Zakład Karny ogłasza przetarg
- Adres: 41-806 Zabrze, ul. Janika
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 0-32 373 66 30 , fax. 0-32 373 66 66
- Data zamieszczenia: 2020-10-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny
ul. Janika 12
41-806 Zabrze, woj. śląskie
tel. 0-32 373 66 30, fax. 0-32 373 66 66
REGON: 32102300000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka organizacyjna Więziennictwa - Zakład Karny w Zabrzu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa hali produkcyjnej wraz z budową śluzy bramy gospodarczej na terenie Zakładu Karnego w Zabrzu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie hali pro-dukcyjnej wraz z budową śluzy bramy gospodarczej na terenie Zakładu Karnego w Zabrzu, 41-806 Zabrze, ul. Księdza Pawła Janika 12, zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą Załączniki nr 1 do SIWZ. W zakres robót wchodzą: -rozbiórka dwóch istniejących budynków -budowa hali produkcyjnej drobnej produkcji rzemieślniczej dla osadzonych wraz z zapleczem socjalno biurowym -zagospodarowanie działki, dróg wewnętrznych, powierzchni utwardzonych wokół hali wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną -budowa instalacji wewnętrznych i zewnętrznych -budowa zabezpieczeń techniczno –ochronnych dla obiektu -remont stanowiska bramowego 3. Zamawiający ponadto udostępnia Wykonawcom przedmiar robót, w postaci Załącznika nr 2 do SIWZ. Częścią składową przedmiaru jest: ZK Zabrze, przedmiar – budowa hali. W tym pliku na stronie nr 25 (zestawienia materiałów), pozycja nr 165 znajduję się ,,System HPD Stacjonarny”. Opisana pozycja dotyczy systemu do wykrywania ludzi w pojazdach wraz z kosztami montażu na terenie Zakładu Karnego w Zabrzu. 4. Zamawiający posiada kompletną dokumentację projektową oraz niezbędne pozwolenia (aktualne pozwolenie na rozbiórkę dwóch istniejących budynków, aktualne pozwolenie na budowę hali) umożliwiające bezzwłoczne rozpoczęcie prac związanych z realizacją planowanego przedsięwzięcia. W dokumentacji budowlanej widnieją numery działek, które już nie obowiązują. Na potrzeby budowy hali produkcyjnej Zamawiający wystąpił o nowy podział nieruchomości, w wyniku którego powstały następujące działki: - nr 3827/76 o pow. 0,2665 ha (działka przeznaczona pod planowaną inwestycję), - nr 3828/76 o pow. 3,4439 ha. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. W przedmiotowym postępowaniu jest wymagane wadium. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 90.000,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r. poz.310). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Narodowy Bank Polski O/O Katowice, nr konta 91 1010 1212 3070 1113 9120 0000 z adnota-cją na blankiecie przelewu: „Wadium – „Budowa hali produkcyjnej wraz z budową śluzy bramy gospodarczej na terenie Zakładu Karnego w Zabrzu.” 4. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpie-czeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, zaleca się w interesie wykonawcy, w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie Zamawiają-cego tj. w Zakładzie Karnym w Zabrzu z siedzibą przy ul. Księdza Pawła Janika 12, 41–806 Zabrze przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: Kasa Zamawiającego czynna jest od poniedziałku do piątku, w godzinach: 8:00 – 14:00. Nie ma obowiązku załączania dokumentu wadium wniesionego w formie niepieniężnej do oferty (w przypadku, gdy wadium zostanie zdeponowane w oryginale w kasie Zamawiającego, o czym mowa w pkt 4). Jeśli Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej zostanie jednak złożone w orygi-nalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty, zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki spo-sób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświad-czeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wa-dium od reszty dokumentów). 5. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wa-dium, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. Jeśli treść wnoszonego wadium bę-dzie ograniczać w jakikolwiek sposób bezwarunkowy i na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego wypłatę wadium Zamawiający uzna, że wadium zostało nieskutecznie wniesione i na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b) Pzp odrzuci ofertę wykonawcy. 6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji / poręczeń o których mowa w punkcie 2 niniejszej SIWZ, gwarancja/poręczenie ma być sporządzona zgodnie z obowią-zującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich sie-dzib, b) oznaczenie postępowania, c) określenie przedmiotu postępowania, d) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, e) kwotę gwarancji, f) termin ważności gwarancji. W przypadku wadium wnoszonego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jako zobowiązanego należy oznaczyć wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegają-cych się o udzielenie zamówienia. W przypadku wniesienia przez Wykonawcę wadium w formie niepieniężnej, jako Beneficjenta nale-ży oznaczyć Zakład Karny w Zabrzu, ul. Księdza Pawła Janika 12, 41-806 Zabrze. 7. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 8. Zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 9. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 10. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wa-dium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabez-pieczenia należytego wykonania umowy. 1) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 2) Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wa-dium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniej-sza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 3) Wykonawca, którego oferta została wybrana, a który wniósł wadium w pieniądzu, może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 4) W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP oraz wadium wniesionego w formie niepieniężnej, wszelkie spory wynikające z wniesionego wadium rozpatrywał będzie wg prawa polskiego sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego. 11. Zgodnie z art. 46 ust. 4a Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wyko-nawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wy-konawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonaw-cy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdol-ności w zakresie dysponowania następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) Kierownik budowy – minimalne wymagania: - kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi odpo-wiadające przedmiotowi zamówienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w rozumie-niu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im uprawnienia budowla-ne, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, b) Kierownik robót budowlanych - minimalne wymagania: - kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi odpo-wiadające przedmiotowi zamówienia w specjalności konstrukcyjno – budowlanej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, c) Kierownik robót elektrycznych - minimalne wymagania: - kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi odpo-wiadające przedmiotowi zamówienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na pod-stawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, tj. ustawie z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europej-skiej (Dz. U. 2020, poz. 220) oraz ustawie z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych archi-tektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2019 poz. 1117). Połączenie stanowisk, o których mowa w pkt 7 lit. a) – c) możliwe jest tylko pod warunkiem speł-nienia łącznie wymagań dotyczących kwalifikacji i doświadczenia dla poszczególnych stanowisk.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa i dostosowanie pomieszczeń w przyziemiu budynku SP ZOZ Szpitala Kolejowego w Wilkowicach-Bystrej na potrzeby apteki szpitalnej oraz magazynu odpadów medycznych i komunalnych
Dodano: 2024-05-30 - Modernizacja budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Goleszowie
Dodano: 2024-05-29 - „Remont toalet w tym z dostosowaniem dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku Sądu Rejonowego w Sosnowcu przy ul. Kaliskiej 7” - etap I
Dodano: 2024-05-29 - 4WOG-1200.2712.30.2024 Roboty budowlane - 3 części: 1. Wymiana uszkodzonego kabla i tymczasowe podłączenie kontenerów mieszkalnych 2. Naprawa instalacji odgromowej 3. Naprawa systemu wentylacji
Dodano: 2024-05-28 - "Rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 3 w Gliwicach z wydzieleniem pomieszczeń na oddziały przedszkolne"
Dodano: 2024-05-27 - Wykonanie robót modernizacyjnych w lokalach mieszkalnych wchodzących w skład zasobu mieszkaniowego Gminy Bytom - II
Dodano: 2024-05-27 - Bieżące utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich zlokalizowanych na terenie powiatu zawierciańskiego.
Dodano: 2024-05-27 - Konserwacja i renowacja barokowej Kaplicy Różańcowej p.w. Matki Boskiej Bolesnej w Bukowie
Dodano: 2024-05-27 - Remont łazienek w pawilonach AZALIA i MAGNOLIA oraz wymiana pokrycia dachu na recepcji w Uzdrowisku sp. z o.o. z siedzibą w Goczałkowicach – Zdroju
Dodano: 2024-05-26 - „Poprawa bezpieczeństwa oraz komfortu osób przystępujących do egzaminów państwowych na prawo jazdy poprzez przebudowę placu manewrowego oraz zaprojektowanie i budowa zjazdu (...) w Dąbrowie Górniczej
Dodano: 2024-05-25