Przetargi.pl
Budowa drogi Zielenie-Smólniki Osieckie oraz modernizacja odcinków dróg w Młynku i Budkach Starych

Gmina Osiek Mały ogłasza przetarg

  • Adres: 62-613 Osiek Mały, Główna 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Osiek Mały
    Główna 1
    62-613 Osiek Mały, woj. wielkopolskie
    REGON: 311019295
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip3.wokiss.pl/osiekmaly/bip.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi Zielenie-Smólniki Osieckie oraz modernizacja odcinków dróg w Młynku i Budkach Starych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres inwestycji obejmuje w szczególności:1. wykonanie projektów budowlanego i technicznego wraz uzyskaniem przewidzianych prawem opinii, uzgodnień i decyzją o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia robót dla: a. „Budowy drogi Zielenie – Smólniki Osieckie” długości około 4164m, b. Naprawie szkód górniczych na odcinku około 50m, na działce drogowej nr 129/1 ark.1 obręb Smólniki Osieckie, w oparciu o załączoną do PFU „Dokumentacją Przedmiarowo – Kosztorysową na wykonanie remontu drogi gminnej nr 3014 – likwidacja szkody górniczej w miejscowości Smólniki Osieckie dz. nr 129/1 Gmina Osiek Mały”, c. Naprawie szkód górniczych na odcinku około 166 m drogi w miejscowości Młynek, na działce drogowej nr 8 ark. 2 obręb Młynek, w oparciu o załączoną do PFU „Dokumentacją Przedmiarowo - Kosztorysową na wykonanie 8 naprawy drogi gminnej – likwidacja szkody górniczej dz. nr 8 (3019)w miejscowości Młynek - Grądy Gmina Osiek Mały”, d. Naprawie szkód górniczych na odcinku około 235 m drogi w miejscowości Budki Stare, na działce drogowej nr 15 ark. 1 obręb Budki Stare, w oparciu o załączony do PFU „Kosztorys Inwestorski na naprawę szkody górniczej na drodze gminnej Budki – Zagaj /dz. nr 15/ Odcinek długości 235mb Gmina Osiek Mały”. 2. aktualizację map do celów projektowych, 3. niezbędne badania i opracowania geotechniczne w celu określenia nośności istniejącego podłoża gruntowego, 4. wykonanie projektu stałej organizacji ruchu drogowego,5. wykonanie projektu oznakowania robót, 6. roboty przygotowawcze wraz z odkrzaczeniem i usunięciem zbędnej roślinności,7. roboty ziemne wraz z odhumusowaniem i wywózką urobku, 8. wykonanie robót rozbiórkowych wraz z wywozem i utylizacją,8. zaprojektowanie, uzgodnienie z Inwestorem i wykonanie konstrukcji poszerzeń jezdni do 5m na odcinkach prostych z dodatkowym poszerzeniem na łukach kołowych. Projektowana konstrukcja poszerzeń winna odpowiadać kategorii ruchu KR1 i być dostosowana do ustalonej nośności istniejącego podłoża gruntowego w celu zachowania odporności na wysadziny i przemarzanie.9. wykonanie obustronnych poboczy szerokości 1,0m z tłucznia – klińca drogowego o grubości minimum 10cm, 10. wykonanie oznakowania pionowego,11. przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej kolidującej z inwestycją, 12. wykonanie kanałów technologicznych zgodnie z obowiązującym prawem,13. na odcinkach wymagających odwodnienia zaprojektować i wykonać rowy drogowe, 14. wykonanie skrzyżowań, zjazdów publicznych o nawierzchni bitumicznej,15. przekrycie jednorodną warstwą betonu asfaltowego konstrukcji poszerzeń i istniejącej jezdni o grubości minimum 4cm, 16. wykonanie zjazdów prywatnych z tłucznia grubości minimum 15cm lub przełożenia istniejącego umocnienia, 17. rozbiórka istniejących przepustów pod jezdnią i zjazdami i montaż nowych ze ściankami czołowymi prefabrykowanymi lub monolitycznymi. Nieuszkodzone materiały z rozbiórek stanowią własność zamawiającego i podlegają zwiezieniu na jego plac. Elementy uszkodzone podlegają wywozowi i utylizacji przez wykonawcę, 18. rozwiązanie techniczne i uzgodnienie z właścicielami urządzeń kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną wraz z ich realizacją, 19. humusowanie i obsianie trawą terenów zielonych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium1. Wykonawca jest obowiązany wnieść na rzecz Zamawiającego wadium w wysokości 49.000,00 zł (słownie: czterdzieści dziewięć tysięcy złotych 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020, poz. 299)4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na konto Gminy Osiek Mały w Osieku Małym LBS Strzałkowo F/Osiek Mały Nr 98 8543 0000 2009 9050 9617 0020 z dopiskiem „wadium – ZP.271.3.2023”5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach należy w oryginale wraz z oferta w formie elektronicznej.6. Gwarancja/poręczenie musi być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez przedstawiciela Gwaranta. Wadium w formie poręczenia lub gwarancji musi obejmować cały okres związania ofertą, a beneficjentem takich dokumentów musi być Zamawiający – Gmina Osiek Mały, ul. Główna1, 62-613 Osiek Mały.7. Z treści gwarancji /poręczenia musi wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie Gwaranta do zapłaty Zamawiającemu, na jego pierwsze żądanie pełnej kwoty wadium we wszystkich okolicznościach określonych w art. 98 ust.6 Pzp.8. Wadium wniesione w pieniądzu musi wpłynąć na wskazane konto Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert, co do dnia i godziny. Termin ten upływa dnia 28 marca 2023 r. o godz. 09:00.9. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z zapisami art. 98 ust 1-5 Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) Warunek zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) Warunek posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie3) Warunki dotyczące określonej sytuacji finansowej lub ekonomicznej:Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie4) Warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający określa w powyższym zakresie następujący warunekdotyczący odpowiedniego doświadczenia i osób skierowanych dorealizacji zamówienia:a) w okresie ostatnich pięciu lat, od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał należycie, co najmniej:- 1 robotę budowlaną (zadanie), obejmującą swoim zakresem budowę i/lub przebudowę i/lub rozbudowę i/lub remont drogi lub ciągu pieszo-rowerowego o wartości zadania min. 1.500 000,00 zł brutto, która to robota została wykonana należycie – Załącznik nr 5 SWZUwaga I Dla wartości wyrażonych w innej walucie niż PLN Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP ogłoszonego w dniu wszczęcia postępowania.Uwaga II Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami w/w wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.Uwaga: przez wykonanie ( zrealizowanie i zakończenie) należy rozumieć doprowadzenie do co najmniej do podpisania protokołu końcowego odbioru robót; Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą spełnić ten warunek w sposób następujący – przynajmniej jeden z Wykonawców musi spełnić ten warunek.b) Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował w okresie wykonywania zamówienia i skieruje do jego realizacji: min jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, których zakres uprawnia ją do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych,Zamawiający dopuszcza wskazanie tej samej osoby posiadającej uprawnienia w więcej niż jednej ze wskazanych branż.Zamawiający przekazuje wzór Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcędo realizacji zamówienia publicznego, który należy wypełnić i złożyć nawezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia spełnienia w/w warunkuudziału w postępowaniu – załącznik nr 4 SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-28

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach