Przetargi.pl
Budowa dwóch Otwartych Stref Aktywności OSA na terenie Gminy Wyśmierzyce, w mieście Wyśmierzyce i w miejscowości Kostrzyn

Gmina Wyśmierzyce ogłasza przetarg

  • Adres: 26-811 Wyśmierzyce, ul. Mickiewicza
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 486 157 003 , fax. 486 157 003
  • Data zamieszczenia: 2019-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wyśmierzyce
    ul. Mickiewicza 75
    26-811 Wyśmierzyce, woj. mazowieckie
    tel. 486 157 003, fax. 486 157 003
    REGON: 67022342200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wysmierzyce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa dwóch Otwartych Stref Aktywności OSA na terenie Gminy Wyśmierzyce, w mieście Wyśmierzyce i w miejscowości Kostrzyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Budowa dwóch Otwartych Stref Aktywności OSA na terenie Gminy Wyśmierzyce, w mieście Wyśmierzyce i w miejscowości Kostrzyn”. Zamówienie obejmuje wykonanie 2 Otwartych Stref Aktywności OSA w wersji rozszerzonej przy ul. Plac Wolności w Wyśmierzycach oraz w miejscowości Kostrzyn. Planowany jest montaż 12 sztuk urządzeń siłowni plenerowej (po 6 szt. na OSA), 16 sztuk urządzeń strefy relaksu, 6 sztuk urządzeń placu zabaw sprawnościowych, ogrodzenie obiektu ( w tym furtka) – po 53 mb w każdym obiekcie. 2. Budowa Otwartej Strefy Aktywności przy ul. Plac Wolności w Wyśmierzycach Lokalizacja strefy na działce (część działki) o nr geod. 1669 w Wyśmierzycach, stanowiącej własność gminy Wyśmierzyce. Główne elementy zakresu zamówienia: a) Siłownia plenerowa: - orbitrek – 1szt. - wioślarz – 1 szt. - prasa nożna – 1 szt. - biegacz – 1 szt. - wahadło – 1 szt. - trójkąt – 1 szt. b) strefa relaksu: - regulamin na metalowej nodze – 2 szt. - ławka Lambda 4 – 4 szt. - stolik do szachów z 4 taboretami zamontowanymi na stałe – 2 szt. c) plac zabaw sprawnościowy: - zestaw OSA – 1 szt. - huśtawka Bocianie Gniazdo – 1 szt. - ważka miejska – 1 szt. d) pozostałe elementy: - roboty przygotowawcze, wywóz urobku – 1 kpl, - nawierzchnia piaskowa o gr. 40mm – 165 m2 , - dosianie trawy + nasadzenia – 1 kpl, - ogrodzenie – 52 mb, - furtka – 1 szt., - inwentaryzacja powykonawcza – 1 kpl. Powierzchnia zakresu opracowania 166,0 m2. Powierzchnia terenu trawiastego siłowni wynosi 109,0 m2 . Ogrodzenie ( w tym furtka) o wysokości min. 1 m wynosi 53 mb. 3. Budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Kostrzyn Lokalizacja strefy na działce (część działki) o nr geod. 793 w Kostrzynie, Kostrzyn 66a, stanowiącej własność gminy Wyśmierzyce Główne elementy zakresu zamówienia: a) Siłownia plenerowa: - orbitrek – 1szt. - wioślarz – 1 szt. - prasa nożna – 1 szt. - biegacz – 1 szt. - wahadło – 1 szt. - trójkąt – 1 szt. b) strefa relaksu: - regulamin na metalowej nodze – 2 szt. - ławka Lambda 4 – 4 szt. - stolik do szachów z 4 taboretami zamontowanymi na stałe – 2 szt. c) plac zabaw sprawnościowy: - zestaw OSA – 1 szt. - huśtawka Bocianie Gniazdo – 1 szt. - ważka miejska – 1 szt. d) pozostałe elementy: - roboty przygotowawcze, wywóz urobku – 1 kpl, - nawierzchnia piaskowa o gr. 40mm – 165 m2 , - dosianie trawy + nasadzenia – 1 kpl, - ogrodzenie – 52 mb, - furtka – 1 szt., - inwentaryzacja powykonawcza – 1 kpl. Powierzchnia zakresu opracowania 165,0 m2. Powierzchnia terenu trawiastego siłowni wynosi 109,0 m2 . Ogrodzenie ( w tym furtka) o wysokości min. 1 m wynosi 53 mb. 4. Wszystkie urządzenia niezbędne do realizacji zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nieużytkowane, wykonanie z fabrycznie nowych materiałów oraz być wolne od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych. 5. Wszystkie montowane urządzenia i elementy wyposażenia siłowni i placu relaksu będące przedmiotem zadania inwestycyjnego należy instalować zgodnie z Polskimi Normami, a w szczególności: PN-EN 16630:2015-06 Wyposażenie siłowni plenerowych zainstalowane na stałe. Wymagania bezpieczeństwa i metody badań, PN-EN 1176:2009 Wyposażenia placów zabaw i nawierzchnie z jej nowelizacjami oraz PN-EN 1177:2009 Nawierzchnie placów zabaw amortyzujące upadki - Wyznaczanie krytycznej wysokości upadku. 6. