Przetargi.pl
Budowa drogi ulicy Wąwozowej wraz z brakującym uzbrojeniem, oświetleniem i odwodnieniem pasa drogowego – na działce 4/14 z włączeniem w ulicę Wąwozową na działce 6 w obrębie 16 w Koszalinie - Inwestycja realizowana w ramach Inwestycyjnych Inicjatyw Społecznych

Gmina Miasto Koszalin-Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 75-007 Koszalin, Rynek Staromiejski
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3488600 , fax. 94 3488625
  • Data zamieszczenia: 2018-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Koszalin-Urząd Miejski
    Rynek Staromiejski 6-7
    75-007 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3488600, fax. 94 3488625
    REGON: 330920802
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.koszalin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi ulicy Wąwozowej wraz z brakującym uzbrojeniem, oświetleniem i odwodnieniem pasa drogowego – na działce 4/14 z włączeniem w ulicę Wąwozową na działce 6 w obrębie 16 w Koszalinie - Inwestycja realizowana w ramach Inwestycyjnych Inicjatyw Społecznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi ulicy Wąwozowej wraz z brakującym uzbrojeniem, oświetleniem i odwodnieniem pasa drogowego – na działce 4/14 z włączeniem w ulicę Wąwozową na działce 6 w obrębie 16 w Koszalinie. Inwestycja realizowana w ramach Inwestycyjnych Inicjatyw Społecznych. ZAKRES RZECZOWY: 1. Branża drogowa: Długość ulicy – ok. 48 m, Kategoria drogi: gminna, Klasa drogi: dojazdowa, Prędkość projektowana: 30 km/h, – nawierzchnia jezdni z kostki betonowej brukowej (kolor szary) gr. 8 cm, – nawierzchnia zjazdów do posesji z kostki betonowej brukowej (kolor grafitowy) gr. 8 cm, – nawierzchnia chodnika z kostki betonowej (kolor szary) gr. 6 cm, – zieleń Ponadto zadanie inwestycyjne obejmuje wykonanie w zakresie robót drogowych: – rozbiórek istniejących nawierzchni, – przepustów na istniejących kablach energetycznych, telefonicznych i przewodach gazowych, – regulacji studzienek, kratek ściekowych i włazów kanałowych, – regulacji zaworów wodociągowych i gazowych, – oznakowania tymczasowej organizacji ruchu zgodnie z projektem, – oznakowania stałej organizacji ruchu zgodnie z projektem; 2. Branża elektryczna: Budowa oświetlenia ulicznego – linia kablowa 0,4 kV YAKXS 4x50 mm2 ok. 6 m, – linia kablowa 0,4 kV YAKY 3x25 mm2 ok. 70 m, – słup oświetleniowy z oprawą LED i fundamentem prefabrykowanym – 3 szt., – szafka oświetleniowa; 3. Branża sanitarna: Kanalizacja deszczowa – kanały grawitacyjne bet. Typu WIPRO DN300 – 65,5 m, – kanały grawitacyjne PVC DN200 – 10 m, – studnie bet Dn1200 – 4 szt., – wpusty uliczne betonowe DN500 z kratą uchylną – 2 szt. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 2) Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 2.1) w pieniądzu, 2.2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3) gwarancjach bankowych, 2.4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn.zm.) 3) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto: Urząd Miejski w Koszalinie Nr rachunku: 78 1140 2118 0000 2444 4400 1304 z dopiskiem: Budowa drogi ulicy Wąwozowej wraz z brakującym uzbrojeniem, oświetleniem i odwodnieniem pasa drogowego – na działce 4/14 z włączeniem w ulicę Wąwozową na działce 6 w obrębie 16 w Koszalinie - Inwestycja realizowana w ramach Inwestycyjnych Inicjatyw Społecznych – WADIUM Informacja dla Wykonawcy Zagranicznego IBAN : PL78114021180000244444001304 BIC/SWIFT: BREX PL PW 4) Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego, przy czym musi to nastąpić do terminu składania ofert. Kopię dowodu dokonania przelewu należy dołączyć do oferty. 5) Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna odpowiednie dokumenty należy złożyć w kasie Urzędu Miejskiego w Koszalinie, ul. Rynek Staromiejski 6 – 7, 75 – 007 Koszalin, a kserokopię dołączyć do oferty. 6) Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7) Dowód wniesienia wadium, zgodnie z zasadami wskazanymi powyżej, należy złożyć wraz z ofertą. Uwaga!!! Zgodnie z zapisami ustawy PZP, w świetle art. 46 ust. 4a „Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.” Ponieważ jest to nowa okoliczność skutkująca zatrzymaniem wadium przez Zamawiającego – gwarant, udzielający Wykonawcy gwarancji jest zobowiązany taką okoliczność w wystawianym przez siebie dokumencie przewidzieć.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy określające jego zakres winno być również złożone wraz z ofertą i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale, w przypadku kserokopii pełnomocnictwo musi być poświadczone notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach