Urząd Miasta w Słupcy ogłasza przetarg
- Adres: 62-400 Słupca, ul. Pułaskiego
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 63 277 27 27 , fax. 63 277 26 69
- Data zamieszczenia: 2019-03-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta w Słupcy
ul. Pułaskiego 21
62-400 Słupca, woj. wielkopolskie
tel. 63 277 27 27, fax. 63 277 26 69
REGON: 52462500000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.slupca.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa dwóch placów zabaw w Słupcy - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę dwóch placów zabaw z wyposażeniem w miejscowości Słupca na działkach nr 2303/2 (ul. Koszucka) i 1144/2 (ul. Tysiąclecia). Podstawowy zakres robót obejmuje: a) uporządkowanie terenu, b) roboty ziemne, c) wykonanie nawierzchni piaskowych, trawiastych oraz z kostki brukowej, d) dostarczenie i montaż urządzeń zabawowych oraz tablicy, ławek i koszy, e) wykonanie ogrodzenia placy o wys. 1,20 m z paneli siatkowych na słupkach stalowych, f) montaż furtek o wym. 1,00x1,20 m, g) roboty uzupełniające konieczne do wykonania zakresu podstawowego w obiekcie. 2. Szczegółowy zakres robót został określony w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej oraz we wzorze umowy. 3. Wskazane jest, aby Wykonawca dokonał oględzin miejsca planowanych robót, zapoznał się na miejscu z warunkami, ich charakterem i dokonał pełnego rozeznania przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112723-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: . Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000,00zł (słownie: trzy tysiące złotych) . 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art.45 ust.6 ustawy, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109 poz.1158 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego BS Słupca Nr 69 8542 0001 0024 3377 0003 6903. Oznacza to, że przed terminem składania ofert na koncie zamawiającego muszą się znaleźć pieniądze przelane tytułem wadium. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego – Urzędzie Miasta w Słupcy ul. Pułaskiego 21, pok. nr 321 lub dołączyć do oferty. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej oraz gwarancji ubezpieczeniowej, gwarancja wadialna musi być nieodwołalna i zawierać w szczególności następujące elementy: 1) zobowiązanie banku lub ubezpieczyciela do zapłaty kwoty wadium w przypadku, gdy zajdą ustawowo określone okoliczności, 2) informację dotyczącą postępowania stanowiącego przyczynę wystawienia gwarancji, 3) wskazanie sumy gwarancyjnej, 4) wskazanie Zamawiającego, czyli beneficjenta gwarancji, 5) wskazanie Wykonawcy, czyli zleceniodawcy gwarancji, 6) określenie terminu ważności gwarancji. 7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci, zgodnie z art. 46 ust. 4 Ustawy, wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniężny na rachunek Wykonawcy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych szczegółowych wymagań;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)formularz ofertowy, b)pełnomocnictwo(jeżeli dotyczy)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Nowy plac zabaw we wsi Wielka Wieś gmina Buk.
Dodano: 2024-04-12 - Budowa placu zabaw przy ul. Pilskiej we Wrześni
Dodano: 2024-03-01 - Urządzenie miejsc rekreacji na terenie gminy Nowe Miasto nad Wartą.
Dodano: 2024-01-19 - Budowa i doposażenie placów zabaw w Gminie Września
Dodano: 2023-11-15 - Budowa miejsca rekreacji wraz z placem zabaw w miejscowości Orzechowo oraz modernizacja placu zabaw w miejscowości Czeszewo
Dodano: 2023-09-29 - Urządzenie miejsc rekreacji na terenie gminy Nowe Miasto nad Wartą.
Dodano: 2023-08-11 - Budowa miejsca rekreacji wraz z placem zabaw w miejscowości Orzechowo oraz modernizacja placu zabaw w miejscowości Czeszewo
Dodano: 2023-07-18 - „Budowa Centrum Rekreacyjno–Sportowego w Opatowie”
Dodano: 2023-06-16 - Modernizacja wraz z rozbudową placu zabaw w Zmyślonej Słupskiej
Dodano: 2023-05-04 - Budowa miejsca rekreacji wraz z placem zabaw w miejscowości Orzechowo oraz modernizacja placu zabaw w miejscowości Czeszewo
Dodano: 2023-04-03