Przetargi.pl
Budowa drogi wewnętrznej wraz z chodnikami i parkingami oraz infrastrukturą techniczną, przy ul. Zamenhofa 1 w Zielonej Górze na działkach 94, 98, 86/17

Lubuska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 65-186 Zielona Góra, ul. Zamenhofa 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 3270215, 3284870 , fax. 68 3284871
  • Data zamieszczenia: 2016-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lubuska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
    ul. Zamenhofa 1 1
    65-186 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 68 3270215, 3284870, fax. 68 3284871
    REGON: 00103663200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuska.ohp.pl www.lubuska-bip.ohp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Ochotnicze Hufce Pracy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi wewnętrznej wraz z chodnikami i parkingami oraz infrastrukturą techniczną, przy ul. Zamenhofa 1 w Zielonej Górze na działkach 94, 98, 86/17
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie obejmuje: - budowę drogi wewnętrznej umożliwiającej dojazd do magazynów stołówki, - budowę ciągu pieszego do wyjścia ewakuacyjnego hotelu (będącego przedłużeniem budowanej drogi), - budowę ciągu pieszego przy warsztatach Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Zielonej Górze, - zagospodarowanie terenu do zajęć z brukarstwa, tzw. Ogród, dom - bruk, - zamontowanie, od strony wjazdu głównego, szlabanu z domofonem, zasilaniem awaryjnym oraz możliwością sterowania z portierni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w dokumentacji składającej się z: - Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót zwanej dalej STWiOR, stanowiącej załącznik nr 1a do SIWZ, - przedmiarów robót, stanowiących załącznik nr 1b do SIWZ, - projektu budowlanego, stanowiącego załącznik nr 1c do SIWZ, - projektu umowy, stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ. Jeżeli dokumentacja lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp, dopuszcza oferowanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Wymagany okres gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia tj. roboty budowlane wraz z materiałami użytymi do tych robót, wynosi 36 miesięcy. Szczegółowe warunki gwarancji zawarte są w projekcie umowy, stanowiącym załącznik Nr 8 do SIWZ. Bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się od dnia odbioru końcowego robót budowlanych, potwierdzonego protokołem odbioru końcowego. Wizja lokalna Każdy z Wykonawców ma możliwość dokonania wizji lokalnej w celu sprawdzenia warunków placu budowy, warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz w zakresie skalkulowania ceny przez Wykonawcę. Termin wizji ustala się na dzień 28.04.2016 r. godz. 10:00. Zbiórka zainteresowanych Wykonawców w holu budynku Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy OHP przy ul. Zamenhofa 1. Zainteresowany Wykonawca zobowiązany jest do dnia 28.04.2016 r. do godz. 09:00 przesłać faksem na nr 68 328 48 71 lub mailem na adres: lwk.zgora@ohp.pl wykaz osób (imię i nazwisko), które mają wziąć udział w wizji. Termin realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga, aby zamówienie zrealizowane było w terminie maksymalnie 40 dni od dnia zawarcia umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuska.ohp.pl www. lubuska-bip.ohp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach