik budowy – osoba posiadająca nast. kwalifikacje-uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń,-co najmniej 5 - letnie doświadczenie w sprawowaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (doświadczenie liczone od momentu uzyskania uprawnień budowlanych w ww. specjalności),-będąca członkiem właściwej izby samorządu zawodowego i posiadająca aktualne zaświadczenie potwierdzające przynależność do tej izby.b) Kierownik robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych (Dz.U. z 2022 r. poz. 840) wpisanych do rejestru - osoba posiadająca nast. kwalifikacje:-uprawnienia budowlane określone przepisami prawa budowlanego,-która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury.-będąca członkiem właściwej izby samorządu zawodowego i posiadająca aktualne zaświadczenie potwierdzające przynależność do tej izby.c) Zamawiający dopuszcza pełnienie łącznie poszczególnych ww. funkcji przez jedną osobę.- dla części 9, 10, 13, 14, 15, 16a) Inspektor nadzoru robót konstrukcyjno – budowlanych – osoba posiadająca nast. kwalifikacje:-uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń lub uprawnienia równoważne,-doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót lub inspektora nadzoru na co najmniej dwóch zadaniach polegających na budowie lub przebudowie budynków użyteczności publicznej o kubaturze powyżej 1400 m3 każdy,-będąca członkiem właściwej izby samorządu zawodowego i posiadająca aktualne zaświadczenie potwierdzające przynależność do tej izby.b) Inspektor nadzoru robót sanitarnych – osoba posiadająca nast. kwalifikacje:-uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub uprawnienia równoważne,-doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy, kierownika robót sanitarnych lub inspektora nadzoru robót sanitarnych na co najmniej dwóch zadaniach polegających na wykonaniu wentylacji mechanicznej,-będąca członkiem właściwej izby samorządu zawodowego i posiadająca aktualne zaświadczenie potwierdzające przynależność do tej izby.c) Inspektor nadzoru robót elektrycznych – 1 osoba posiadająca nast. kwalifikacje-uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub uprawnienia równoważne-doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy, kierownika robót elektrycznych lub inspektora nadzoru robót elektrycznych na co najmniej dwóch zadaniach polegających na wykonaniu instalacji elektrycznej.-będąca członkiem właściwej izby samorządu zawodowego i posiadająca aktualne zaświadczenie potwierdzające przynależność do tej izby.d) Zamawiający dopuszcza pełnienie łącznie poszczególnych ww. funkcji przez jedną osobę.- dla części 11, 12a) Inspektor nadzoru robót konstrukcyjno – budowlanych – osoba posiadająca nast. kwalifikacje:-uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń lub uprawnienia równoważne,-doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót lub inspektora nadzoru na co najmniej dwóch zadaniach polegających na budowie lub przebudowie budynków użyteczności publicznej o kubaturze powyżej 1400 m3 każdy,-będąca członkiem właściwej izby samorządu zawodowego i posiadająca aktualne zaświadczenie potwierdzające przynależność do tej izby.UWAGA : Za uprawnienia o których mowa powyżej zamawiający uznaje uprawnienia określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351) oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.- Prawo budowlane, samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 11sierpnia 2021 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1646).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-02-21

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach