BESKID ŻYWIEC Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg
- Adres: 34-300 Żywiec, ul. Kabaty
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 338 602 271, , fax. 338 602 270
- Data zamieszczenia: 2020-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: BESKID ŻYWIEC Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Kabaty 2
34-300 Żywiec, woj. śląskie
tel. 338 602 271, , fax. 338 602 270
REGON: 70453336000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.beskidzywiec.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa hali - części mechanicznej instalacji MBP wraz z wykonaniem projektów branżowych niezbędnych do oddania do użytkowania hali w kompleksie gospodarki odpadami komunalnymi BESKID ŻYWIEC Sp. z o. o. w miejscowości Żywiec wraz z niezbędną infrastrukturą - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana „Budowa hali - części mechanicznej instalacji MBP wraz z wykonaniem projektów branżowych niezbędnych do oddania do użytkowania hali w kompleksie gospodarki odpadami komunalnymi BESKID ŻYWIEC Sp. z o. o. w miejscowości Żywiec wraz z niezbędną infrastrukturą”. 2. Zakres prac obejmuje między innymi: a) opracowanie dokumentacji projektowej wykonawczej branż: elektrycznej, sanitarnej i wodno-kanalizacyjnej, deszczowej, grzewczej, wentylacyjnej i klimatyzacyjnej b) wykonanie robót budowlanych: - w branży konstrukcyjno -budowlanej, - roboty instalacyjne elektryczne, - roboty instalacyjne wodno – kanalizacyjne i sanitarne, - roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych, - instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, alarmowych i systemu sygnalizacji pożaru - roboty w zakresie kanalizacji deszczowej. c) wykonanie instalacji samoczynnego oddymiania, wykonanie systemu sygnalizacji pożaru oraz urządzeń alarmowych 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w programie funkcjonalno – użytkowym (PFU), który stanowi załącznik do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę: 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Węgierskiej Górce 77 8131 0005 0015 2318 2000 0010. b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). 3. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu „Wadium – przetarg nieograniczony na budowę hali – części mechanicznej instalacji MBP” 4. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data tj. 15.12.2020r. do godz. 9:00 wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego, przed otwarciem ofert. 5. W przypadku złożenia wadium w innej formie, wymagane jest dołączenie do oferty kserokopii dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego i dostarczenie oryginału do siedziby zamawiającego (sekretariat), w terminie do 15.12.2020r. do godz. 9:00. 6. Okoliczności, zasady zwrotu wadium i jego przepadku określa ustawa Prawo zamówień publicznych. 7. Dokumenty, o których mowa powyżej w pkt. 2, litera b – e, muszą zachować ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający zastosuje art. 24 aa ustawy Pzp. 1) Zamawiający na podstawie art. 24 aa ustawy Pzp najpierw dokonuje oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2)Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1. 3)Jeżeli wykonawca, uchyla się od zawarcia umowy lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może zbadać, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert. 4) Dokumenty, które Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą. Wykonawca winien załączyć do oferty: a) wypełniony FORMULARZ OFERTOWY na wzorze stanowiącym załącznik do SIWZ, b) PEŁNOMOCNICTWO udzielone osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowana wykonawcy w powyższy zakresie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych – postanowienie niniejsze stosuje się odpowiednio do reprezentowania Wykonawcy powołanego i funkcjonującego na podstawie przepisów ustaw - w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie, c) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem zapisu w Sekcji III.5.1) pkt. 1. d)-f), d) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnienia warunków udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem zapisu Sekcji III.5.1) pkt. 1. d) i f), e) Dokumenty zobowiązań, o których mowa w Sekcji III.5.1) pkt. 2. - 5., na podstawie których wykonawca udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – złożone w oryginale. f) W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy w spawie zamówienia publicznego (np. konsorcjum). Pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie - w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie. g) W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby fizycznej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem Wykonawcy w postępowaniu, Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o wypełnieniu obowiązków informacyjnych, przewidzianych w art. 13 i 14 RODO, zawartego w formularzu ofertowym h) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie oświadczenie z pkt. g) składa każdy konsorcjant oddzielnie. i) Dowód wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja piwnic budynku Głównego Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu na potrzeby szatni pielęgniarek wraz z budową zewnętrznych schodów z zadaszeniem - III
Dodano: 2024-05-09 - BO – L16/05/X – Szkolna toaleta na miarę XXI wieku w Szkole Podstawowej nr 53 im. Stefana Żeromskiego w Katowicach
Dodano: 2024-05-09 - ROZBUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE MIASTA MYSZKOWA – UL. PAWIA.
Dodano: 2024-05-09 - Zadanie A. Zagospodarowanie terenu w rejonie Zespołu Szkół Sportowych, Żłobka Miejskiego i Przedszkola Nr 39 - Etap I w ramach zadania: Zagospodarowanie terenu w rejonie (...) - zamówienie podobne
Dodano: 2024-05-09 - „Prace remontowe w placówkach oświatowych na terenie miasta Sosnowca”
Dodano: 2024-05-08 - „Przebudowa schodów zewnętrznych w części północno-zachodniej budynku Zabrzańskiego Centrum Kształcenia Ogólnego i Zawodowego w Zabrzu przy ul. Piłsudskiego 58".
Dodano: 2024-05-07 - Wykonanie remontów pomieszczeń w poradniach Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii ŚUM w Katowicach w budynku zlokalizowanym w Zabrzu przy Placu Traugutta 2 zgodnie z planowanym terminarzem robót
Dodano: 2024-05-07 - Budowa altany grillowej na terenie LKS w MOKREM – w formule zaprojektuj i wybuduj (Budżet Obywatelski)
Dodano: 2024-05-07 - Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Arkadowej 4/6 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
Dodano: 2024-05-07 - Przebudowa budynku wielofunkcyjnego wraz ze zmianą sposobu użytkowania jego części – etap I - położonego w Chełmie Śląskim przy ul. Techników na działkach nr 1149/32, 1059/32
Dodano: 2024-05-06