Przetargi.pl
budowa drogi powiatowej nr 2972L ul. Aleja 400-lecia oraz budowa drogi powiatowej nr 3002L ul. Sitarska w m. Biłgoraj

Zarząd Dróg Powiatowych w Biłgoraju ogłasza przetarg

  • Adres: 23-400 Biłgoraj, gen. Sikorskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 867 079 , fax. 846 881 820
  • Data zamieszczenia: 2018-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Biłgoraju
    gen. Sikorskiego 3
    23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie
    tel. 846 867 079, fax. 846 881 820
    REGON: 95037162000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpbilgoraj.bip24.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    budowa drogi powiatowej nr 2972L ul. Aleja 400-lecia oraz budowa drogi powiatowej nr 3002L ul. Sitarska w m. Biłgoraj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: budowa drogi powiatowej nr 2972L ul. Aleja 400-lecia oraz budowa drogi powiatowej nr 3002L ul. Sitarska w m. Biłgoraj. Rodzaj robót przewidzianych do wykonania: – budowa drogi pow. nr 2972L ul. Aleja 400-lecia o długości 0,204 km w tym: roboty rozbiórkowe, roboty ziemne – wymiana zasypki kanalizacji sanitarnej, wymiana gruntu podłoża, regulacja uzbrojenia podziemnego, wykonanie wpustów deszczowych wraz z podłączeniem, ustawienie obramowań, wykonanie nawierzchni zjazdów, chodników i dojść do furtek, wykonanie nawierzchni jezdni, wykonanie elementów stałej organizacji ruchu oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu, roboty wykończeniowe. – budowa drogi pow. nr 3002L ul. Sitarska o długości 0,105 km w tym: roboty rozbiórkowe, roboty ziemne – wymiana zasypki kanalizacji sanitarnej, wymiana gruntu podłoża, regulacja uzbrojenia podziemnego, wykonanie wpustów deszczowych wraz z podłączeniem, ustawienie obramowań, wykonanie nawierzchni zjazdów i dojścia do furtki, wykonanie nawierzchni jezdni, wykonanie elementów stałej organizacji ruchu oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu, roboty wykończeniowe. Dokładny zakres określony jest w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących załączniki do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1 Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 10 000,- zł (słownie: dziesięć tysięcy zł); 8.2 Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 poz. 1804 ze zm. Oraz z 2015r. poz. 978 i 1240). 8.3 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego, numer konta: BS 30 9602 0007 0000 1238 2000 0009. 8.4 Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. 8.5 W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. 8.6 Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczenia będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z ustawą Pzp, a w szczególności: a) gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46. ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp; b) okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia przedstawia załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz. U. z 2014r, poz.1114 oraz z 2016r, poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów założonych wraz z ofertą; 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach