Przetargi.pl
Budowa drogi publicznej w Głuchołazach pomiędzy ul. Kościuszki i Opolską - Etap II

Gmina Głuchołazy ogłasza przetarg

  • Adres: 48-340 Głuchołazy, Rynek 15
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4092100 , fax. 77 4092101
  • Data zamieszczenia: 2015-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głuchołazy
    Rynek 15 15
    48-340 Głuchołazy, woj. opolskie
    tel. 77 4092100, fax. 77 4092101
    REGON: 53141279200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glucholazy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi publicznej w Głuchołazach pomiędzy ul. Kościuszki i Opolską - Etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi publicznej w Głuchołazach pomiędzy ul. Kościuszki i ul. Opolską - ETAP II. Zakres rzeczowy podstawowych robót obejmuje: -Wykonanie drogi publicznej o nawierzchni z betonu asfaltowego o pow 763,13 m2. Jezdnia ograniczona krawężnikiem betonowym , -Wykonanie zjazdów o nawierzchni z kostki brukowej betonowej 8 cm o pow. 134,9 m2, -Wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm o pow. 22,8 m2, -Przełożenie kostki betonowej z rozbiórki ( kostka przekładana ) o pow. 110 m2, -Wykonanie ścieku z prefabrykatów betonowych o gr 8 cm i pow. 28,6 m2, -Wykonanie ściany oporowej L ( wys. 1,55m, szer. 0,5m , gł. 0,95m ) - 12 elementów, -Rozbiórkę obiektu mostowego z płyt betonowych zbrojonych, - Obsianie skarp wraz z humusowaniem terenu o pow. 629 m2, -Wykonanie oznakowania pionowego, - Przebudowę linii napowietrznej n/n oraz słupa ŻN/P-10 , na słup wirowany E-10,5/4.3,-Wykonanie kanalizacji deszczowej o długości ( 55,5 mb - średnica 200 mm , 40,5 mb o średnicy 300 mm ) Dodatkowe elementy mające wpływ na koszt budowy, które wykonawca zobowiązany jest uwzględnić to: -geodezyjny koszt obsługi budowy, -koszt wykonania mapy powykonawczej, -koszty badań i sprawdzeń (wskaźniki zagęszczenia gruntu, warstw podbudowy itp.), -koszty związane z organizacją ruchu w czasie trwania robót wraz z opracowaniem i zatwierdzeniem projektów organizacji ruchu, montażem oznakowań, itp.( w przypadku wystąpienia potrzeb), -koszty ubezpieczenia budowy w czasie trwania robót, -koszty opłat z tytułu zajęcia pasa drogowego dla zarządców dróg, których gmina nie jest właścicielem skrzyżowania dróg gminnych z innymi drogami ( w przypadku wystąpienia potrzeb), -koszty organizacji zaplecza budowy /placu budowy wraz z kosztami energii, wody itp., -koszty dozoru budowy, -koszty wywozu odpadów na wysypisko , -inne koszy , które pojawią się w trakcie realizacji zamówienia. Dodatkowe wymagania Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia. -Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacja projektową, -Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania warunków uzgodnień, -Wykonawca zobowiązuje się do realizacji robót zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym. -Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy najpóźniej na dwa dni przed planowanym terminem zawarcia umowy. UWAGA Przy wycenie robót z części drogowej należy pominąć w wycenie rozdział : Wycinka drzew i krzewów. Przy wycenie robót z części sanitarnej etap 2 należy pominąć w wycenie wykonanie rurociągu kanalizacji z tworzyw sztucznych - rury dwuścienne o śr. nom. 400 oraz studnie rewizyjną z kręgów betonowych o śr. 1000 mm 1 szt . Powyższy zakres robót został już zrealizowany w innym postępowaniu. Przed złożeniem oferty Zamawiający udostępnia możliwość dokonania wizji lokalnej w terenie w celu uwzględnienia robót, które mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia, a nie są ujęte w dokumentacji projektowej (poprzedzając to procedurą zgodnie z art. 38 ustawy Prawo zamówień publicznych). Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa na którą składa się projekt budowlany, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiary robót. Dokumenty te stanowią załącznik do SIWZ- Załącznik nr 1 - -dokumentacja projektowa ( wersja pdf.). Warunek równoważności: Użycie w dokumentacji projektowej nazw marek wyrobów budowlanych, urządzeń czy technologii konkretyzującej producenta należy traktować, w myśl art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, jako informację na temat oczekiwanego standardu i poziomu jakości, a nie ściśle jako wymóg użycia konkretnego wyrobu. Możliwe jest zastosowanie przez Wykonawców innych równoważnych wyrobów budowlanych, urządzeń i technologii, których zastosowanie zagwarantuje spełnienie warunków podstawowych, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 1) Prawa budowlanego oraz zapisów ustawy o wyrobach budowlanych, a także pozwoli na zachowanie równoważnego standardu i poziomu jakości, nie gorszego od określonego w dokumentacji projektowej, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego. Udokumentowanie równoważności w zakresie materiałów, urządzeń czy technologii opisanych w dokumentacji projektowej leży po stronie Wykonawców Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane licząc od daty odbioru końcowego robót. Niezależnie od gwarancji Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi przez okres 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 95 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.glucholazy.sisco.info/?przetargi=1&rok=2015
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach