Przetargi.pl
Budowa hali namiotowej z lodowiskiem w Wieruszowie ”

Burmistrz Wieruszowa ogłasza przetarg

  • Adres: 98-400 Wieruszów, Rynek
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48627832610 , fax. +48627832611
  • Data zamieszczenia: 2016-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Wieruszowa
    Rynek 1-7
    98-400 Wieruszów, woj. łódzkie
    tel. +48627832610, fax. +48627832611
    REGON: 250855392
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa hali namiotowej z lodowiskiem w Wieruszowie ”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa hali namiotowej pod lodowisko w Wieruszowie przy ul. Sportowej 4 na działce nr 22 i 24/1. Wymiary obiektu: długość obiektu: 35,11 m szerokość: 17,23 m, wysokość ściany bocznej 4,08 m, wysokość kalenicy 7,53 m. Główne wejście do budynku znajduje się na stronie wschodniej i zachodniej. Jednonawowy, wolnostojący obiekt budowlany z dwuspadowym dachem o nachyleniu połaci 40,4 %. Dach pokryty jest materiałem poliestrowym powlekanym pcw o gramaturze 650 g/m2, sklasyfikowany pod względem stopnia palności atestem ITB jako niezapalny. Pokrycie nałożone jest na konstrukcję wykonaną z lekkich profili aluminiowych. Ściany wykonane są z materiału poliestrowego powlekanego pcw, o gramaturze 650 g/m2. Konstrukcja nośna aluminiowa z łącznikami stalowymi. Obiekt składa się z ram aluminiowych o rozpiętości osiowej 17 m, wykonanych z profili zamkniętych prostokątnych o wymiarach 230 x 110 x 3 mm. Osiowy rozstaw ram wynosi 3,5 m. Ramy są powtarzalne, o sztywnych węzłach wykonanych z ocynkowanych profili stalowych (stal S235/S3550) skręcanych śrubami M 16 kl.5.8. Mocowanie obiektu do podłoża- kotwy chemiczne mocowane do betonowych bloków kotwiących. W hali namiotowej przeznaczonej na lodowisko przewiduje się wykonanie podbudowy z piasku ubitego gr. 30 cm, na całej powierzchni hali (830.305 m2) Obiekt jest całkowicie sprefabrykowany, zaprojektowany jako rozbieralny z możliwością wielokrotnego ponownego montażu. Zakres budowy obejmuje: I .roboty ziemne i fundamentowe: roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych-niwelacja terenu - 0,135 ha usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) gr. 30 cm, - 830,305 m3, wykopy oraz przekopy wykonane koparkami na odkład - 15.876 m3 II.wykonanie podbudowy pod lodowisko: podsypka piaskowa z zagęszczeniem mechanicznym - 30 cm grub. warstwy po zagęszczeniu (wskaźnik zagęszczenia co najmniej Is 0,95) - 604,945 m2 , III.. dostawa hali namiotowej o wymiarach 17,23 x 35,11 x 4,08 m i wysokości kalenicy 7,53 m – 1 szt. wraz z wykonaniem montażu wraz z bramą przesuwną na rolkach o wymiarach 330 x 360 cm - 1 szt, drzwiami ewakuacyjnymi o wymiarach 120 x 210 cm - 2 szt IV. wykonanie betonowych bloków kotwiących o wymiarach 70 x 70 x 100 cm - szt. 28 stosować beton klasy nie niższej niż C/20/25 V. wykonanie przebudowy przyłącza kanalizacji sanitarnej : - wytyczenie trasy - 0,077 km - wykonanie robót ziemnych i wykopów, - przebicie otworów w studni betonowej – szt. 1 - włączenie do istniejącego ciągu kanalizacyjnego – szt. 1, - przykanaliki z rur z tworzyw sztucznych, rury z PCV kielichowe, Dn 160 mm - m 77.00 - kształtki kanalizacyjne z tworzyw sztucznych do rur z PVC, kielichowych DN 160 mm- redukcja 160/110 - szt.1, - studzienki kanalizacyjne systemowe Fi 315 mm, zamknięcie stożkiem betonowym, kineta PE 160 – tereny zielone-studnie na przyłączu - szt.1, - zasypanie i zagęszczenie wykopów – m3 - 88.652, - plantowanie powierzchni gruntu rodzimego ręcznie – m2 -77. VI. wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej Szczegółowy zakres prac określa projekt budowlany oraz przedmiary robót. W oferowanej cenie ofertowej należy przewidzieć koszt robót przygotowawczych (np. zabezpieczenie placu budowy, ustawienie obiektów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, zabezpieczenie istniejących obiektów przed uszkodzeniami) oraz ewentualne koszty związane ze składowaniem ziemi z wykopów przeznaczonej do wywózki (w przypadku braku wskazania miejsca złożenia urobku przez Zamawiającego), których nie zawierają przedmiary robót, a które Wykonawca wykonuje we własnym zakresie bez dodatkowego wynagrodzenia. Dla potrzeb realizacji zamówienia Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie dostawę energii (oraz inne ewentualne media). Wykonawca zamówienia winien przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. Bezwzględnie należy zapoznać się z dokumentacją techniczną (budowlaną) zadania. Użyte w dokumentacji projektowej, STWIOR czy przedmiarze robót nazwy urządzeń, materiałów oraz ich parametry techniczne i wymiary, które mogłyby wskazywać lub kojarzyć się z producentem lub firmą nie mają na celu preferowania materiału, urządzenia czy wyrobu danego producenta ani wskazywać na dany wyrób, lub element. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, zamiennych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że materiał jest równoważny w stosunku do wymogów określonych przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno - jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne (pod rygorem odrzucenia oferty). Zastosowanie rozwiązań równoważnych, zamiennych każdorazowo musi zostać zaakceptowane przez Zamawiającego i Inspektora Nadzoru. 1.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 2.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 3.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 4.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 5.Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom, zobowiązany jest do wskazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 6.Wymagania dotyczące sposobu zatrudnienia osób realizujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności faktyczne związane z przedmiotem zamówienia opisane w SIWZ zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę. b) Liczba zatrudnionych osób ma wynosić min. 3 osoby. c) Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 6.1Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: a ) kierownik robót budowlanych b)pracownik branży kanalizacyjnej pracownik branży konstrukcyjnej, c)robotnik budowlany, wykonujący czynności opisane w przedmiarze robót. 6.2 Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób. a) Roboty budowlane będą świadczone przez osoby wymienione w wykazie pracowników wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia – załącznik nr 7 do SIWZ. b) Wykonawca w terminie do 7 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia ww. osób ( kopię umów o pracę) a także oświadczenie ww. osób, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666) z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2008 z zm.) przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. 6.3 Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia. a) W przypadku nie przedstawienia w terminie informacji, o której mowa w pkt. 16.2. b SIWZ wykonawca będzie każdorazowo płacić zamawiającemu karę w wysokości 1.000,00 zł b)W przypadku dwukrotnego nie wywiązania się z obowiązku wskazanego w pkt. 16.2. b SIWZ lub zmiany sposobu zatrudnienia osób wskazanych w ofercie, zamawiający ma prawo od umowy odstąpić i naliczyć dodatkowo kary umowne wskazane we wzorze umowy jak za nienależyte wykonanie umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44211000-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu - wpłata przelewem na konto Zamawiającego 46 1020 4564 0000 5102 0060 0619 PKO BP S.A. o/Wieruszów; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359).). 3.Sposób przekazania: Przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Dokument potwierdzający wniesie wadium należy dołączyć do oferty. 4.Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach