Przetargi.pl
Budowa drogi pożarowej nr 2 w obrębie ewidencyjnym Kurowo położonej na terenie Leśnictw: Lubowo i Sarnowo (etap I).

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Bobolice ogłasza przetarg

  • Adres: 76-020 Bobolice, Polanowska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3187221 , fax. 94 3187487
  • Data zamieszczenia: 2018-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Bobolice
    Polanowska 12
    76-020 Bobolice, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3187221, fax. 94 3187487
    REGON: 330044045
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bobolice.szczecinek.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Jednostka Organizacyjna Nieposiadająca Osobowości Prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi pożarowej nr 2 w obrębie ewidencyjnym Kurowo położonej na terenie Leśnictw: Lubowo i Sarnowo (etap I).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie drogi pożarowej nr 2 w obrębie ewidencyjnym Kurowo położonej na terenie Leśnictw: Lubowo i Sarnowo (etap I). Droga nr 2 przebiega po terenach leśnych Nadleśnictwa Bobolice. Droga ma nawierzchnię gruntową o szerokości 3,0 - 3,5 m. Na drodze występują liczne wyboje, zaniżenia co powoduje powstawanie zastoisk wodnych. Rzędne wysokościowe wahają się od ok 77 m.n.p.m. do ok. 149,0 m.n.p.m.3.2. Zakres zamówienia obejmuje m.in.:-prace pomiarowe wykonywane przez uprawnioną jednostkę geodezyjną, polegające na wytyczeniu głównych punktów zjazdu, przepustu, zabezpieczeniu punktów osnowy geodezyjnej,-roboty przygotowawcze tj. usunięcie humusu, mechaniczne karczowanie pni, wywożenie karpiny,-wykonanie robót ziemnych wg tabeli robót ziemnych i przekrojów poprzecznych,-profilowanie i zagęszczanie podłoża gruntowego,-ułożenie geowłókniny filtracyjno – separacyjnej,-wykonanie podsypki z pospółki stabilizowanej mechanicznie, gr. 10 cm,-wykonanie nawierzchni jezdni z płyt żelbetowych ażurowych typu JOMB o wym. 100x75x12,5 cm na podsypce z pospółki, z uzupełnieniem między płytami z kruszywa łamanego, -wykonanie poszerzeń jezdni,-wykonanie poboczy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 o szerokości 1,0 m,-wykonanie rowów obustronnych o głębokości ok. 55 cm,-wykonanie mijanek i zjazdów z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5.Parametry techniczne projektowanej drogi: -długość odcinka objętego opracowaniem: 1200,00 m, szerokość korony drogi: 5,00 m, szerokość jezdni drogi: 3,00 m, szerokość pobocza: 1,00 m, jezdnia z płyt JOMB o wymiarach: 12,5 x 75 x 100 cm, szerokość wypełnienia między płytami w układzie śladowym: 1,00 m, spadki poprzeczne dla nawierzchni z płyt JOMB:3 %, spadki poprzeczne dla nawierzchni z kruszywa:3 %, spadki poprzeczne dla poboczy: 6 %, spadek skarpy rowu: 1:1,5, szerokość mijanki: 3,0 m,długość mijanki: 23 m, skosy przy mijankach:1:7, przekrój poprzeczny nawierzchni daszkowy lub jednostronny, wypełnienie przestrzeni pomiędzy utwardzonymi pasami w układzie śladowym, po zagęszczeniu musi minimalnie wystawać ponad płyty (nie może się w nim gromadzić woda opadowa), spadki podłużne nawierzchni w ścisłym powiązaniu z istniejącym terenem, prędkość projektowana 30 km/h, średnie obciążenie ruchem poniżej 10 pojazdów ciężarowych na dobę, nacisk na oś 10 ton.Szczegółowy zakres zamówienia zawarty został w: kompletnym Projekcie Budowlanym, Przedmiarze Robót,Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w następującej wysokości: 11 500,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy pięćset złotych).Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1)pieniądzu,2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych,5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r., poz. 110 z późn. zm.).Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr rachunku: BGŻ Koszalin 52 2030 0045 1110 0000 0048 8340, z dopiskiem na blankiecie przelewu: „Budowa drogi pożarowej nr 2 etap I”. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 Ustawy Pzp. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli najpóźniej do terminu składania ofert zaliczone zostanie na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz musi zostać złożone w oryginale najpóźniej do terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego – Sekretariat pokój nr 11. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:1)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,2)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia,3)kwotę gwarancji/poręczenia,4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a Ustawy Pzp oraz art. 46 ust. 5 Ustawy Pzp. Zamawiający wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty,b)innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w Sekretariacie pokój nr 11, a jego kopia w ofercie. Zwrot wadium. a) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,b)Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano,c) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,d) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. a/, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego,, e)Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę,f)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3 a Ustawy PZp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ww. Ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ww. Ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę, jako najkorzystniejszej,g)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,3) zawarcie umowy w sprawie sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Każda forma wadium musi gwarantować Zamawiającemu natychmiastowe i bezwarunkowe uzyskanie kwoty wadium, po zaistnieniu przesłanek zatrzymania wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podmiotach, na których zasoby się powołuje w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 10.1.SIWZ.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w punkcie 10.1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o Podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w punkcie 10.1.SIWZ.Do oferty Wykonawca załącza zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 Ustawy Pzp.Wykonawca załącza pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli upoważnienie do jej podpisania nie wynika z dokumentów rejestrowych.Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy Pzp, tj. określonych w punkcie 10.9. niniejszej SIWZ.Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp (tj. o kwocie jaką zamierzał Zamawiający przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firmy oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, cenie, terminie wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunkach płatności zawartych w ofertach), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający będzie żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,2)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,3)zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,4)czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w 10.9.2. ppkt a-e SIWZ. Zamawiający żąda od Wykonawcy dokumentów wymienionych w 10.9.2. ppkt a-e SIWZ dotyczących Podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22 a Ustawy Pzp. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt. 10.9.1., 10.9.2. i 10.10. SIWZ w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych Wykonawców lub Wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym Wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. 10.9.1. oraz 10.9.2.SIWZ.W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt. 10.9.1., 10.9.2. i 10.10. SIWZ, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 Ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 Ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. Kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej, obliczenia ceny należy dokonać poprzez opracowanie kosztorysu ofertowego na podstawie załączonej dokumentacji (przedmiaru), wynagrodzenie Wykonawcy jest wynagrodzeniem ryczałtowym. Informacja o części zamówienia, jaką Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy na formularzu oferty. Informacja o części zamówienia, jaką Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy na formularzu oferty. Oświadczenie umożliwiające dokonanie oceny ofert w kryterium gwarancji na formularzu oferty. Zaleca się dołączyć potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej w przypadku wnoszenia wadium w innej formie należy oryginał dokumentu zdeponować zgodnie z postanowieniami SIWZ (w sekretariacie pok nr 11), a do oferty załączyć kopię.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach