Przetargi.pl
Budowa dwóch boisk wielofunkcyjnych w Pile

Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile ogłasza przetarg

  • Adres: 64920 Piła, al. Niepodległości
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 109 442 , fax. 672 109 332
  • Data zamieszczenia: 2019-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile
    al. Niepodległości
    64920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 672 109 442, fax. 672 109 332
    REGON: 57079948000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.pila.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa dwóch boisk wielofunkcyjnych w Pile
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) budowa boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 44 m x 24 m o nawierzchni poliuretanowej wraz z oświetleniem i piłkochwytami przy Zespole Szkół im. Stanisława Staszica – część pierwsza zamówienia; 2) budowa boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 44 m x 24 m o nawierzchni poliuretanowej wraz z oświetleniem i piłkochwytami przy Zespole Szkół Technicznych w Pile – część druga zamówienia. 2. Zadanie jest dofinansowane przez Ministerstwo Sportu i Turystyki ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach Programu Sportowa Polska – Program Rozwoju Lokalnej Infrastruktury Sportowej 3. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na dwie części. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia. 4. Pierwsza część zamówienia obejmuje budowę boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół im. Stanisława Staszica w Pile. Boisko będzie zlokalizowane na Al. Powstańców Wielkopolskich 18 w Pile. Boisko wielofunkcyjne o wymiarach 44x24m i nawierzchni z poliuretanu. Powierzchnia zabudowy to 1056m2. Boisko wielofunkcyjne będzie obejmowało boisko do piłki ręcznej, boisko do piłki siatkowej, koszykówki oraz tenisa. Boisko będzie ze spadkiem dwustronnym 1%. Przedmiot zamówieni obejmuje w szczególności: 1) rozbiórkę istniejącego boiska o nawierzchni asfaltobetonowej, 2) wywiezienie gruzu z rozbiórki, 3) utylizację odpadu, 4) demontaż lamp ulicznych, 5) roboty ziemne związane z ukształtowaniem terenu, 6) humusowanie i obsianie trawą, 7) wytyczenie boiska w terenie i inwentaryzacja powykonawcza, 8) mechaniczne wykonanie koryta boiska o głębokości 50 cm wraz z wywiezieniem urobku z koryta, profilowanie dna wykopu oraz zagęszczenie, 9) ustawienie obrzeży na ławie betonowej z oporem, 10) ułożenie geowłókniny, 11) wykonanie warstw podbudowy zgodnie z przekrojem konstrukcyjnym z profilowaniem i zagęszczaniem mechanicznym, 12) montaż tulei bramek i słupów (siatkówka, koszykówka, tenis), 13) wykonanie podbudowy systemowej ET gr. 35 mm, 14) wykonanie warstwy wykończeniowej 11+2 mm, 15) malowanie linii boiska, 16) dostawa i montaż piłkochwytów, 17) dostawa i montaż wyposażenia boisk, 18) dostawa i montaż dwóch koszy na śmieci, 19) wykonanie robót elektrycznych wraz z montażem lamp, 20) wykonanie i montaż tablicy informacyjnej i tablicy z regulaminem boiska. Tablice powinny być przytwierdzone na stałe do podłoża. Tablicę zawierającą informację o dofinansowaniu należy wykonać zgodnie z wytycznymi (Załącznik nr 7 do SIWZ). Min. wymiar tablicy informacyjnej 60x80 cm. 5. Druga część zamówienia obejmuje budowę boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Technicznych w Pile (poprzednia nazwa szkoły Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 im. Hipolita Cegielskiego w Pile). Boisko będzie zlokalizowane przy ul. Ceglanej 4 w Pile. Boisko wielofunkcyjne zaprojektowano o wymiarach 44x24m. Nawierzchnia z poliuretanu. Powierzchnia zabudowy 1056m2. Boisko do piłki ręcznej, boisko do piłki koszykowej i boisko do piłki siatkowej Przedmiot zamówieni obejmuje w szczególności: 1) rozbiórkę istniejącego boiska o nawierzchni asfaltowej, 2) wywiezienie gruzu z rozbiórki, 3) utylizację odpadu, 4) roboty ziemne związane z ukształtowaniem terenu, 5) humusowanie i obsianie trawą, 6) wytyczenie boiska w terenie i inwentaryzacja powykonawcza, 7) mechaniczne wykonanie koryta boiska o głębokości 50 cm wraz z wywiezieniem urobku z koryta, profilowanie dna wykopu oraz zagęszczenie, 8) ustawienie obrzeży na ławie betonowej z oporem, 9) ułożenie geowłókniny, 10) wykonanie warstw podbudowy zgodnie z przekrojem konstrukcyjnym z profilowaniem i zagęszczaniem mechanicznym, 11) montaż tulei bramek i słupów (siatkówka, koszykówka), 12) wykonanie podbudowy systemowej ET gr. 35 mm, 13) wykonanie warstwy wykończeniowej 11+2 mm, 14) malowanie linii boiska, 15) dostawa i montaż piłkochwytów, 16) dostawa i montaż wyposażenia boisk, 17) dostawa i montaż dwóch koszy na śmieci, 18) wykonanie ogrodzenia, 19) wykonanie robót elektrycznych wraz z montażem lamp, 20) wykonanie i montaż tablicy informacyjnej i tablicy z regulaminem boiska. Tablice powinny być przytwierdzone na stałe do podłoża. Tablicę zawierającą informację o dofinansowaniu należy wykonać zgodnie z wytycznymi (Załącznik nr 7 do SIWZ). Min. wymiar tablicy informacyjnej 60x80 cm. 6. Dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowią Załącznik nr 6 do SIWZ. 7. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu robót i jego otoczenia, a także zdobył wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w celu nadzoru nad realizacją robót dysponował kierownikiem robót. 9. W przypadku zamiaru powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest wskazać części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom i podać firmy podwykonawców. Zgodnie z art. 25a ust. 5 pkt 2 upzp, Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w punkcie II oświadczenia, o którym mowa w pkt 6.3. SIWZ. 10. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 11. Zamawiający określa wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: - roboty rozbiórkowe, - roboty ogólnobudowlane. Sposób dokumentowania zatrudnienia oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały w Załączniku nr 5 do SIWZ – Wzór umowy. 12. Jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia znajdują się nazwy producentów materiałów lub jakichkolwiek innych wyrobów lub produktów, to służą one jedynie i wyłącznie określeniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości wymogów techniczno - użytkowych założonych w dokumentacji technicznej dla danego typu rozwiązań, nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Nie są one wiążące przyszłego Wykonawcę do ich stosowania. Wykonawca może zastosować materiały równoważne o parametrach techniczno – użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów zaproponowanych w dokumentacji projektowej. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do materiałów równoważnych dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (certyfikaty lub deklaracje właściwości użytkowych). Dopuszcza się równoważne materiały pod warunkiem, że: a) zagwarantują one realizację zamówienia zgodnie z założeniami jakościowymi, technologicznymi i eksploatacyjnymi zawartymi w dokumentacji projektowej i SIWZ, b) zapewnią uzyskanie parametrów technicznych, technologicznych i jakościowych co najmniej równych parametrom założonym w dokumentacji projektowej i SIWZ. Wykonawca będzie zobowiązany do udowodnienia Zamawiającemu, że materiały przeznaczone do wbudowania są równoważne w stosunku do zaproponowanych w projekcie. Jeżeli materiały nie potwierdzą równoważności, Wykonawca nie będzie uprawniony do ich zastosowania i na własny koszt wymieni na materiały spełniające warunki równoważności. 13. Użycie materiałów bez stwierdzenia pochodzenia jest niedopuszczalne. W przypadku zamontowania materiału, który nie będzie spełniać ww. wymagań wykonawca będzie zobowiązany do ich demontażu, a odmowa wykonania takich działań będzie skutkować bezwzględnym demontażem na koszt Wykonawcy i ze skutkami z tego wynikającymi. 14. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie. Dokumentami mogą być certyfikaty lub sprawozdania z badań, deklaracje zgodności CE lub deklaracje właściwości użytkowych. Wyposażenie boisk winno posiadać aktualne atesty i certyfikaty wymagane przepisami. 15. Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia – do czasu ich wbudowania, przed zniszczeniem, uszkodzeniem, kradzieżą albo utratą jakości, właściwości lub parametrów oraz udostępni do kontroli przez przedstawiciela Zamawiającego. 16. Wykonawca, jako wytwórca odpadów, jest odpowiedzialny za odzysk lub unieszkodliwienie wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizacji robót stanowiących przedmiot zamówienia oraz do wskazania miejsca i procesu zastosowanego odzysku lub unieszkodliwienia tych odpadów. 17. Na zamontowane urządzenia i elementy wyposażenia obowiązuje gwarancja producenta. 18. Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212220-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz OFERTA – Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo w przypadku podpisania dokumentów lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (dot. informacji podawanych podczas otwarcia ofert), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – Załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach