Przetargi.pl
Budowa dwóch budynków mieszkalnych na potrzeby dwóch 14-osobowych placówek opiekuńczo-wychowawczych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Więcborku

Centrum Administracyjne Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Sępólnie Krajeńskim z siedzibą w Więcborku ogłasza przetarg

  • Adres: 89410 Więcbork, Aleja 600-lecia
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 389 54 55 , fax. 52 389 54 55
  • Data zamieszczenia: 2017-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Administracyjne Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Sępólnie Krajeńskim z siedzibą w Więcborku
    Aleja 600-lecia 9
    89410 Więcbork, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 389 54 55, fax. 52 389 54 55
    REGON: 34019653400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.capow-wiecbork.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa dwóch budynków mieszkalnych na potrzeby dwóch 14-osobowych placówek opiekuńczo-wychowawczych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Więcborku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa dwóch budynków mieszkalnych na potrzeby dwóch 14 – osobowych placówek opiekuńczo – wychowawczych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Więcborku”. Zadanie dofinansowane ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014 – 2020 w ramach osi priorytetowej 6. Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry działania 6.1 Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną i społeczną projektu Poddziałanie 6.1.2 Inwestycje w infrastrukturę społeczną. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujący zakres prac: - wykonanie robót ziemnych - wykonanie płyt fundamentowych - stawianie ścian - wykonanie kominów i przewodów wentylacyjnych - położenie dachów - wykonanie stolarki okiennej i drzwiowej - wykonanie instalacji elektrycznej, instalacji wodno – kanalizacyjnej, cwu, c.o. - wykonanie prac wykończeniowych wewnętrznych i zewnętrznych - wykonanie elewacji budynków - wykonanie przyłączy ciepłowniczych - wykonanie przyłączy wodociągowych - wykonanie przyłączy kanalizacyjnych - wykonanie zagospodarowania terenu - wykonanie ogrodzenia - wykonanie altan przy budynkach 2. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w zakresie i w sposób określony w przedmiarze robót, który stanowi zestawienie potrzebnych do wykonania przedmiotu zamówienia materiałów i nakładów pracy oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną oraz na podstawie oględzin terenu budowy. 3. Wykonawca przed złożeniem oferty zapozna się ze wszystkimi warunkami lokalizacyjnymi, terenowymi i realizacyjnymi placu budowy. 4. Zamawiający wymaga, aby każdy z wykonawców przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej przedmiotu zamówienia oraz niezbędnych pomiarów w celu przygotowania prawidłowej oferty i uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych do wyceny prac. W celu potwierdzenia odbycia wizji należy do oferty dołączyć potwierdzenie – załącznik nr 5. 5. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP oraz postawienia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36a ust. 2 ustawy. 6. Obowiązki Wykonawcy związane z wykonywanymi robotami budowlanymi: a) Wykonawca zapewnieni Kierowników budowy posiadających uprawnienia: - uprawnienia ogólnobudowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej lub odpowiadające im uprawnienia nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego porozumienia o wolnym Handlu (EFTA) – stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65), - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im uprawnienia nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego porozumienia o wolnym Handlu (EFTA) – stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016r. poz. 290 z późn. zm.) oraz Ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65), - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych (wodociągowych i kanalizacyjnych) lub odpowiadające im uprawnienia nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego porozumienia o wolnym Handlu (EFTA) – stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016r. poz. 290 z późn. zm.) oraz Ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65). Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia przez jedną osobę kilku wymienionych powyżej uprawnień. b) ubezpieczenie OC od prowadzonej działalności gospodarczej o wartości min. 800 000,00 zł; c) usunięcie wszelkich szkód powstałych w wyniku prowadzonych prac; d) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy; e) Wykonawca odpowiedzialny jest za przedstawienie Zamawiającemu dokumentów dopuszczających do stosowania w budownictwie, zastosowanych do realizacji przedmiotu zamówienia (atesty, certyfikaty, itp.); f) Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedłoży szczegółowy harmonogram robót, który zostanie uzgodniony z Zamawiającym, i będzie stanowił załącznik do umowy; g) Wykonawca zobowiązany będzie do prezentacji postępów robót na forum rad technicznych zwoływanych przez Zamawiającego, a także do niezwłocznego zgłaszania na piśmie wszelkich problemów związanych z realizacją zamówienia, przy czym przedstawiciele Zamawiającego będą mieli prawo do zapoznania się z przebiegiem i postępem robót w każdym czasie ich realizacji. 7. Jeżeli w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych lub w kosztorysie przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego, które spełniają wymagania norm i przepisów oraz założone parametry projektowe. Użyte zwroty mają służyć jako rozeznanie dla Wykonawcy. 8. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz.1502 z późn. zm.) oraz sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań oraz sankcji z tytułu ich niespełnienia. 1) Zamawiający stosownie do art.29 ust.3a ustawy Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, w sposób określony w art.22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz.1502 z późn. zm.). 2) Sposób zatrudnienia osób realizujących czynności w zakresie realizacji zamówienia i okres wymaganego zatrudnienia a) Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonaniem całego zamówienia były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. b) rodzaj czynności: - osoby wykonujące prace fizyczne związane z robotami budowlanymi (min. 10 osób); c) sposób dokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art.29 ust.3a – dane osób (imię i nazwisko oraz stanowisko pracy) wykonujących czynności wskazane w lit.b zostaną ujęte w formie wykazu i przekazane Zamawiającemu w terminie 10 dni od podpisania umowy. Powyższy obowiązek Wykonawcy dokumentowania zatrudnienia osób obejmuje także pracowników podwykonawców i dalszych podwykonawców. Zamawiający w celu weryfikacji osób może zażądać zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych czy dane osoby są zatrudnione. Zamawiający zastrzega także możliwość powiadomienia Państwowej Inspekcji Pracy o przeprowadzenie kontroli na miejscu wykonywania zamówienia w celu weryfikacji, czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez Wykonawcę w złożonym wykazie (zatrudnionymi na umowę o pracę). 3) Powyższe zapisy nie dotyczą osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie. 4) Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa w art.29 ust.3a: Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo naliczania Wykonawcy kar umownych, a w przypadku dwukrotnego nie wywiązania się ze wskazanych obowiązków, niezależnie od prawa naliczenie kary umownej, również prawo odstąpienia od umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215215-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 40 000,00 zł. (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100) 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust.6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz.1804 oraz z 2015 r. poz.978 i 1240). 3. Dokument gwarancyjny winien jednoznacznie wymieniać przypadki wskazane w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Więcborku nr 91 8162 0003 0000 0114 2000 0450 z dopiskiem : Wadium – „Budowa dwóch budynków mieszkalnych na potrzeby dwóch 14 – osobowych placówek opiekuńczo – wychowawczych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Więcborku” 6. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium wraz z pismem przewodnim należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. 8. Potwierdzenie wpłacenia wadium zostanie sprawdzone przez Zamawiającego przed otwarciem ofert. W sytuacji, kiedy Wykonawca dokona wpłaty wadium bezpośrednio przed upływem terminu składania ofert i załączy do oferty potwierdzenie dokonania przelewu, ale wadium nie pojawi się w odpowiednim terminie na koncie Zamawiającego, oferta podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 9. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art.24 ust.2 pkt.2 Ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art.24 ust.4 Ustawy. 10. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 4) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art.46 ust.4a Ustawy. 12. Zamawiający zwraca wadium wykonawcom na podstawie art.46 Ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: jak w SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach