Przetargi.pl
Budowa drogi równoległej i przebudowa wiaduktu drogowego w km 80,025 w związku z likwidacją przejazdu kolejowego kat. A w km 82,163 na szlaku Idzikowice – Opoczno Płd. linii kolejowej nr 4 (CMK) w ramach projektu ,,Modernizacja linii kolejowej nr 4 - Centralna Magistrala Kolejowa etap II”

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. reprezentowane przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji Region Centralny ogłasza przetarg

  • Adres: 04506 Warszawa, ul.Minerska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 47 32 153 , fax. 22 47 32 154
  • Data zamieszczenia: 2018-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. reprezentowane przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji Region Centralny
    ul.Minerska 16
    04506 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 47 32 153, fax. 22 47 32 154
    REGON: 1731902700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowieniaz.plk-sa.pl/servlet/HomeServlet

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi równoległej i przebudowa wiaduktu drogowego w km 80,025 w związku z likwidacją przejazdu kolejowego kat. A w km 82,163 na szlaku Idzikowice – Opoczno Płd. linii kolejowej nr 4 (CMK) w ramach projektu ,,Modernizacja linii kolejowej nr 4 - Centralna Magistrala Kolejowa etap II”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego Zamówienia jest budowa drogi gminnej wraz z niezbędną infrastrukturą w związku z likwidacją przejazdu kolejowego - drogowego w poziomie szyn w km 82,163 linii kolejowej nr 4, z wykorzystaniem trasy istniejącej drogi wewnętrznej biegnącej z miejscowości Kruszewiec w kierunku wiaduktu drogowego w miejscowości Stara Wieś, następnie przez wiadukt drogowy w km 80+025 CMK do ponownego włączenia drogi równoległej w miejscowości Kruszewiec, do drogi gminnej nr 107152E. Nowo projektowana infrastruktura drogowa będzie przechodziła przez trzy gminy: Opoczno, Poświętne oraz Drzewicę. Po zakończeniu robót budowlanych Wykonawca będzie zobowiązany do uzyskania pozwolenia na użytkowanie dla każdego z zarządców nowo wybudowanej infrastruktury drogowej. Prace budowlane będą polegały na: • Wprowadzeniu i utrzymaniu na czas prowadzonych robót COR z uwagi na planowaną likwidację przejazdu (z miejscowości Kruszewiec do DW 726 a następnie do miejscowości Libiszów Kolonia, Libiszów do Kruszewca, do DG 107152E); • Likwidacji przejazdu kolejowego w km 82,163; • Usunięciu kolizji sieci energetycznych, sanitarnych i teletechnicznych, • Budowy drogi gminnej wraz z ciągiem pieszo-rowerowym i niezbędną infrastrukturą (w tym oświetleniem i odwodnieniem oraz budową zjazdów na działki przyległe); • Wykonanie robót budowlanych na wiadukcie drogowym w km 80+025 CMK, Całość przedmiotu Zamówienia obejmuje wykonanie następujących elementów: 1.1. Realizacji robót w zakresach: • nawierzchnia i podtorze, • urządzenia sterowania ruchem kolejowym (srk), • urządzenia i systemy telekomunikacyjne, • drogi lokalne klasy L (KR3) wraz ze zjazdami na działki przyległe, • budowa ciagu pieszo-rowerowego wraz z oświetleniem, • budowa odwodnienia drogi lokalnej i wiaduktu drogowego, • usuniecie kolizji, • przebudowa infrastruktury teletechnicznej, energetycznej, wodociągowej, • robót budowlanych na wiadukcie drogowym, • urządzenia i układy elektroenergetyki do 1 kV, • obiekty inżynieryjne, 1.2. Wykonania dokumentacji powykonawczej, zgodnej z warunkami i zasadami odbiorów (zał. do uchwały nr 938/2017 zarządu PKP PLK SA z dnia 21.09.2017 r.) zawierającej miedzy innymi: • oświadczenie kierownika budowy, inspektora nadzoru inwestorskiego, projektanta • dziennik budowy, • pozwolenie na budowę/ZRID, • projekty powykonawcze z naniesionymi zmianami (zaakceptowanymi przez nadzór autorski i inwestorski), • zestawienie materiałów użytych do wykonania zadania (wraz z aprobatami i certyfikatami), • protokoły: - wprowadzenie na plac budowy, - odbioru robót zanikowych i ulegających zakryciu, - odbiorów eksploatacyjnych, - odbiorów końcowych, • opracowanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej: - mapy zasadniczej, - pikietażu linii i profilu podłużnego linii kolejowej, - protokołów zdawczo-odbiorczych znaków regulacji osi toru, - numerycznej mapy sytuacyjno-wysokościowej z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą, • opracowanie dokumentacji z założenia oraz pomiaru Kolejowej podstawowej osnowy geodezyjnej oraz Kolejowej osnowy specjalnej, 2. Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia przedstawiony został w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWIORB) stanowiących Tom III SIWZ, Przedmiarze Robót stanowiącym Tom IV SIWZ oraz Części opisowej i rysunkowej Dokumentacji projektowej, stanowiącej Tom V SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 400 000,00 PLN (słownie: czterysta tysięcy i 00/100 złotych) 1.2. Wadium musi być wniesione w formie zgodnej z art. 45 ust. 6 Ustawy. 1.3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Potwierdzeniem skutecznego wniesienia wadium będzie: 1) w przypadku wadium w formie pieniężnej - zaksięgowanie na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, 2) w przypadku wadium w formie innej niż pieniężna - oryginał dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). Dokument należy przekazać w następujący sposób: kserokopie należy dołączyć do oferty, dokumenty oryginalne dostarczyć w odrębnym opakowaniu wraz ofertą. 1.5. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być co najmniej gwarancją bezwarunkową, nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego do której zastosowanie będzie miało prawo polskie. 1.6. Gwarancje i poręczenia muszą zawierać (oprócz elementów właściwych dla każdej formy, określonych przepisami prawa): 1) nazwę i adres Beneficjenta - PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. ul. Targowa 74, 03-734 Warszawa, 2) oznaczenie postępowania - IREZA1f-216-35/18, 3) termin ważności wadium - odpowiadający terminowi związania ofertą, zgodnie z pkt 17.1 IDW. 1.7. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na następujący rachunek Zamawiającego: NAZWA BANKU: BRE Bank SA nr rachunku: 34 1140 1010 0000 3508 8900 1241 SWIFT: BREXPLPW W tytule przelewu należy podać: „Wadium w Postępowaniu: IREZA1f-216-35/18” Zamawiający informuje, że oprocentowanie w/w rachunku wynosi 0,00%. 1.8. Wykonawca jest zobowiązany podać w treści przelewu bankowego numer referencyjny Zamówienia. 1.9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z zastrzeżeniem pkt 1.10 IDW oraz treści art. 46 ust. 4 a i 5 Ustawy. 1.10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie Zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 1.11. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 1.9 IDW, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 1.12. Okoliczności przepadku wadium oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Ustawa. 1.13. Beneficjentem gwarancji wadialnej jest PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. ul. Targowa 74, 03-734 Warszawa. 1.14. W przypadku oferty wspólnej Zamawiający dopuszcza podział kwoty wadium pomiędzy Członków Konsorcjum bądź wspólników spółki i jego wniesienie w częściach o ile suma tych części będzie równa kwocie wadium określonej w pkt. 1.1. 1.15. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli: 1.15.1. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 1.15.2. Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W Postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, wobec których brak jest podstaw do wykluczenia z Postępowania na podstawie: - art. 24 ust. 1 Ustawy z wyłączeniem przesłanek określonych w art. 24 ust. 1 pkt 13 lit. d) i pkt 14 w zakresie przestępstwa określonego w art. 24 ust. 1 pkt. 13 lit. d) Ustawy (przesłanki wykluczenia obligatoryjne) - art. 24 ust. 5 pkt 1, 4 - 6 Ustawy (przesłanki wykluczenia fakultatywne) oraz spełniający warunki udziału w Postępowaniu, określone w pkt 2 IDW. 2. Zgodnie z art. 22 ust. 1b Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 2.1. Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – w tym zakresie Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań, których spełnienie ma wykazać Wykonawca, 2.2. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej, 2.3. Zdolności technicznej lub zawodowej. 3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w Postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 3.1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji Zamówienia. 3.2. Zamawiający będzie oceniał, czy udostępnione Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe pozwolą na wykazanie przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w Postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu przesłanki wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 Ustawy z wyłączeniem przesłanek określonych w art. 24 ust. 1 pkt 13 lit. d i pkt 14 w zakresie przestępstwa określonego w art. 24 ust. 1 pkt. 13 lit. d Ustawy oraz w art. 24 ust. 5 pkt 1, 4 - 6 Ustawy. 3.3. Jeżeli Wykonawca, wykazuje spełnienie warunków, o których mowa w punkcie 8 SIWZ i powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku wobec niego podstaw do wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w Postępowaniu – zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 9 lit a) SIWZ. 3.4. W celu oceny, czy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określą w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu Zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu, przy wykonywaniu Zamówienia, d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 5. Jeżeli zdolność techniczna lub zawodowa podmiotu, o którym mowa w pkt. 3.2 nie potwierdza spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: • zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami, • zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację ekonomiczną lub finansową. 6. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę wobec którego zachodzi którakolwiek przesłanka określona w art. 24 ust.1 Ustawy oraz w art. 24 ust. 5 pkt 1, 4 - 6 Ustawy z wyłączeniem przesłanek określonych w art. 24 ust. 1 pkt 13 lit. d) i pkt 14 w zakresie przestępstwa określonego w art. 24 ust. 1 pkt. 13 lit. d) Ustawy 7. W przypadkach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 19 Ustawy, przed wykluczeniem Wykonawcy, Zamawiający zapewnia temu Wykonawcy możliwość udowodnienia, że jego udział w przygotowaniu Postępowania nie zakłócił konkurencji. Zamawiający wskazuje w protokole sposób zapewnienia konkurencji. 8. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w Postępowaniu. W przypadku konsorcjum, oświadczenie składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 9. Zamawiający, może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie Postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zostały określone w pkt III.1) niniejszego ogłoszenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach