Przetargi.pl
Budowa drogi wewnętrznej w m. Wólka Panieńska nr geod. 35/17 i w m. Szopinek nr geod. 184/63, 184/73 (posesje od 54O do 55U w m. Wólka Panieńska oraz posesje od 96L do 96T w m. Szopinek).

Gmina Zamość ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, Peowiaków 92
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 639 29 59
  • Data zamieszczenia: 2023-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zamość
    Peowiaków 92
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 84 639 29 59
    REGON: 950368724
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugzamosc.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi wewnętrznej w m. Wólka Panieńska nr geod. 35/17 i w m. Szopinek nr geod. 184/63, 184/73 (posesje od 54O do 55U w m. Wólka Panieńska oraz posesje od 96L do 96T w m. Szopinek).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn.:”Budowa drogi wewnętrznej w m. Wólka Panieńska nr geod. 35/17 i w m. Szopinek nr geod. 184/63, 184/73 (posesje od 54O do 55U w m. Wólka Panieńska oraz posesje od 96L do 96T w m. Szopinek)”. Zakres inwestycji obejmuje projekt budowy dróg wewnętrznych na pięciu odcinkach w Gminie Zamość.Zakres dokumentacji projektowej obejmuje:1) Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie dróg wewnętrznych w miejscowości Wólka Panieńska, Szopinek, Kalinowice. Zakres rzeczowy zadania obejmuje 5 odcinków dróg wewnętrznych o łącznej długości ok. 578 m. 1 odcinek: - na działce o nr geod. 35/17 w m. Wólka Panieńska o długości ok. 247 m, szerokości jezdni 4,5 m nawierzchnia z kostki brukowej gr. 8 cm z obustronnymi poboczami gruntowymi ulepszonymi o szerokości 0,75 m; 2 odcinek:- na działce o nr geod. 184/63 w m. Szopinek o długości ok. 176 m, szerokości jezdni 5,0 m nawierzchnia z kostki brukowej gr. 8 cm z obustronnymi poboczami gruntowymi ulepszonymi o szerokości 0,75 m;3 odcinek:- na działce o nr geod. 184/73 w m. Szopinek o długości ok. 78 m, szerokości jezdni 5,0 m nawierzchnia z kostki brukowej gr. 8 cm z obustronnymi poboczami gruntowymi ulepszonymi o szerokości 0,75 m,4 odcinek:- na działce o nr geod. 184/67 w m. Szopinek o długości ok. 48 m, szerokości jezdni 5,0 m nawierzchnia z kostki brukowej gr. 8 cm z obustronnymi poboczami gruntowymi ulepszonymi o szerokości 0,75 m,5 odcinek:- na działkach o nr geod. 37/4 w m. Wólka Panieńska; 26/17 w m. Kalinowice o długości ok. 29 m, szerokości jezdni 5,0 m o nawierzchni bitumicznej z obustronnymi poboczami gruntowymi ulepszonymi szerokości 0,75 m,2) Odwodnienie powierzchniowe w granicach pasa drogowego (studnie chłonne) w przypadku konieczności inne urządzenia odwadniające i odprowadzające wody opadowe.3) Oświetlenie dróg w technologii LED należy zaprojektować z włączeniem i nawiązaniem do istniejącej sieci oświetlenia w ciągu drogi gminnej nr 110438L. Budowę nowych oraz przebudowę istniejących zjazdów i dojść do furtek. 4) Należy zapewnić dowiązanie sytuacyjno-wysokościowe projektowanego układu drogowego do otaczającego terenu oraz układu komunikacyjnego w tym m.in., włączenie do drogi gminnej nr 110438L w miejscowości Szopinek, skrzyżowanie z drogami wewnętrznymi (dz. ewid. 35/17, 184/73, 184/63, 184/67, 26/17).5) Budowę nowych oraz przebudowę istniejących zjazdów i dojść pieszych.6) wycinkę drzew i krzewów kolidujących z inwestycją,7) likwidację kolizji z sieciami i urządzeniami uzbrojenia podziemnego, nadziemnego i naziemnego wg warunków wydanych przez właścicieli/zarządców poszczególnych sieci,8) opracowanie i zatwierdzenie stałej i czasowej organizacji ruchu zawierających elementy oznakowania pionowego, poziomego, urządzenia bezpieczeństwa ruchu itp.Dokumentację projektowo – kosztorysową należy opracować zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez Gminny Zakład Obsługi Komunalnej Gminy Zamość, stanowiącymi załącznik nr 1 do zakresu rzeczowego. Opracowana dokumentacja będzie wzajemnie skoordynowana technicznie we wszystkich branżach i kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Opracowana dokumentacja stanowić będzie opis przedmiotu zamówienia publicznego w celu wyłonienia wykonawcy przyszłych robót budowlanych. Opracowana dokumentacja musi uwzględniać zasady opisywania przedmiotu zamówienia wynikające z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Dokumentacja stanowi podstawę do wykonania robót budowlanych oraz użytkowania obiektu zgodnie z przeznaczeniem. Zawierać będzie wymagane potwierdzenia sprawdzeń, rozwiązań projektowych, wymagane opinie, uzgodnienia, w tym także uzgodnienia, w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu prac projektowych.Dokumentacja projektowo - kosztorysowa niezbędna jest do złożenia wniosku o dofinansowanie z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu;2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu.2. Warunki udziału w postępowaniu ustanowione przez Zamawiającego:1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:- ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA SZCZEGÓŁOWEGO WARUNKU W TYM ZAKRESIE,2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,o ile wynika to z odrębnych przepisów:- ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA SZCZEGÓŁOWEGO WARUNKU W TYM ZAKRESIE,3) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:- ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA SZCZEGÓŁOWEGO WARUNKU W TYM ZAKRESIE,4) Zdolność techniczna lub zawodowa:a) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia, tj.:- ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA BY WYKONAWCA:nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej 1 usługę polegającą na wykonaniu projektu budowlanego i wykonawczego rozbudowy/przebudowy/budowy drogi/ulicy o długości, co najmniej 200 m o nawierzchni z betonowej kostki brukowej oraz dołączy dowody (referencje) określające, czy usługi te zostały wykonane lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane należycie.b) dysponowanie osobami, skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, tj.:- ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA BY WYKONAWCA DYSPONOWAŁ:1) STANOWISKO: min. 1 osoba – główny projektantUPRAWNIENIA: uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalnościinżynieryjnej drogowejWymagane DOŚWIADCZENIE: wykonanie w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 1 usługi polegającej na wykonaniu projektu budowlanego i wykonawczego rozbudowy/przebudowy/budowy drogi/ulicy o długości, co najmniej 200 m o nawierzchni z betonowej kostki brukowej, potwierdzone referencjami2) STANOWISKO: Wielobranżowy zespół projektowy składający się z co najmniej 1 osoby w danej branży.UPRAWNIENIA:1. uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,2. uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych,3. uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.c) SPRZĘT:- ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA SZCZEGÓŁOWEGO WARUNKU W TYM ZAKRESIE,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-09

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach