Gmina Kartuzy ogłasza przetarg
- Adres: 83300 Kartuzy, ul. gen. Józefa Hallera
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 694 52 00 , fax. 586 945 135
- Data zamieszczenia: 2018-02-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kartuzy
ul. gen. Józefa Hallera 1
83300 Kartuzy, woj. pomorskie
tel. 58 694 52 00, fax. 586 945 135
REGON: 52754600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kartuzy.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa dwóch wiat handlowych w konstrukcji stalowo – drewnianej na terenie działki o nr ew. gr. 48/2, 48/7 oraz 50, obręb ewidencyjny nr 9 w Kartuzach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa dwóch wiat handlowych w konstrukcji stalowo-drewnianej na terenie działek o nr ew. gr. 48/2, 48/7 oraz 50, obręb ewidencyjny nr 9 w Kartuzach wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na użytkowanie. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej dołączonej do SIWZ, którą tworzą: dokumentacja projektowa oraz przedmiary robót. Przedmiary traktować należy jako element pomocniczy do obliczania ceny oferty. 3. Dodatkowe wymagania wobec Wykonawcy odnośnie realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości oraz rękojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 60 miesięcy i nie dłuższy niż 72 miesiące, 2) Materiał pochodzący z rozbiórek stanowi własność Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie do składowania materiału z rozbiórki w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie miasta Kartuzy. W razie dyspozycji Zamawiającego o niezatrzymywaniu danego materiału rozbiórkowego, Wykonawca zobowiązany będzie do wywiezienia i utylizacji na własny koszt, 3) Wykonawca zobowiązany jest poinformować gestorów infrastruktury technicznej o rozpoczęciu oraz zakończeniu robót budowlanych a także uzyskać niezbędne odbiory techniczne, zgodnie z warunkami uzgodnień branżowych oraz opisem technicznym, 4) Wykonawca robót, w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy przedstawi Zamawiającemu zaakceptowany przez Inspektorów nadzoru inwestorskiego harmonogram rzeczowo-finansowy. Na podstawie zaakceptowanego dokumentu realizowane będzie rozliczenie częściowe oraz końcowe przedmiotu umowy, 5) Wszystkie materiały przewidziane do wbudowania w ramach przedmiotu zamówienia, podlegają obowiązkowej akceptacji Zamawiającego oraz inspektorów nadzoru inwestorskiego. Podstawą akceptacji materiału jest wniosek materiałowy wraz z kartą katalogową produktu, certyfikatami oraz deklaracjami zgodności, 6) W zakresie dostawy i montażu domków handlowych o wym. 2,4x2,8m (6 kpl.), stanowiących wyposażenie wiat handlowych Zamawiający przekazuje wytyczne zawarte w załączniku nr 5 do SIWZ, 7) W zakresie dostawy stołów handlowych o wym. 100x250x86 cm (22 szt.) stanowiących wyposażenie wiat handlowych, Zamawiający przekazuje wytyczne zawarte w załączniku nr 5 do SIWZ, 8) W zakresie dostawy i uruchomienia parasoli grzewczych (12 szt.) stanowiących wyposażenie wiat handlowych, Zamawiający przekazuje wytyczne zawarte w załączniku nr 5 do SIWZ, 9) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) roboty budowlane w zakresie montażu konstrukcji wiat, b) roboty budowlane w zakresie sieci oraz instalacji. 4. Respektując zapisy ustawy Prawo zamówień publicznych w kwestii dotyczącej zasad opisu przedmiotu zamówienia Gmina Kartuzy jako Zamawiający oświadcza, że w przypadku wskazania w dokumentach stanowiących szczegółowy opis przedmiotu zamówienia pochodzenia elementu, przytoczona nazwa określa jedynie przykładowy element przedmiotu zamówienia o minimalnych wymaganiach. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego elementu przedmiotu zamówienia. Zaoferowany element przedmiotu zamówienia musi spełniać min. parametry techniczno-użytkowe określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w wysokości 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych), Wykonawca wnosi w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą Wykonawca składa następujące dokumenty: 1) Oryginał (który nie będzie w sposób trwały związany z ofertą, np. w dodatkowej kopercie) dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium - w przypadku, gdy wadium wnoszone jest w formach niepieniężnych określonych w Części XI SIWZ, 2) W przypadku osoby (lub osób) działającej w imieniu Wykonawcy w oparciu o odrębnie udzielone pełnomocnictwo - oryginał pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną kopię. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utworzenie węzła integracyjnego przy zmodernizowanej stacji kolejowej PKP w Sztumie.
Dodano: 2024-05-10 - Przebudowa kuchni SPOMS wraz z wyposażeniem
Dodano: 2024-05-09 - Prace remontowe w Szkole Podstawowej im. Kontradmirała Xawerego Czernickiego w Wielkim Podlesiu polegające na remoncie dwóch łazienek
Dodano: 2024-05-08 - Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni syntetycznej oraz remont boiska trawiastego przy Zespole Szkół Publicznych w Skarszewach
Dodano: 2024-05-07 - Zmiana sposobu ogrzewania w lokalach mieszkalnych przy ul. R. Traugutta 8 m 6, 8, 11, ul. R. Traugutta 10 m 16, 19, 20, 26 oraz ul. R. Traugutta 12 m 1, 10, 11.
Dodano: 2024-05-05 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wielka Wieś. Przebudowa drogi w miejscowości Choćmirowo.
Dodano: 2024-05-02 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Podole Wielkie.
Dodano: 2024-05-02 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Żoruchowo.
Dodano: 2024-05-02 - Modernizacja historycznego parku kuracyjnego z I poł. XIX w. wraz z budową fontanny oraz przyległych, historycznych ulic: Bałtyckiej i Metalowców
Dodano: 2024-04-30 - Budowa kąpieliska miejskiego nad jeziorem Klasztornym Dużym w Kartuzach – etap II.
Dodano: 2024-04-30