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. (Dz.U. 2018 poz. 2140) – wszystkie montowane na placu zabaw urządzenia, powinny posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty. 7. Nawierzchnia musi być realizowana w oparciu o systemy, które posiadają dopuszczenie do stosowania, zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych. Technologia zgodna z aprobatą techniczną dla przyjętego systemu. 8. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 1 do niniejszego SIWZ. 9. Podane w opisach technicznych ewentualne nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów i urządzeń. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych. Urządzenia i materiały równoważne to takie, które mają te same cechy funkcjonalne, co wskazane w dokumentacji konkretne z nazwy lub pochodzenia. Ich jakość i parametry nie mogą być gorsze od określonych w opisach. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. 10. Energię elektryczną i pobór wody potrzebne do wykonania zamawianych robót Wykonawca zapewni we własnym zakresie. 11. Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej w miejscu zamawianych robót. 12. W celu potwierdzenie, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom zamawiającego, zamawiający może żądać na każdym etapie postępowania: a) Próbek, opisów lub szczegółowych renderów oferowanych produktów, b) Zaświadczenia niezależnego podmiotu akredytowanego uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają obowiązującym normom. 13. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust 3a ustawy Prawo zamówień publicznych określa w opisie przedmiotu zamówienia na usługi lub roboty budowlane wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2018 r. poz.917). Mając na uwadze powyższe, Zamawiający wymaga, aby wykonawca lub podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę co najmniej 2 osoby, wykonujące wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) monter placów zabaw, b) monter urządzeń siłowni plenerowej, c) monter urządzeń strefy relaksu. 14. Zasady dotyczące zatrudniania na podstawie umowy o pracę: 1) zatrudnianie osób w ilościach wskazanych w ust. 13 przy realizacji przedmiotu umowy musi trwać w okresie prowadzenia robót budowlanych związanych z realizacją umowy; 2) w przypadku zakończenia zatrudniania osób wskazanych w ust. 13 przed zakończeniem terminu realizacji umowy, Wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia w to miejsce innej osoby, tak aby wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie Kodeksu pracy były spełnione przez cały okres trwania umowy. 3) Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań dotyczących zatrudniania ww. osoby na każdym etapie realizacji umowy. Na żądanie Zamawiającego, wykonawca obowiązany będzie niezwłocznie udokumentować fakt zatrudniania ww. osób i przedłożyć dokumenty, o które wnioskuje Zamawiający, co najmniej jednego z poniższych dokumentów:  kopie umów o pracę, przekazane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych,  zaświadczenie właściwego oddziału ZUS potwierdzające opłacenie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, 15. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 13 lit a-c czynności zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w umowie. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 13 lit a-c czynności
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37410000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2018 r., poz. 110)). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, tj. nie później niż do dnia 05.04.2019 r. do godz 10:00 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Białobrzegach O/Wyśmierzyce nr rachunku: 33 9117 0000 0100 2802 2000 0140 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej musi mieć datę początkową ważności równą co najmniej terminowi złożenia oferty określonej w SIWZ, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania ofertą wymaganą zapisami SIWZ. 7. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 8. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, i nieodwołalne na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art.46 ust.4a i 5 Pzp. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 10. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w ustawie Pzp
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach