Przetargi.pl
Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Gubinie - Etap I

Gmina Gubin o statusie miejskim ogłasza przetarg

  • Adres: 66620 Gubin, ul. Piastowska
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4558100, 4558128, 4558145 , fax. 684 558 102
  • Data zamieszczenia: 2018-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gubin o statusie miejskim
    ul. Piastowska 24
    66620 Gubin, woj. lubuskie
    tel. 068 4558100, 4558128, 4558145, fax. 684 558 102
    REGON: 97077019000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gubin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Gubinie - Etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie inwestycyjne dotyczy budowy hali sportowej przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Gubinie, przy ul. Kresowej 48, z lokalizacją na dz. nr ewid. 143/3, 136/27, 140/22, 141/14 i 135. Inwestycja (rozumiana, jako całość) realizowana będzie Etapowo, tj.: Etap I (stanowiący Przedmiot niniejszego Zamówienia) 1) Roboty budowlano-instalacyjne - Budowa hali wraz z łącznikiem bez zachodniej klatki schodowej (odcięcie w osi „A”), bez wykończenia piętra, - Zagospodarowanie części terenu w stopniu niezbędnym dla funkcjonowania hali w I etapie - Wykonanie wszystkich przyłączy instalacyjnych do budynku hali. 2) Wyposażenie sportowe hali Etap II (nie stanowi przedmiotu niniejszego zamówienia) - Budowa klatki schodowej (pomiędzy osiami „A’ ” i „A”). - Wykonanie prac wykończeniowych i robot instalacyjnych na I piętrze. - Montaż windy do wykonanego w I etapie szybu - Wykonanie pozostałych parkingów i dróg wewnętrznych. Etap III (nie stanowi przedmiotu niniejszego zamówienia) - Zagospodarowanie terenu w części południowej inwestycji (część sportowa). - Wykonanie instalacji fotowoltaicznej. Widownię zaprojektowano dla 344 widzów (200 na parterze i 144 na piętrze). Budynek na planie prostokąta o wymiarach 52,58 x 43,30 m, łącznik 8 x 2,98 m. Obiekt hali sportowej 2-kondygnacyjny, łącznik parterowy. Budynek w technologii tradycyjnej, murowany, bez podpiwniczenia. Konstrukcję dachu stanowią dźwigary z drewna klejonego oparte na słupach żelbetowych. Dach dwuspadowy o kącie nachylenia połaci 3o. Stropy nad parterem gęstożebrowe na belkach sprężonych. Klatki schodowe żelbetowe. Podstawowe parametry budynku: Powierzchnia zabudowy: 2.043,49 m2 Powierzchnia netto parteru: 1.889,53 m2 Powierzchnia netto piętra: 740,30 m2 Powierzchnia netto razem: 2.629,83 m2 Kubatura: 19.175 m3 Wysokość budynku 10,57 m Szczegółowy (rozbudowany) Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w odrębnym pliku dołączonym do dokumentacji przetargowej - Załącznik nr 9 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 60.000 PLN (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359). Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto nr 13 1020 5402 0000 0502 0027 8747 z dopiskiem: „wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Gubinie - Etap I”. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 12.3 przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a ustawy pzp oraz art. 46 ust. 5 ustawy pzp. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach