Przetargi.pl
Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 3 w Mogilnie

Gmina Mogilno ogłasza przetarg

  • Adres: 88-300 Mogilno, Narutowicza
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 185 520 , fax. 523 152 693
  • Data zamieszczenia: 2019-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mogilno
    Narutowicza 1
    88-300 Mogilno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 185 520, fax. 523 152 693
    REGON: 9235084300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.mogilno.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 3 w Mogilnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa o halę sportową wraz z zapleczem socjalnym istniejącego budynku Szkoły Podstawowej Nr 3 w Mogilnie położonej przy ul. Piłsudskiego wraz z budową niezbędnych urządzeń budowlanych w granicach działki oraz urządzeniem dojść i dojazdów, miejsc postojowych samochodów osobowych, miejsca gromadzenia odpadów stałych oraz terenów zieleni. 2. Teren inwestycji obejmuje działkę nr 508/8, obręb Mogilno. Budynek, w miejscach gdzie znajduje się zaplecze socjalne i pomieszczenia szkolno-administracyjne jest dwukondygnacyjny, hala sportowa jest jednokondygnacyjna. Obiekt jest niepodpiwniczony. Na terenie znajduje się budynek szkoły podstawowej i budynki inwentarskie. Teren lokalizacji charakteryzuje się dużym zróżnicowaniem wynoszącym około 2,0 m. Teren jest uzbrojony w media: sieć elektroenergetyczną, sieć kanalizacji sanitarnej, sieć kanalizacji deszczowej, sieć wodociągowa. 3. Zestawienie wymiarów i powierzchni: Lp. Wyszczególnienie Wymiar/Powierzchnia 1. Długość Szerokość Wysokość 61,22 m 23,59 m 12,23 m 2. Powierzchnia terenu opracowania 10 815,47 m² 3. Projektowana powierzchnia zabudowy 2 547,30 m² 3a. Rozbudowa o halę sportową wraz z zapleczem socjalnym istniejącego budynku Szkoły Podstawowej Nr 3 1 361,75 m² 3b. Istniejące budynki 1 185,55 m² 4. Projektowana powierzchnia utwardzona 3 972,97 m² 4a. Dojścia, dojazdy 3 594,31 m² 4b. Parkingi 193,20 m² 4c. Projektowane schody, pochylnie 88,96 m² 4d. Istniejące schody 96,50 m² 5. Powierzchnia biologicznie czynna 4 295,20 m² 5a. Zieleń niska 3 224,56 m² 5b. Istniejące boisko sportowe 1 070,64 m² 6. Ilość miejsc parkingowych 16 szt. (w tym 4 miejsca dla niepełno-sprawnych) 4. Zakres robót, które należy wykonać w ramach niniejszego zamówienia: a) Roboty rozbiórkowe: Rozbiórkę części budynku przeprowadzić w kolejności: - rozbiórka urządzeń i instalacji, - rozbiórka drzwi i okien, - rozbiórka dachu, - rozbiórka ścian. Do robót można przystąpić pod warunkiem wykonania niezbędnych zabezpieczeń terenu oraz odłączenia budynku od wszystkich sieci zewnętrznych. b) Roboty ziemne: Przed przystąpieniem do robót fundamentowych należy dokonać rozeznania w wykopie fundamentowym określając głębokość występowania warstw nośnych – wyniki badań udokumentować wpisem w dziennik budowy. Przystąpienie do wykonywania fundamentów może nastąpić po odbiorze podłoża. c) Wykonanie ław, stóp i murów fundamentowych: Stopy fundamentowe wykonać o wysokości od 50,0-80,0 cm z betonu C20/25 zbrojone stalą AIII i AI. Pod stopami wykonać warstwę podbetonu C8/10 grubości 10,0 cm. Ławy fundamentowe wykonać o wysokości 40,0 cm z betonu C20/25 zbrojone stalą AIII i AI. Pod ławami wykonać warstwę podbetonu C8/10 grubości 10,0 cm. Pomiędzy osiami A i G wykonać ściągi żelbetowe. Fundamenty należy odpowiednio zaizolować. Ściany fundamentowe wykonać z bloczków betonowych M6 o wymiarach 38,0x25,0x14,0 cm na zaprawie cementowej M6. Wykonać izolację murów fundamentowych. d) Wykonanie ścian parteru i piętra: Ściany konstrukcyjne zewnętrzne i wewnętrzne wykonać z pustaka ceramicznego typu Porotherm 25P+W 15MPa na zaprawie systemowej TM lub na zaprawie cementowo-wapiennej M5. Ściany zewnętrzne ocieplić styropianem EPS 100 gr 12,0-25,0 cm. Na ścianach zewnętrznych i wewnętrznych wykonać warstwy wykończeniowe. Wieńce wykonać jako żelbetowe wylewane na budowie z betonu C20/25 zbrojone stalą AIII, AI o wymiarach 25,0x25,0 cm, 25,0x30,0 cm, 25,0x34,0 cm. Nadproża prefabrykowane L19 lub wylewane na budowie. Podciągi wykonać jako żelbetowe wylewane na budowie z betonu C20/25 zbrojone stalą AIII, AI. Słupy wykonać jako żelbetowe wylewane na budowie z betonu C20/25 zbrojone stalą AIII, AI. e) Wykonanie stropów nad parterem (strop międzykondygnacyjny): We wszystkich pomieszczeniach strop wykonać jako żelbetowy gęstożebrowy TERIVA 6,0 grubości 34,0 cm o rozstawie belek 45,0 cm z sufitem podwieszanym z płyt G-K mocowanym na ruszcie systemowym. Sposób montażu belek gęsto żebrowych, wieńców, żeber rozdzielczych, siatek obwodowych – wg instrukcji producenta. Wykonać warstwy: paroizolacja (folia PE), izolacja termiczna (styropian ESP 100-038 gr. 2,0 cm)., warstwa wyrównawcza (wylewka cementowa, zatarta zbrojona i dylatowana gr. 5,0 cm) oraz wykończeniowa (wykładzina przemysłowa/ płytki gresowe gr. 2,0 cm). W pomieszczeniach mokrych wykonać dodatkowo warstwę hydroizolacji (folia wodoodporna). f) Wykonanie stropu nad I piętrem, strop nad łącznikiem (konstrukcja stropodachu): Strop nad I piętrem wykonać jako żelbetowy gęsto żebrowy TERIVA 4,0/2, grubości 30,0 cm o rozstawie belek co 60,0 cm z sufitem podwieszanym z płyt G-K mocowanym na ruszcie systemowym. Sposób montażu belek gęsto żebrowych, wieńców, żeber rozdzielczych, siatek obwodowych-wg instrukcji producenta. Wykonać pokrycie wierzchnie z papy wierzchniego krycia zgrzewalnej i papy podkładowej samoprzylepnej. Termoizolację wykonać z wełny mineralnej grubości 20,0 cm. Paroizolacja bitumiczna. Warstwa spadkowa keramzytowa ze szlichtą cementową zagruntowana roztworem asfaltowym. g) Wykonanie schodów i klatek schodowych: Wykonać schody żelbetowe, proste na płycie grubości 15,0 cm z betonu C20/25. h) Wykonanie konstrukcji dachu, pokrycia i obróbek blacharskich (konstrukcja dachu hali sportowej): Konstrukcję dachu nad halą sportową należy wykonać z drewna klejonego klasy GL32c o zmiennym przekroju na długości rozmieszczoną w rozstawie osiowym co 6,20 cm (dźwigar drewniany). Ramy stężyć za pomocą płatwi z drewna klejonego klasy GL32c 22,0x32,0 cm wzmocnionymi rozporami. Wykonać stężenia połaciowe. Pokrycie dachu wykonać z płyty warstwowej opartej na płatwiach drewnianych. Wykonać sufit podwieszany. Wykonać rynny i rury spustowe PVC 150/125 mm w kolorze RAL 7037 oraz fartuchy z blachy ocynk 0,55 mm. i) Wykonanie ścianek działowych: Ściany wewnętrzne działowe wykonać z pustaków ceramicznych typu Porotherm 11,5, 10 MPa o grubości 11,5 cm na zaprawie systemowej TM lub cementowo – wapiennej M2. Zabudowa urządzeń sanitarnych płytami G-K wodoodpornymi o grubości 12,5 mm. Na ścianach działowych wykonać warstwy wykończeniowe. j) Wykonanie stolarki okiennej i drzwiowej: Okna zewnętrzne z kształtowników PCV. Podokienniki wewnętrzne z płyty meblowej laminowanej. Stolarka okienna i drzwiowa w kolorze 9007-zgodnie z dokumentacją projektową. k) Wykonanie tynków wewnętrznych i licowanie ścian płytkami: Tynki gipsowane malowane farbą emulsyjną lub akrylową. Wszystkie zewnętrzne krawędzie ścian należy zabezpieczyć kątownikami ze stali nierdzewnej 4,0x4,0 cm. Płytki gresowe o wymiarach 30,0x30,0 cm na klej-metoda kombinowana układane od posadzki do górnej krawędzi ościeżnicy. Powyżej malowanie farbą akrylową białą. l) Wykonanie sufitów podwieszanych i roboty malarskie: Sufity podwieszane z płyt G-K na ruszcie systemowym malowane farbą akrylową w kolorze białym. m) Wykonanie posadzek i podłoży: Na pisaku zagęszczonym wibrowanym do Id =0,7, min 30,0 cm do gruntu rodzimego wykonać wylewkę betonową z betonu C8/10, grubości 10,0 cm. Należy wykonać warstwy podłogi na gruncie: izolacja przeciwwilgociowa (folia PE), izolacja termiczna (styropian ESP 100-038 gr. 12,0 cm), warstwa wyrównawcza (wylewka cementowa, zatarta zbrojona i dylatowana gr. 5,0 cm) oraz wykończeniowa (płytki gresowe 30,0 cm x 30,0 cm gr. 2,0 cm oraz cokół o wymiarach 8,0 cm x 30,0 cm). W pomieszczeniach mokrych wykonać dodatkowo warstwę hydroizolacji (folia wodoodporna). Warstwy podłogi na gruncie-posadzka hali wykonać według warstw: piasek zagęszczony wibrowany do Id= 0,7, min. 30,0 cm do gruntu rodzimego, wylewka betonowa C8/10 gr. 10,0 cm. Izolacja przeciwwilgociowa (folia PE), izolacja termiczna (styropian ESP 100-0,38 gr. 12,0 cm), posadzka przemysłowa, izolacja przeciwwilgociowa (folia PE), podkładki elastyczne lub kliny do 50,0 cm, ruszt krzyżowy (deski 9,0x1,8 cm w rozstawie co 50,0 cm), ślepa podłoga (deski 9,0x1,8 cm w rozstawie co 50,0 cm), izolacja (folia PE) oraz warstwa wykończeniowa (płyta OSB gr 1,0 cm i 1,5 cm, nawierzchnia sportowa). n) Roboty ślusarskie: - wykonanie bramy zewnętrznej stalowej 3,0 x 3,0 m, ocieplanej, koloru RAL 9007, - wykonanie balustrady klatki schodowej i drabin stalowych wewnętrznych i zewnętrznych, - wykonanie wycieraczki do obuwia 2,5 m x 1,0 m, - wykonanie uchwytów do flag, - wykonanie balustrady pochylni dla osób niepełnosprawnych. o) Wykonanie elewacji: Zgodnie z dokumentacją projektową. p) Roboty zewnętrzne: Zgodnie z dokumentacją projektową. q) Winda: Zgodnie z dokumentacją projektową. r) Wyposażenie hali sportowej: - Koszykówka boisko główne, - Koszykówka – 3 boiska treningowe, - Siatkówka boisko główne + 3 boiska treningowe, - Tablica wyników sportowych profesjonalnych, - Stanowisko sędziowskie, - Piłka nożna halowa-boisko główne, - Tenis ziemny-boisko główne, - Kotara grodząca z napędem elektrycznym – 2 szt. (podział na 3 sektory), - Piłkochwyty na ściany szczytowe, - Drabinki gimnastyczne H=3,0 m, - Trybuny, - Wyposażenie szatni. s) Roboty w zakresie instalacji budowlanych w branży elektrycznej: Załącznik nr 8 do SIWZ. t) Roboty w zakresie instalacji budowlanych w branży wodno-kanalizacyjnej: Załącznik nr 8 do SIWZ. u) Roboty w zakresie instalacji budowlanych w branży ciepłowniczej: Załącznik nr 8 do SIWZ. v) Roboty w zakresie instalacji budowlanych w branży sanitarnej: Załącznik nr 8 do SIWZ. 5. Przedmiot zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz szczegółowej specyfikacji technicznej. 6. W celu prawidłowego sporządzenia oferty Wykonawca powinien zapoznać się z terenem, na którym będą realizowane roboty stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia. Przedmiar stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ jest tylko dokumentem pomocniczym i nie może być jedyną podstawą ustalenia zakresu prac. Elementy robót nie ujęte w przedmiarach robót lub nie wycenione, a wynikające wprost z dokumentacji przetargowej Zamawiający uzna za wycenione i ujęte w ofercie, bez jakichkolwiek roszczeń wykonawcy z tego tytułu. a) Do Wykonawcy należeć będzie również odtworzenie zniszczonych lub zdewastowanych nawierzchni utwardzonych i terenów zielonych po prowadzonych pracach budowlanych do stanu pierwotnego. b) Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania dokumentacji powykonawczej w ilości 2 egzemplarzy. Dokumentacja powykonawcza powinna zawierać: - instrukcję bezpieczeństwa pożarowego dla adaptowanego budynku, - projekt tymczasowej organizacji ruchu, - dokumentację geodezyjną powykonawczą, - oświadczenia kierowników robót oraz budowy, - inspekcję TV wykonanych sieci sanitarnych, - protokoły z badań i pomiarów przeprowadzonych w trakcie prowadzonych prac, - atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów, - inne dokumenty niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie. c) W ramach zaoferowanej ceny wykonawca zobowiązany będzie: - zaopatrzyć się w energię elektryczną i wodę na okres realizacji robót budowlanych, - pozyskać aktualną mapę geodezyjną przedstawiającą rzeczywisty stan uzbrojenia terenu ze względu na możliwe wbudowane urządzenia podziemne nieuwidocznione na załączonych mapach, - zachować oraz chronić przed uszkodzeniem znajdujące się w bezpośredniej bliskości punkty geodezyjne, w przypadku uszkodzenia lub kolizji odtworzyć zgodnie z właściwymi przepisami, - opracować i zatwierdzić projekt organizacji ruchu na czas budowy oraz do wykonania i utrzymania dróg dojazdowych i objazdowych na czas budowy, rozebrania i doprowadzenia terenu przyległego do stanu pierwotnego wraz z opłatą za czasowe zajęcie tego pasa, - zapewnić obsługę serwisową zainstalowanych urządzeń w zakresie niezbędnym do utrzymania ich właściwej pracy w okresie udzielonej gwarancji, - uczestniczyć w przeglądach gwarancyjnych obiektu zwoływanych na wezwanie Zamawiającego w okresie udzielonej gwarancji. 10. Wykonawca jest zobowiązany do: utrzymywania porządku na placu budowy, zabezpieczenia zgromadzonych materiałów, zapewnienia właściwego oznakowania placu budowy, zabezpieczenia istniejącej zieleni oraz umożliwienia bezkolizyjnego funkcjonowania obiektów zlokalizowanych w sąsiedztwie placów budowy. 11. Wykonawca udzieli gwarancji minimalnej 60 miesięcznej do maksymalnej 84 miesięcznej na przedmiot umowy, licząc od daty końcowego odbioru robót. Zamawiający wymaga, aby proponowane okresy gwarancji oraz rękojmi były równe w ilości miesięcy tzn. aby okres gwarancji był równy okresowi rękojmi. 12. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości i rodzaju robót z przedmiarem robót, mając na uwadze w szczególności ryczałtowy charakter wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia. 13. Materiały użyte do wykonania robót zapewnia Wykonawca. Materiały powinny być nowe, spełniać wymagania techniczne. Do realizacji zamówienia mogą być zastosowane wyłącznie sprawdzone materiały, które zgodnie Art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 ze zm.) będą zapewniały wykonanym obiektom budowlanym spełnienie podstawowych wymagań. Uwaga: W przypadku wskazania przez Zamawiającego w przedmiarze robót znaków towarowych, patentów, certyfikatów oraz świadectw pochodzenia materiałów lub urządzeń, dopuszczalne jest zaproponowanie przez Wykonawcę w ofercie materiałów lub urządzeń „równoważnych” tzn. o parametrach nie gorszych niż przedstawione w w/w dokumentach. Produkt równoważny to taki, który posiada te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produktu. W przypadku zastosowania w ofercie innych odpowiedników rynkowych, na Wykonawcy spoczywa obowiązek udokumentowania w ofercie, że nie będą one gorsze jakościowo od wskazanych przez projektanta, zagwarantują uzyskanie co najmniej tych samych parametrów technicznych oraz będą posiadać niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium w wysokości 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100). 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.), w terminie do dnia 18.02.2019 r. godz. 12:00, sposób przekazania: oryginał przekazać do Kasy Urzędu Miejskiego w Mogilnie, I piętro, pokój nr 113. Kopia potwierdzenia wniesienia wadium powinna być załączona do oferty. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank PKO BP nr rachunku 73 1020 1462 0000 7702 0325 1394 z adnotacją „Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 3 w Mogilnie”. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem tak, aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy wykonawca złoży oferty na więcej niż jedną część należy w przelewie wyszczególnić kwoty dla każdej z części zamówienia osobno. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku dotyczącego posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach