Przetargi.pl
Budowa Gminnego Ośrodka Kultury w Przecławiu, gmina Kołbaskowo

Gmina Kołbaskowo ogłasza przetarg

  • Adres: 72001 Kołbaskowo, Kołbaskowo
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 913 119 521 , fax. 091 3119510 w. 22
  • Data zamieszczenia: 2018-02-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kołbaskowo
    Kołbaskowo 106
    72001 Kołbaskowo, woj. zachodniopomorskie
    tel. 913 119 521, fax. 091 3119510 w. 22
    REGON: 53619590981
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolbaskowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Gminnego Ośrodka Kultury w Przecławiu, gmina Kołbaskowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1. Wykonanie robót budowlanych i dostawa wyposażenia gastronomicznego związanych z inwestycją pn: Budowa Gminnego Ośrodka Kultury w Przecławiu, gmina Kołbaskowo. Miejsce wykonania zamówienia: działka Nr, 304/9, 304/16, 24 obręb Przecław, gmina Kołbaskowo. CPV: 452123000-9, 45212200-8, 45231300-8, 45331000-6, 45232440-8 1.1.Zakres robót obejmuje: 1.1.1.Budynek użyteczności publicznej o głównych funkcjach kultury, gastronomii i edukacji (w tym edukacji poprzez sport) wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi; BUDYNEK GŁÓWNY B1 - POWIERZCHNIE Powierzchnia całkowita 3020,21 Pow. użytkowa KULTURY 519,38 1385,17 Pow. użytkowa GASTRONOMII 76,12 Pow. użytkowa EDUKACJI 276,29 Pow. użytkowa SPORT.-EDUKAC. 513,38 Pow. ruchu 377,82 Pow. usługowa (techniczna) 314,67 1.1.2. Budynek użyteczności publicznej, pomocniczy, pełniący funkcję sanitarną i magazynową. BUDYNEK POMOCNICZY B2 - POWIERZCHNIE Powierzchnia całkowita 65,89 Pow. użytkowa pomocnicza 43,96 Pow. usługowa (techniczna) 1,46 1.1.3. Budowlę sportową - zadaszone korty do tenisa ziemnego. KORTY DO TENISA ZIEMNEGO B3 - POWIERZCHNIE Powierzchnia całkowita 1 317,05 Kubatura [m3] ~14300 ~250 ~12700 Max. szerokość elewacji 36,76 5,74 35,60 Max. długość elewacji 58,91 18,32 37,30 1.1.4. Obiekty zagospodarowania terenu: • Obiekty edukacyjno-sportowe takie jak: boiska do koszykówki lub siatkówki, stanowiska do tenisa stołowego, skatepark, wybiegi do szkolenia psów; • Tereny zieleni towarzyszącej z funkcją edukacyjno-kulturalną; • Obiekty małej architektury: gabiony, urządzenia rekreacyjne, plac zabaw, wyposażenie do utrzymywania porządku, śmietniki; • Budowle drogowe: drogi dojazdowe, droga pożarowa, naziemne miejsca postojowe oraz inne utwardzenia terenu jak np.: chodniki, place; • „Górka” przy placu zabaw; • Urządzenia budowlane: instalacje zewnętrzne i przyłącza, sieć kanalizacji deszczowej, przepompownia ścieków sanitarnych, śmietnik, wylot do rowu (urządzenie melioracji); • Ogrodzenia: pełne przy parkingu; ażurowe np.: przepompowni, boisk sportowych, wybiegu dla psów, przy placu zabaw; w tym bramy i furtki; • Nasadzenia drzew i krzewów. 1.1.5. Wyposażenie obiektów w sprzęt p.poż, sporządzenie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego określającego między innymi drogi ewakuacyjne, rozmieszczenie hydrantów i urządzeń gaśniczych, oświetlenia ewakuacyjnego, głównego wyłącznika prądu. 1.1.6. Elementy wyposażenia wnętrz. 1.2.Szczegółowo przedmiot zamówienia określa : 1.2.1.dokumentacja projektowa składająca się z: a. projektu budowlanego: • zagospodarowanie terenu, • architektura, • zewnętrzne instalacje sanitarne, • zewnętrzne instalacje elektryczne, • konstrukcja, • wewnętrzne instalacje sanitarne – budynek główny, • wewnętrzne instalacje sanitarne – budynek pomocniczy, • instalacja uzdatniania wody basenowej, • wewnętrzne instalacje elektryczne, • droga dojazdowa, • zieleń, • zadaszenie nad kortami. b. projektu wykonawczego: • zagospodarowanie terenu, • architektura, • zewnętrzne instalacje sanitarne, • zewnętrzne instalacje elektryczne, • konstrukcja, • droga dojazdowa, • nasadzenia i trawniki, • architektura wewnętrzna, • systemy audiowizualne, • technologia kuchni, • analiza akustyczna, • wewnętrzne instalacje sanitarne, • technologia uzdatniania wody basenowej, • wewnętrzne instalacje elektryczne, • instalacje SAP, • zadaszenie nad kortami. c. specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 2. Dostawa wyposażenia gastronomicznego 2.1. Ilość dostaw wyposażenia określa zestawienie wyposażenia gastronomicznego. 2.2. Parametry techniczno-użytkowe określa specyfikacja wyposażenia gastronomicznego. 3. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy Kodeks pracy, wszystkich osób wykonujących czynności objęte zakresem zamówienia jeżeli wykonywanie tych czynności polegać będzie na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy. 4. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia tj. wykonywanie prac objętych zakresem zamówienia wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia, w szczególności prac związanych z wykonywaniem robót ziemnych, operatorów sprzętu, pracowników budowlanych, murarzy, tynkarzy, cieślów, pracowników robót wykończeniowych, płytkarzy, brukarzy, dekarzy, elektryków, hydraulików i pracowników branży sanitarnej, pracowników zagospodarowania terenów zielonych i rekreacyjnych, stolarki okiennej, osób sprzątających i wykonujących roboty porządkowe, jeżeli wykonywanie tych czynności polegać będzie na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy. 5. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności, tak aby zagwarantować spełnienie warunku określonego w ust. 4 przez wykonawcę. 6. Szczegółowo przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowa składająca się projektu budowlanego i wykonawczego, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót a pomocniczo również przedmiar robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212300-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 400.000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu – wyłącznie przelewem na konto depozytowe Zamawiającego: 95 1240 3927 1111 0000 4099 1928. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości – złożonych do Kasy Urzędu Gminy Kołbaskowo, pok. nr 12 w poniedziałek od godz. 9:30 do 16:00, od wtorku do piątku od godz. 8:00 do 14:00. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu zaleca się, aby np. w tytule przelewu wyraźnie oznaczyć wykonawcę wnoszącego wadium, szczególnie w przypadku gdy wadium jest wnoszone przez pełnomocnika/pośrednika. 5. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia: 1) dokument gwarancji/poręczenia sporządzony w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, 2) gwarancje/poręczenia podlegać muszą prawu polskiemu; wszystkie spory odnośnie gwarancji/poręczeń będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich właściwych miejscowo dla siedziby Zamawiającego. 6. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia z treści tych gwarancji/poręczeń musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela (np. banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji/poręczenia) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 9, bez potwierdzania tych okoliczności, 2) termin obowiązywania gwarancji/poręczenia, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 7. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli nie wniesie on wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy. 8. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie, 2) wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9 ppkt 2. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 10, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 14. Na wniosek wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 15. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 16. W ofercie należy wpisać nr konta, na które zamawiający ma zwrócić wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7. Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego, które należy dołączyć do oferty: 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 1) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 2) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V pkt 4 ppkt 2 siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 5) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 6) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców ((jeżeli są znane w momencie sporządzania i składania oferty) W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 7) kosztorys ofertowy uproszczony zgodny z rozdziałem X pkt 3 siwz (wyłącznie pomocniczo). 8) zestawienie cenowe wyposażenia gastronomicznego i wyposażenia meblowego, 9) dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach