Sanatorium Uzdrowiskowe "Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z ogłasza przetarg
- Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Przy Stawku 12
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 358 13 00 , fax. 52 358 13 03
- Data zamieszczenia: 2014-10-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sanatorium Uzdrowiskowe "Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z
ul. Przy Stawku 12 12
88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 358 13 00, fax. 52 358 13 03
REGON: 01062511700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.przytezni.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa dźwigu (winda) dla osób niepełnosprawnych przy bloku Bazy Lecznictwa Uzdrowiskowego w Sanatorium Uzdrowiskowym Przy Tężni w Inowrocławiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą: Budowa dźwigu (winda) dla osób niepełnosprawnych przy bloku Bazy Lecznictwa Uzdrowiskowego w Sanatorium Uzdrowiskowym Przy Tężni w Inowrocławiu Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1.wygrodzenie terenu zewnętrznego pod budowę windy zewnętrznej, 2.wygrodzenie na wewnętrznych podestach budynku obszaru prowadzenia robót budowlanych 3.budowa szybu windowego dla windy widokowej, 4.wykonanie robót wykończeniowych szybu windowego (tynki, malowanie, elewacja itp.) 5.wykonanie robót instalacji elektrycznej, C.O. wentylacji, 6.montaż dźwigu widokowego czteroprzystankowego w szybie windowym, 7.wykonanie wszystkich robót budowlanych objętych załączonym do SIWZ przedmiarem robót, 8.przygotowanie pełnej dokumentacji odbiorowej dla nadzoru budowlanego i UDT. 2.Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z Ustawą z dnia 07 lipca 1994r. - Prawo budowlane i rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 2 kwietnia 2012 r. (Dz. U. z 2012 r. poz. 452) w sprawie określenia wymagań, jakim powinny odpowiadać zakłady i urządzenia lecznictwa uzdrowiskowego. 3.Zaleca się po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym bądź pisemnym do przeprowadzenia wizji lokalnej terenu, na którym ma być wykonany przedmiot zamówienia, w celu uzyskania wszelkich informacji koniecznych do właściwego przygotowania ofert i zawarcia umowy. Ponadto oferenci zobowiązani są do zapoznania się z dokumentacją techniczną i wykonawczą. Kontakt telefoniczny - Pan Karol Tabaczyński nr tel. 507 139 787. 4.Roboty budowlane będą mogły być wykonywane od poniedziałku do soboty w godzinach od 07.00 do 15.00. Roboty uciążliwe związane z nadmiernym hałasem np. praca wiertarek, młotów itp. będą mogły być wykonywane w dni robocze w godzinach od 08.00 do 15.00 Zamówienie winno być wykonane w sposób niezakłócający funkcjonowania Sanatorium, które prowadzi działalność w ruchu ciągłym. 5.Oferent obowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu kosztorysu ofertowego /PDF + w programie kosztorysowym/ w formie papierowej oraz w formie elektronicznej. W/wym. kosztorys ofertowy winien być sporządzony na podstawie przedmiarów i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 6. Teren robót musi być zabezpieczony zgodnie z przepisami BHP. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453131005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości: 10 000 zł /słownie: dziesięć tysięcy złotych./. 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przytezni.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- WYKONANIE DOSTAWY WRAZ Z MONTAŻEM DŹWIGU OSOBOWEGO W BUDYNKU A ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GRUDZIĄDZKIEJ URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY
Dodano: 2016-04-21 - Wymiana dwóch wind osobowych w Domu Studenckim nr 9 przy ul. Gagarina 21 w Toruniu
Dodano: 2016-03-04 - Wymiana dźwigów osobowych wraz z remontem maszynowni i szybów windowych w budynku Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Bydgoszczy
Dodano: 2015-09-08 - Wymiana dwóch wind do transportu książek, dostawa i montaż dwóch klimatyzatorów, wykonanie tynków żywicznych w Bibliotece Uniwersyteckiej przy ul. Gagarina 13 w Toruniu
Dodano: 2014-07-11 - Część 1. Wymiana dwóch wind do transportu książek w Bibliotece Uniwersyteckiej przy ul. Gagarina 13 w Toruniu Część 2. Dostawa i montaż dwóch klimatyzatorów w Bibliotece Uniwersyteckiej przy ul. Gagarina 13 w Toruniu Część 3. Wykonanie tynków żywicznych na ścianach wypożyczalni w Bibliotece Uniwersyteckiej przy ul. Gagarina 13 w Toruniu
Dodano: 2014-06-12 - Wymiana windy w Hotelu Asystenckim nr 2 przy ul. Gagarina 45 w Toruniu
Dodano: 2014-05-12 - Likwidacja barier w Szpitalu Powiatowym Sp. z o.o. w Chełmży w zakresie umożliwienia osobom niepełnosprawnym poruszania się i komunikowania
Dodano: 2014-04-29 - Dostawa i montaż dwóch dźwigów towarowych dla Kujawsko-Pomorskiego Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy.
Dodano: 2014-04-24 - Wymiana windy w Hotelu Asystenckim nr 2 przy ul. Gagarina 45 w Toruniu
Dodano: 2014-04-18 - Likwidacja barier w Szpitalu Powiatowym Sp. z o.o. w Chełmży w zakresie umożliwienia osobom niepełnosprawnym poruszania się i komunikowania
Dodano: 2014-03-27