Przetargi.pl
Budowa drogi przy ul. Smolnickiej w Sośnicowicach wraz z kanalizacją deszczową i sanitarną

Gmina Sośnicowice ogłasza przetarg

  • Adres: 44-153 Sośnicowice, Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2387191 w. 330 , fax. 322 387 550
  • Data zamieszczenia: 2019-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sośnicowice
    Rynek 19
    44-153 Sośnicowice, woj. śląskie
    tel. 032 2387191 w. 330, fax. 322 387 550
    REGON: 53994000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: sosnicowice.i-gmina.p

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi przy ul. Smolnickiej w Sośnicowicach wraz z kanalizacją deszczową i sanitarną
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej pt.: „Budowa drogi przy ul. Smolnickiej w Sośnicowicach wraz z kanalizacją deszczową i sanitarną-projekt” na działkach stanowiących własność komunalną Gminy Sośnicowice wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę. 2. Lokalizacja zadania: 44-153 Sośnicowice, teren Gminy Sośnicowice, ulica b/n – droga wewnętrzna (droga boczna ul. Smolnickiej). 3. Opracowanie dokumentacji należy prowadzić w oparciu o zastosowanie ustawy o drogach publicznych. 4. Kod i nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 71 320000-7 – Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania. 5. Zakres projektu winien uwzględniać: 5.1. opracowanie dokumentacji projektowej budowy drogi na działkach o numerach ewidencyjnych: a) 2336/228, 2311/248, 2325/290, 2333/283, 1388/302, arkusz 2, obręb Sośnicowice, położonych w Sośnicowicach, na odcinku ok. 700 mb, b) 2188/228, arkusz 2, obręb Sośnicowice, położonych w Sośnicowicach, na odcinku ok. 244 mb, stanowiących własność Gminy Sośnicowice, dla potrzeb komunikacji zgodnie z wymogami przepisów ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2068 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 124 ze zm.) oraz ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1186 z późn. zm.), dla realizacji zadania. 5.2. Budowę: a) drogi o nawierzchni bitumicznej o szerokości nawierzchni jezdni min 5,0 m na odcinku około 700 mb z uwzględnieniem zjazdów do posesji, (tj. od skrzyżowania z ulicą Smolnicką do skrzyżowania z ulicą Smolnicką) wraz z kanalizacją deszczową - przebieg drogi na działkach o numerach ewidencyjnych 2336/228, 2311/248, 2325/290, 2333/283, 1388/302, arkusz 2, obręb Sośnicowice - zaznaczony na załączonym podkładzie mapowym kolorem zielonym, b) drogi o nawierzchni bitumicznej o szerokości nawierzchni jezdni min 5,0 m na odcinku około 244 mb z uwzględnieniem zjazdów do posesji, (tj. od skrzyżowania z drogą wewnętrzną do skrzyżowania z drogą wewnętrzną) wraz z kanalizacją deszczową - przebieg drogi na działce o numerze ewidencyjnym 2188/228, arkusz 2, obręb Sośnicowice - zaznaczony na załączonym podkładzie mapowym kolorem czerwonym, c) kanalizacji deszczowej na odcinku projektowanych dróg z uwzględnieniem zakresu koniecznego do wyprowadzenia wód deszczowych do odbiornika (np. rowu melioracyjnego), d) kanalizacji sanitarnej na długości projektowanych dróg wraz ze studniami przyłączeniowymi, 5.3. aktualizację mapy zasadniczej w zakresie obejmującym długości projektowanych odcinków dróg wraz z kanalizacją deszczową i kanalizacją sanitarną, 5.4. wszystkie niezbędne do realizacji pozwolenia i uzgodnienia, na podstawie której Zamawiający uzyska decyzję pozwolenia na budowę lub właściwy organ nie wniesie sprzeciwu do zgłoszenia robót, 6. Kategoria obciążenia ruchem: KR5. 7. Klasa drogi: gminna, wewnętrzna. 8. Na czas budowy drogi należy sporządzić projekt czasowej organizacji ruchu, który winien być zaopiniowany przez Komendę Miejską Policji oraz zatwierdzony przez Starostę Gliwickiego – pełniącego funkcję organu zarządzającego ruchem. Przed uzyskaniem pozwolenia na budowę należy z zarządcą drogi uzgodnić projekt budowlany w zakresie dotyczącym budowy drogi. 9. Dodatkowo należy dołączyć projekt docelowej organizacji ruchu, który winien stanowić integralną część dokumentacji technicznej. Projekt organizacji ruchu wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem (Dz.U. z 2017 r. poz. 784). 10. Projekt, który należy złożyć w 2 egz. winien spełniać wymogi zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2018 r. poz. 1935). 11. Wymagania Zamawiającego do zawartości opracowania: 11.1. Projekt budowlany: a) projekt zagospodarowania terenu, b) projekt architektoniczno-budowlany, 11.2. Projekt wykonawczy branży drogowej: 11.3. Projekt wykonawczy branży elektrycznej (fakultatywnie) 11.4. Projekt budowlany branży kanalizacyjnej (kanalizacji sanitarnej i deszczowej) 11.5. Przedmiar robót 11.6. Kosztorys inwestorski 11.7. Specyfikacje techniczne 11.8. Badania geotechniczne i określenie warunków gruntowo-wodnych 11.9. Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia 11.10. Projekt zmiany organizacji ruchu na czas budowy 11.11. Projekt docelowej organizacji ruchu 11.12. Inwentaryzacja zadrzewienia kolidującego z rozwiązaniami projektowymi i plan wyrębu 11.13. Operat wodno-prawny 11.14. Pozwolenie na budowę lub zgłoszenie robót. 11.15. Wersja elektroniczna całości dokumentacji na nośniku elektronicznym. Wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotem zamówienia ponosi Wykonawca, w szczególności Wykonawca na własny koszt i ryzyko dokonuje zakupu materiałów, usług oraz ponosi koszty opłat administracyjnych, jak również opłaca pracowników zatrudnionych przy realizacji przedmiotu zamówienia. Jeżeli w związku z realizacją prac stanowiących przedmiot zamówienia powstanie obowiązek uiszczenia jakiejkolwiek należności: podatkowej, administracyjnej lub skarbowej, Wykonawca z obowiązuje się uiścić ją we właściwym urzędzie w terminie określonym w obowiązujących przepisach prawa. Z tego tytułu nie przysługuje mu żadne roszczenie od Zamawiającego. 12. Wykonawca zobowiązany jest do konsultacji i uzgodnień rozwiązań projektowych z Zamawiającym. 13. Przedmiot zamówienia obejmuje także pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją inwestycji. 14. Dokumentacja projektowa będzie służyć jako opis przedmiotu zamówienia do przetargu na roboty budowlane prowadzonego w oparciu o ustawę Pzp oraz realizacji robót na jego podstawie. Dokumentacja projektowa powinna, jako opis przedmiotu zamówienia, powinna spełniać wszystkie wymogi ustawy Pzp oraz być kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. W dokumentacji projektowej zabrania się opisywania materiałów i urządzeń za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła, chyba, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Wykonawca nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszy sformułowanie „o parametrach wyższych lub równoważnych”. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest sporządzić szczegółowy opis, w jaki sposób równoważność może być weryfikowana przez Zamawiającego. 15. Wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotem zamówienia ponosi Wykonawca, w szczególności Wykonawca na własny koszt i ryzyko dokonuje zakupu materiałów, usług oraz ponosi koszty opłat administracyjnych, jak również opłaca pracowników zatrudnionych przy realizacji przedmiotu zamówienia. Jeżeli w związku z realizacją prac stanowiących przedmiot zamówienia powstanie obowiązek uiszczenia jakiejkolwiek należności: podatkowej, administracyjnej lub skarbowej, Wykonawca zobowiązuje się uiścić ją w terminie określonym w obowiązujących przepisach prawa. Z tego tytułu nie przysługuje Wykonawcy żadne roszczenie od Zamawiającego. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę. Z uwagi na charakter zamówienia wymagania względem zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia nie zostają wprowadzone przez Zamawiającego, bowiem brak przesłanek zatrudnienia na umowę o pracę określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1040 z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia do dnia 04.10.2019 r. do godz. 9.00 wadium w wysokości 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SIWZ. 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.). 3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Sośnicowicach nr 54 8460 0008 2001 0000 0909 0002 z zaznaczeniem „Budowa drogi przy ul. Smolnickiej w Sośnicowicach wraz z kanalizacją deszczową i sanitarną - projekt”. Nr zamówienia publicznego: ZP/21/2019 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w pkt.3, przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wnoszone w formach określonych w pkt.2 ppkt. b)-e), musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń , o których mowa w art. 46 ust.4a i 5 ustawy Pzp przy czym: a) w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań, b) dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie, c) dokumenty te zostaną złożone w oryginale w kasie Urzędu Miejskiego w Sośnicowicach przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art.46 ust.4a ustawy Pzp Zamawiający jest obowiązany zatrzymać wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt.3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dokumenty dotyczące grup kapitałowych (art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 6. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Dowód wpłaty wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach